Da's niet lief van je Tijntjequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe laag de standaard van Faxie is.
Oprecht vind ik cali een mooie meid om te zien jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
Joh Tijn je hebbdr zelfs gezien, kun je toch wel zeggen of je dr lekker vind.
Zijn er ook vrouwen in dit topic waar je niet bij slijmt, thijs?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou cali wel willen proevenBeetje garneren en zo. Spicy hoeft dan niet want dat is ze al
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oprecht vind ik cali een mooie meid om te zien ja
Echt he, iedereen wil de nieuwe Faxie zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwen in dit topic waar je niet bij slijmt, thijs?
Bij Loka want dan krijg ik met jou aan de kaneelstokquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hubba hubbaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef vrouwen niet de schuld van mijn eigen falen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he, iedereen wil de nieuwe Faxie zijn tegenwoordig
als je te veel bij mij slijmt krijg je ook met iemand aan de stokquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij Loka want dan krijg ik met jou aan de kaneelstok
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he, iedereen wil de nieuwe Faxie zijn tegenwoordig
Goed om te wetenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:00 schreef Californium het volgende:
[..]
als je te veel bij mij slijmt krijg je ook met iemand aan de stok
Zoals Salvador Dali ooit zei; Ik geloof niet in God zolang er de meest prachtige vrouwen zijn die van onderen op La Guernica lijken en de lelijkste vrouwen met de hemel onder hun rokken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou cali wel willen proevenBeetje garneren en zo. Spicy hoeft dan niet want dat is ze al
Ik kan best hard slaan. Vraag maar aan aeque!quote:
Ik ken die knakker niet verder maar ik zal je op je woord geloven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Salvador Dali ooit zei; Ik geloof niet in God zolang er de meest prachtige vrouwen zijn die van onderen op La Guernica lijken en de lelijkste vrouwen met de hemel onder hun rokken.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Salvador Dali ooit zei; Ik geloof niet in God zolang er de meest prachtige vrouwen zijn die van onderen op La Guernica lijken en de lelijkste vrouwen met de hemel onder hun rokken.
Priceless and free informationquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oprecht vind ik cali een mooie meid om te zien ja
Arme jongenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan best hard slaan. Vraag maar aan aeque!
Ik heb haar zeker gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
Joh Tijn je hebbdr zelfs gezien, kun je toch wel zeggen of je dr lekker vind.
Arm doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan best hard slaan. Vraag maar aan aeque!
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:07 schreef aeque het volgende:
Cali, je weet toch dat ik altijd serieus ben.
(Kan niet quoten want mobiel)
Goed zoquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Arm doet nog steeds pijn.Die op mijn bips was dan wel weer lekker.
Snapte em?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken die knakker niet verder maar ik zal je op je woord geloven.
Wanneer spreken we af om dat nog eens te herhalen?quote:
hosselkoningquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af om dat nog eens te herhalen?
Ik word gewoon gehosselt hierquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af om dat nog eens te herhalen?
Zeg je nu dat ik overrijp benquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Like fruitflies on a brown banana
Dat geen bedrijf je wilde hebben lag vast niet aan hunquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef vrouwen niet de schuld van mijn eigen falen.
wow, shots firedquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geen bedrijf je wilde hebben lag vast niet aan hun
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Nee hoor, je zit strak in je schilletje vermoed ik en ik zie hier genoeg gegadigden om je eruit te pellenquote:
Wat is dit nou weer een bizarre vergelijkingquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer een bizarre vergelijking
Maargoed: In beide gevallen zoekt iedereen naar de perfecte match, soms is dat er, soms niet. Uiteindelijk vind iedereen wel iets wat bij zich past
/serious
Behalve de mensen die settelen voor iets dat niet past, en de mensen die niet settelen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Maargoed: In beide gevallen zoekt iedereen naar de perfecte match, soms is dat er, soms niet. Uiteindelijk vind iedereen wel iets wat bij zich past
Nee, dat lag dan aan mij. Blijkbaar voldeed ik dan toch niet aan hun eisen. Waar ik nu werk welquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vaak niet neequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens niet aangenomen na een sollicitatie, wat wil dat zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vaak niet neeals je xN sollicitanten hebt, dan pik je de beste er uit.
Ofwel: als een vrouw de keuze uit xN mannen heeft, dan kiest ze de, in haar ogen, beste optie.
En daar gaat het fout, vrouwen een keuze geven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vaak niet neeals je xN sollicitanten hebt, dan pik je de beste er uit.
Ofwel: als een vrouw de keuze uit xN mannen heeft, dan kiest ze de, in haar ogen, beste optie.
Niet zo bizar hoor. Integendeelquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
/serious
Dat je een gouden pik hebt en meteen een staatslot moet kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens niet aangenomen na een sollicitatie, wat wil dat zeggen
Dat je in hun ogen precies past.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi dat je je dat beseftquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat lag dan aan mij. Blijkbaar voldeed ik dan toch niet aan hun eisen. Waar ik nu werk wel
quote:
En op de rest reageer je niet?quote:
hahahaha, ik gok niet uit principe....alhoewel ik vaak wel grote risico's neem en dat is ook een vorm van gokken eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je een gouden pik hebt en meteen een staatslot moet kopen.
Ja, wordt eens tijd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi dat je je dat beseftNu ik nog zeker he?
Dat je de skills hebt die perfect passen binnen de functie en team/organisatie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zeggen toch hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Not sure why I am still trying....
[..]
En op de rest reageer je niet?
Ik ben verpleegkundige, ICT nerd, reisleider en kroeguitbater geweest....nogal wat uiteenlopende beroepen om dit stellig te kunnen zeggen dunkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je de skills hebt die perfect passen binnen de functie en team/organisatie.
Ik bedoelde dat dat het enige in mij post is waar je op reageert. Beetje jammer wel. Neem ik de moeite om serieus op je in te gaanquote:
Sletjequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige, ICT nerd, reisleider en kroeguitbater geweest....nogal wat uiteenlopende beroepen om dit stellig te kunnen zeggen dunkt me.
Dan zou ik het op geluk en een goede tijd houden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige, ICT nerd, reisleider en kroeguitbater geweest....nogal wat uiteenlopende beroepen om dit stellig te kunnen zeggen dunkt me.
Valt er voor de rest dan te reageren?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat het enige in mij post is waar je op reageert. Beetje jammer wel. Neem ik de moeite om serieus op je in te gaan
Je mening op hetgeen wat ik zei? Of blijf je stug volhouden dat alle vrouwen kuthoeren zijn en dat het nooit aan jou ligt?quote:
Je kunt je blijkbaar goed aanpassen en hebt tevens beroepen/functies uitgekozen waar je bepaalde ervaring of kennis niet direct al in je rugzakje nodig had? Ik weet niet op welk niveau je instroomde of welke studies je genoten hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
omdat jijquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Not sure why I am still trying....
Dat is geen antwoord.quote:
Ik ben een R8 maar de pompen hebben alleen benzinequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mening op hetgeen wat ik zei? Of blijf je stug volhouden dat alle vrouwen kuthoeren zijn en dat het nooit aan jou ligt?
Ik ben pas begonnen met solliciteren middenin de crisis. Wat helpt, is dat het balletje eenmaal is begonnen met rollen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik het op geluk en een goede tijd houden.
Ik was voor de crisis ook nog nooit afgewezen.
quote:
Je weet het antwoordquote:
Ik = vrouw. Ik niet snappe dit niequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een R8 maar de pompen hebben alleen benzine
Ik werd gehosseld tot een epische avond uitgaan. Ik ben schuldig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aeque heeft de smaak te pakken na cue en logician.
Nee, je hebt wel benzine maar je banden zijn lek en je stuur zit vast.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een R8 maar de pompen hebben alleen benzine
Ik ben om 21:15 in Groningenquote:
hahaha en roest onder de wielkappenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel benzine maar je banden zijn lek en je stuur zit vast.
We help where we canquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met solliciteren middenin de crisis. Wat helpt, is dat het balletje eenmaal is begonnen met rollen.
Oh: gefeliciteerd nog met je baan! Zag dat Loka en Feer het liketen
quote:
Sletje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werd gehosseld tot een epische avond uitgaan. Ik ben schuldig ja.
Het kan ook nog steeds wel, maar het is niet meer zo vanzelfsprekend als het voor 2010 ongeveer was. Toen deed ik 1 sollicitatie en kon ik beginnen. Nooit een afwijzing gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met solliciteren middenin de crisis. Wat helpt, is dat het balletje eenmaal is begonnen met rollen.
Oh: gefeliciteerd nog met je baan! Zag dat Loka en Feer het liketen
Even langs de monteur danquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel benzine maar je banden zijn lek en je stuur zit vast.
Nee niet welkom? Ben nu bij Gouda, dan stap ik wel uit anders hoor.quote:
Je reputatie gaat je vooruit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, vriendschapsverzoek op fb van een collega die ik alleen van gezicht ken. Freaky.
Waarom kent men mijn naam?
Iedereen is bij mij welkomquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet welkom? Ben nu bij Gouda, dan stap ik wel uit anders hoor.
Ik denk dat ze zich om 21:14 bedenktquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet welkom? Ben nu bij Gouda, dan stap ik wel uit anders hoor.
Heb jij je werkgever opgegeven op facebook? Als hij dat ook heeft komen jullie sowieso bij elkaar in de suggesties..quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, vriendschapsverzoek op fb van een collega die ik alleen van gezicht ken. Freaky.
Waarom kent men mijn naam?
Flips!quote:
Sinds wanneer repareren hoeren ook auto's? Ik zie de praktische kanten er wel van in eigenlijk.quote:
Nee ik weet dat het lastig is. Eind 2008 studie afgerond. 2,5 jaar zonder echte ervaring gesolliciteerd. Ondertussen zelf dingen geprobeerd op te zetten. Sinds medio 2011 een vast maandloon gelukkigquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan ook nog steeds wel, maar het is niet meer zo vanzelfsprekend als het voor 2010 ongeveer was. Toen deed ik 1 sollicitatie en kon ik beginnen. Nooit een afwijzing gehad.
En thanks man.
Je hebt wel meer gemist volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Royco1 het volgende:
En wat is dit, ik ben even wat minder op Fok en Aeque is de nieuwe hosselkoning?
Betekend dit dat we nu niet meer samen gaan slapen en dat ik mijn paringsdans niet meer hoef te doen?
Praat mij even bij dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt wel meer gemist volgens mij![]()
En hoe bevalt het in je nieuwe crib?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het lastig is. Eind 2008 studie afgerond. 2,5 jaar zonder echte ervaring gesolliciteerd. Ondertussen zelf dingen geprobeerd op te zetten. Sinds medio 2011 een vast maandloon gelukkig*klopt af*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |