Ik ben om 21:15 in Groningenquote:
hahaha en roest onder de wielkappenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel benzine maar je banden zijn lek en je stuur zit vast.
We help where we canquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met solliciteren middenin de crisis. Wat helpt, is dat het balletje eenmaal is begonnen met rollen.
Oh: gefeliciteerd nog met je baan! Zag dat Loka en Feer het liketen
quote:
Sletje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werd gehosseld tot een epische avond uitgaan. Ik ben schuldig ja.
Het kan ook nog steeds wel, maar het is niet meer zo vanzelfsprekend als het voor 2010 ongeveer was. Toen deed ik 1 sollicitatie en kon ik beginnen. Nooit een afwijzing gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met solliciteren middenin de crisis. Wat helpt, is dat het balletje eenmaal is begonnen met rollen.
Oh: gefeliciteerd nog met je baan! Zag dat Loka en Feer het liketen
Even langs de monteur danquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel benzine maar je banden zijn lek en je stuur zit vast.
Nee niet welkom? Ben nu bij Gouda, dan stap ik wel uit anders hoor.quote:
Je reputatie gaat je vooruit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, vriendschapsverzoek op fb van een collega die ik alleen van gezicht ken. Freaky.
Waarom kent men mijn naam?
Iedereen is bij mij welkomquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet welkom? Ben nu bij Gouda, dan stap ik wel uit anders hoor.
Ik denk dat ze zich om 21:14 bedenktquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet welkom? Ben nu bij Gouda, dan stap ik wel uit anders hoor.
Heb jij je werkgever opgegeven op facebook? Als hij dat ook heeft komen jullie sowieso bij elkaar in de suggesties..quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, vriendschapsverzoek op fb van een collega die ik alleen van gezicht ken. Freaky.
Waarom kent men mijn naam?
Flips!quote:
Sinds wanneer repareren hoeren ook auto's? Ik zie de praktische kanten er wel van in eigenlijk.quote:
Nee ik weet dat het lastig is. Eind 2008 studie afgerond. 2,5 jaar zonder echte ervaring gesolliciteerd. Ondertussen zelf dingen geprobeerd op te zetten. Sinds medio 2011 een vast maandloon gelukkigquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kan ook nog steeds wel, maar het is niet meer zo vanzelfsprekend als het voor 2010 ongeveer was. Toen deed ik 1 sollicitatie en kon ik beginnen. Nooit een afwijzing gehad.
En thanks man.
Je hebt wel meer gemist volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:37 schreef Royco1 het volgende:
En wat is dit, ik ben even wat minder op Fok en Aeque is de nieuwe hosselkoning?
Betekend dit dat we nu niet meer samen gaan slapen en dat ik mijn paringsdans niet meer hoef te doen?
Praat mij even bij dan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt wel meer gemist volgens mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |