Da's niet lief van je Tijntjequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe laag de standaard van Faxie is.
Oprecht vind ik cali een mooie meid om te zien jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
Joh Tijn je hebbdr zelfs gezien, kun je toch wel zeggen of je dr lekker vind.
Zijn er ook vrouwen in dit topic waar je niet bij slijmt, thijs?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou cali wel willen proevenBeetje garneren en zo. Spicy hoeft dan niet want dat is ze al
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oprecht vind ik cali een mooie meid om te zien ja
Echt he, iedereen wil de nieuwe Faxie zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwen in dit topic waar je niet bij slijmt, thijs?
Bij Loka want dan krijg ik met jou aan de kaneelstokquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hubba hubbaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef vrouwen niet de schuld van mijn eigen falen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he, iedereen wil de nieuwe Faxie zijn tegenwoordig
als je te veel bij mij slijmt krijg je ook met iemand aan de stokquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij Loka want dan krijg ik met jou aan de kaneelstok
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he, iedereen wil de nieuwe Faxie zijn tegenwoordig
Goed om te wetenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:00 schreef Californium het volgende:
[..]
als je te veel bij mij slijmt krijg je ook met iemand aan de stok
Zoals Salvador Dali ooit zei; Ik geloof niet in God zolang er de meest prachtige vrouwen zijn die van onderen op La Guernica lijken en de lelijkste vrouwen met de hemel onder hun rokken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zou cali wel willen proevenBeetje garneren en zo. Spicy hoeft dan niet want dat is ze al
Ik kan best hard slaan. Vraag maar aan aeque!quote:
Ik ken die knakker niet verder maar ik zal je op je woord geloven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Salvador Dali ooit zei; Ik geloof niet in God zolang er de meest prachtige vrouwen zijn die van onderen op La Guernica lijken en de lelijkste vrouwen met de hemel onder hun rokken.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Salvador Dali ooit zei; Ik geloof niet in God zolang er de meest prachtige vrouwen zijn die van onderen op La Guernica lijken en de lelijkste vrouwen met de hemel onder hun rokken.
Priceless and free informationquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oprecht vind ik cali een mooie meid om te zien ja
Arme jongenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan best hard slaan. Vraag maar aan aeque!
Ik heb haar zeker gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
Joh Tijn je hebbdr zelfs gezien, kun je toch wel zeggen of je dr lekker vind.
Arm doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan best hard slaan. Vraag maar aan aeque!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |