En hoe bevalt het in je nieuwe crib?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het lastig is. Eind 2008 studie afgerond. 2,5 jaar zonder echte ervaring gesolliciteerd. Ondertussen zelf dingen geprobeerd op te zetten. Sinds medio 2011 een vast maandloon gelukkig*klopt af*
Aeque is stiekem tof en heeft een knappe kop. Zijn muur is afgebrokkeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Royco1 het volgende:
En wat is dit, ik ben even wat minder op Fok en Aeque is de nieuwe hosselkoning?
Betekend dit dat we nu niet meer samen gaan slapen en dat ik mijn paringsdans niet meer hoef te doen?
Wacht, wat?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt wel meer gemist volgens mij![]()
Nee, nooit gedaan. Heb verder ook geen enkele collega op fb.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:38 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij je werkgever opgegeven op facebook? Als hij dat ook heeft komen jullie sowieso bij elkaar in de suggesties..
Is het wel een positieve reputatie?quote:
Ja ik wist al wel dat het een toffe gast was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aeque is stiekem tof en heeft een knappe kop. Zijn muur is afgebrokkeld.
Niet hetquote:
Wat ga je doen / ben je inmiddels aan het doen voor werk?quote:
Goed! Echt blij dat ik nu in Amsterdam woon. Het woonde prettig in Zwolle, maar ben blij dat ik eindelijk verhuisd ben. Voel me helemaal thuis in m'n appartementje. En lekker dingen ontdekken in Amsterdam.quote:
quote:
Ik weet ook lang niet alles. Ik heb op meet ook vanalles gemistquote:
Nog nietquote:
Als ik er tegenaan lig, liever met niksquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dames die slapen in enkel een t-shirtje
Ik was sowieso wel blijven zitten hoor. Ik kom je gewoon halen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen is bij mij welkom![]()
Mensen
Bezorger bij AH.nl, niet wereldschokkend maar in ieder geval weer een beetje zekerheid qua uren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ga je doen / ben je inmiddels aan het doen voor werk?
wowquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was sowieso wel blijven zitten hoor. Ik kom je gewoon halen.
Lekker assertief deze.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was sowieso wel blijven zitten hoor. Ik kom je gewoon halen.
Warme boner tegen een damesrug slechts gekleed in een t-shirtjequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik er tegenaan lig, liever met niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |