Dat je een gouden pik hebt en meteen een staatslot moet kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens niet aangenomen na een sollicitatie, wat wil dat zeggen
Dat je in hun ogen precies past.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi dat je je dat beseftquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat lag dan aan mij. Blijkbaar voldeed ik dan toch niet aan hun eisen. Waar ik nu werk wel
quote:
En op de rest reageer je niet?quote:
hahahaha, ik gok niet uit principe....alhoewel ik vaak wel grote risico's neem en dat is ook een vorm van gokken eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je een gouden pik hebt en meteen een staatslot moet kopen.
Ja, wordt eens tijd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi dat je je dat beseftNu ik nog zeker he?
Dat je de skills hebt die perfect passen binnen de functie en team/organisatie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zeggen toch hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Not sure why I am still trying....
[..]
En op de rest reageer je niet?
Ik ben verpleegkundige, ICT nerd, reisleider en kroeguitbater geweest....nogal wat uiteenlopende beroepen om dit stellig te kunnen zeggen dunkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je de skills hebt die perfect passen binnen de functie en team/organisatie.
Ik bedoelde dat dat het enige in mij post is waar je op reageert. Beetje jammer wel. Neem ik de moeite om serieus op je in te gaanquote:
Sletjequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige, ICT nerd, reisleider en kroeguitbater geweest....nogal wat uiteenlopende beroepen om dit stellig te kunnen zeggen dunkt me.
Dan zou ik het op geluk en een goede tijd houden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige, ICT nerd, reisleider en kroeguitbater geweest....nogal wat uiteenlopende beroepen om dit stellig te kunnen zeggen dunkt me.
Valt er voor de rest dan te reageren?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat het enige in mij post is waar je op reageert. Beetje jammer wel. Neem ik de moeite om serieus op je in te gaan
Je mening op hetgeen wat ik zei? Of blijf je stug volhouden dat alle vrouwen kuthoeren zijn en dat het nooit aan jou ligt?quote:
Je kunt je blijkbaar goed aanpassen en hebt tevens beroepen/functies uitgekozen waar je bepaalde ervaring of kennis niet direct al in je rugzakje nodig had? Ik weet niet op welk niveau je instroomde of welke studies je genoten hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
omdat jijquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Not sure why I am still trying....
Dat is geen antwoord.quote:
Ik ben een R8 maar de pompen hebben alleen benzinequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mening op hetgeen wat ik zei? Of blijf je stug volhouden dat alle vrouwen kuthoeren zijn en dat het nooit aan jou ligt?
Ik ben pas begonnen met solliciteren middenin de crisis. Wat helpt, is dat het balletje eenmaal is begonnen met rollen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik het op geluk en een goede tijd houden.
Ik was voor de crisis ook nog nooit afgewezen.
quote:
Je weet het antwoordquote:
Ik = vrouw. Ik niet snappe dit niequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een R8 maar de pompen hebben alleen benzine
Ik werd gehosseld tot een epische avond uitgaan. Ik ben schuldig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aeque heeft de smaak te pakken na cue en logician.
Nee, je hebt wel benzine maar je banden zijn lek en je stuur zit vast.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een R8 maar de pompen hebben alleen benzine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |