abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:39:17 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152824037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:34 schreef FANN het volgende:

[..]

en je bent arts? :o
Mijn tandarts heeft wel een tatoeage, de enige reden dat ik dat weet is omdat hij mijn kleine tatoeage op mijn pols heb en het gesprek daar dus over ging nadat hij die zag. ;)
Volgens hemzelf een phoenix op zijn rug.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:39:32 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_152824049
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:34 schreef FANN het volgende:

[..]

en je bent arts? :o
Nee, maar een tatoeage is maar zelden een opgestoken vinger naar de rest van de wereld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_152824055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:38 schreef erodome het volgende:
Het komt uiteindelijk meer voor dan je denkt, alleen zijn die mensen meestal ook zo slim dat ze lang niet altijd met hun tatoeage's te koop lopen. Vergeet niet dat de betere banen bijna allemaal nette, bedekte kleding met zich meebrengen. En dat veel van dat echt laag opgeleid spul qua werk vaak hard werken is en daardoor kortere kleding met zich meebrengt.
Dat bedoel ik ook :o we zijn het eens :+
pi_152824071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee,
ow.... dat maakt niet uit :+ we waren het toch al eens :P
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:41:33 #155
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_152824101
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:54 schreef Nobu het volgende:
Ik begrijp je vriendin wel, die heeft geen zin om met een tokkie over straat te gaan.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:41:48 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152824109
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, ik had inderdaad zichtbare tatoeages moeten schrijven. En het feit dat het permanent is betekent alleen maar dat het nog onnozeler is dan je middelvinger opsteken naar willekeurige mensen.
Maar waarom? waarom is iets op je eigen lichaam toebrengen vergelijkbaar met het beledigen van een derde?
En jij vind dat onnozel, dat wil niet zeggen dat het dat is, dat betekend alleen dat jij een bepaalde waardeoordeel hebt over wat mensen met hun eigen lichaam doen.
Sowieso roepen mensen zo snel dat ze beledigt zijn, terwijl dat vaak compleet onnodig is.
Maar je beledigt voelen omdat iemand een tatoeage heeft die helemaal niks met jou te maken heeft is wel een uiterste die ik nog nooit eerder heb gezien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:46:03 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_152824212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef FANN het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook :o we zijn het eens :+
De beste plekken voor grotere tatoeage's zijn gelukkig meestal makkelijk te bedekken. Dat scheelt een boel.

Mijn ervaring is iig dat veel "tokkie's" die (veel) tatoeage's hebben allemaal losse kleinere plaatjes hebben, evt aan elkaar geknoopt. Maar dat de meer welvarende mensen met tatoeage's vaker grotere werken uit 1 stuk hebben.

Voor het idee, ik wil graag een tatoeage erbij op mijn bovenarm, gaat de buitenkant van mijn bovenarm om en nabij vullen, maar blijft wel onder een gewoon t-shirt. Dat ding kost al een ruime 1000 euro. Nu komt dat ook door de stijl en de kleuren, maar toch.
Ik weet niet wat een rugvullend werk kost, maar als dat niet te simpel is en er wat met leuke kleuren wordt gewerkt zal het me niet verbazen als dat richting de 5000 euro gaat of er zelfs over.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:48:47 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_152824274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:46 schreef erodome het volgende:

[..]

De beste plekken voor grotere tatoeage's zijn gelukkig meestal makkelijk te bedekken. Dat scheelt een boel.

Mijn ervaring is iig dat veel "tokkie" die tatoeage's hebben allemaal losse kleinere plaatjes hebben, evt aan elkaar geknoopt. Maar dat de meer welvarende mensen met tatoeage's vaker grotere werken uit 1 stuk hebben.

Voor het idee, ik wil graag een tatoeage erbij op mijn bovenarm, gaat de buitenkant van mijn bovenarm om en nabij vullen, maar blijft wel onder een gewoon t-shirt. Dat ding kost al een ruime 1000 euro. Nu komt dat ook door de stijl en de kleuren, maar toch.
Ik weet niet wat een rugvullend werk kost, maar als dat niet te simpel is en er wat met leuke kleuren wordt gewerkt zal het me niet verbazen als dat richting de 5000 euro gaat of er zelfs over.
Inderdaad, die op mijn rug is niet eens zo heel groot maar die koste mij 600 euro.
Dan nog bewust een kleine op mijn pols die ik kan verbergen met een bredere armband en als jeugdzonde en kleintje op mijn lies. :P
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:51:28 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_152824350
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, ik had inderdaad zichtbare tatoeages moeten schrijven. En het feit dat het permanent is betekent alleen maar dat het nog onnozeler is dan je middelvinger opsteken naar willekeurige mensen.
Dit is echt het grootste gelul wat ik ooit gehoord heb.
Hoe zou de tatoeage van een vos in schilderij stijl die ik wil hebben jou moeten beledigen? Heb je wat tegen vossen, in elkaar geslagen door vossen toen je klein was?

En mijn jeugdzonde op mijn schouderblad, welke afgeleid is van het icoontje van elfquest(stripboeken waarvan ik de hele serie heb gespaard toen ik jong was), hoe steek ik daar mijn middelvinger mee op naar jou?
Trauma opgelopen omdat jij die stripboeken niet mocht in je jeugd ofzo?
pi_152824388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef snakelady het volgende:
Maar je beledigt voelen omdat iemand een tatoeage heeft die helemaal niks met jou te maken heeft is wel een uiterste die ik nog nooit eerder heb gezien.
Precies! Dat verband zie ik ook niet hoor :+

Iemand kan gewoon de naam van zijn geliefde(n) hebben laten zetten, of een symbool of iets,
oké sommige symbolen zijn lang en daarom vaak groot, hoewel die symbolen natuurlijk
meestal ook wel een tikkie kleiner hadden gekund, maar goed kwestie van smaak, maar zolang die
onzichtbaar zijn als weet ik veel wie, je arts, je rechter, de agent, de burgemeester, of andere
mensen in dat soort functies, gewoon aangekleed zijn, zie ik geen bezwaar tegen tatoe's of er moet
iets raars op zijn rug staan zoals een hakenkruis of zoiets, dan zou je wel eens voor een baan
niet aangenomen kunnen worden, maar ja bij sollicitaties ga je dus niet uit de kleren, dus niemand
die het ziet.

Maar goed, als een hakenkruis op je rug laat zetten ben je gewoon sowieso gestoord, dus hoef je
niet eens ergens te solliciteren :+
pi_152824425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn ervaring is iig dat veel "tokkie's" die (veel) tatoeage's hebben allemaal losse kleinere plaatjes hebben, evt aan elkaar geknoopt. Maar dat de meer welvarende mensen met tatoeage's vaker grotere werken uit 1 stuk hebben.

Je wil je hele bovenarm laten tatoeeren en later nog eens een heel werk op je rug?

Waarom? :o :@
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:13:08 #162
37769 erodome
Zweefteef
pi_152824870
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:54 schreef FANN het volgende:

[..]

Je wil je hele bovenarm laten tatoeeren en later nog eens een heel werk op je rug?

Waarom? :o :@
Beide bovenarmen om precies te zijn ;)
De rug is alleen maar wat gemijmer, denk niet dat dat ooit werkelijkheid gaat worden.

Gewoon simpelweg omdat ik het heel erg mooi vind, het een aanvulling vind. Ik vind tatoeage's die mijn smaak zijn een verrijking voor een lichaam. Vind mensen daar mooier van worden, vind mezelf daar mooier van worden.

Het is geen bevlieging ofzo, bv de tatoeage van de vos die ik wil heb ik al meer dan 2 jaar liggen en daarvoor minstens net zo'n lange tijd over nagedacht. De tatoeage staat nog niet gepland om te maken, dus misschien duurt het nog wel 2 jaar voordat hij erop staat. Maar dat deze er komt is zeker.
De andere bovenarm heb ik wel een idee voor, maar ben er nog niet geheel uit wat het precies moet gaan worden (gaat meer over details dan vorm). Als ik daar wel uit ben gaat het idee voor minstens een jaar in de kast. Daarna beslis is pas of ik dat plaatje echt wil en ga ik opzoek naar een artiest die dat voor me kan realiseren. Zonder daarin haast te hebben.
pi_152825160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:13 schreef erodome het volgende:

[..]

De rug is alleen maar wat gemijmer, denk niet dat dat ooit werkelijkheid gaat worden.

Gewoon simpelweg omdat ik het heel erg mooi vind, het een aanvulling vind. Ik vind tatoeage's die mijn smaak zijn een verrijking voor een lichaam. Vind mensen daar mooier van worden, vind mezelf daar mooier van worden.

Het is geen bevlieging ofzo, bv de tatoeage van de vos die ik wil heb ik al meer dan 2 jaar liggen en daarvoor minstens net zo'n lange tijd over nagedacht. De tatoeage staat nog niet gepland om te maken, dus misschien duurt het nog wel 2 jaar voordat hij erop staat. Maar dat deze er komt is zeker.
De andere bovenarm heb ik wel een idee voor, maar ben er nog niet geheel uit wat het precies moet gaan worden (gaat meer over details dan vorm). Als ik daar wel uit ben gaat het idee voor minstens een jaar in de kast. Daarna beslis is pas of ik dat plaatje echt wil en ga ik opzoek naar een artiest die dat voor me kan realiseren. Zonder daarin haast te hebben.
Je hebt tenminste wél precies in je hoofd wat je wil :D

Dan zal je er ook wel geen spijt van krijgen, niet als je er al zolang over nadacht hebt als jij ;)
pi_152825489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is echt het grootste gelul wat ik ooit gehoord heb.
Hoe zou de tatoeage van een vos in schilderij stijl die ik wil hebben jou moeten beledigen? Heb je wat tegen vossen, in elkaar geslagen door vossen toen je klein was?

En mijn jeugdzonde op mijn schouderblad, welke afgeleid is van het icoontje van elfquest(stripboeken waarvan ik de hele serie heb gespaard toen ik jong was), hoe steek ik daar mijn middelvinger mee op naar jou?
Trauma opgelopen omdat jij die stripboeken niet mocht in je jeugd ofzo?
:D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij weet al wel dat ik jou (innerlijk gezien, verder ook geen idee hoe je eruitziet) een mooi mens vind, maar nee... ik heb eerder het tegenovergestelde. Ik vind het in de meeste gevallen (erg) zonde van iemands uiterlijk/huid (al zijn er wel enkele uitzonderingen hoor... een enkele keer vind ik het juist wel mooi/sexy staan, dat dan wel eerder bij een man dan bij een vrouw).

Ik heb altijd een beetje zoiets van, als je een bepaald plaatje zo mooi vind c.q. een bepaald plaatje een speciale betekenis voor jou heeft, waarom dan niet gewoon als schilderij aan de muur hangen of iets dergelijks? :D
Tails tell tales
pi_152825633
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:37 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Je kan lullen wat je wilt maar het is gewoon zo. En ik ben niet tegen die dingen maar was pas ook een weekend weg en het was gewoon te merken dat er ook goedkope huisjes waren op dat park. Dom pratende mensen met tattoo's waren goed vertegenwoordigd.
Jouw beredenatie raakt kan noch wal...
When nodody hates you, you're doing something wrong
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:44:21 #166
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_152825789
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:38 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Jouw beredenatie raakt kan noch wal...
Nee, dat wil jij. De tokkies waren prima er uit te halen. Zoek de tattoo en je hebt ze.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_152825839
Ik houd niet van tattoos.

De voornaamste reden heeft echter niets te maken met 'niet mooi', 'tokkie' of weet ik t, maar er zitten voor mij heel persoonlijke, nare associaties aan vast waardoor ik er best wel veel moeite mee zou hebben als m'n partner t zou doen.
Bij andere mensen die ik ken/van wie ik hou, heb ik dat ook, maar daarvan kan ik me er wel overheen zetten.
Ik zal het echter nooit echt kunnen waarderen vrees ik. Hoewel ik het soms wel mooi vind.

Anyway: mensen die zeggen dat alleen tokkies n tattoo hebben, moeten nodig eens onder die steen vandaan kruipen, want dat is echt al heel lang niet meer zo.
compact en kleverig.
pi_152826348
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Raak je ook afgeleid als een arts een litteken in het gelaat heeft? Of brandwonden op zijn armen?
Gezien wanneer je afgeleid raakt puur omdat het zelf toegebracht is dat wel wat vreemd is, er zijn zoveel mensen die afwijken van de massa.
Hoewel tegenwoordig zoveel mensen tatoeages hebben dat je haast niet meer kan spreken van afwijken van de massa.
Ik zou niet afgeleid raken van het feit dat het zelf aangebracht is (ik mag hopen dat het niet zelf aangebracht is), meer dat er een onherroepelijke boodschap gebracht wordt. Je komt toch minder neutraal over.

En ja, ik had ooit co-schap bij een arts die best een knappe vent zou zijn, met heel vreemdgevormde (want bijna halfzijdige) vitiligo in z'n gezicht. Dat kon inderdaad afleiden en ik zag dat soms ook bij patiënten. Dat is zelfs iets waar diegene niets aan kon doen.
pi_152826681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:33 schreef Forbry het volgende:
Ik heb altijd een beetje zoiets van, als je een bepaald plaatje zo mooi vind c.q. een bepaald plaatje een speciale betekenis voor jou heeft, waarom dan niet gewoon als schilderij aan de muur hangen of iets dergelijks?
zit ook wel wat in hoor :@ maar ja als iemand het nou écht zo mooi vindt en zo graag wil dan
moet hij/zij dat maar doen denk ik, waarom niet? als ze er happy door wordt en haar partner
ook, nah mooi... heeft verder toch niemand last van?
pi_152826899
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:16 schreef FANN het volgende:

[..]

zit ook wel wat in hoor :@ maar ja als iemand het nou écht zo mooi vindt en zo graag wil dan
moet hij/zij dat maar doen denk ik, waarom niet? als ze er happy door wordt en haar partner
ook, nah mooi... heeft verder toch niemand last van?
Oh, ik vind het in veel gevallen lelijk, maar echt problemen heb ik er verder niet mee.

Ik ken ook genoeg mensen met een tatoeage die ik verre van asociaal vind (hier op FOK! al een paar, maar ook IRL en daar zitten zeker ook wel wat mensen met een hoge opleiding/goede baan tussen), maar dat neemt niet weg dat ik tatoeages er toch vaak ordinair uit vind zien... Misschien komt dat ook omdat je -hoe je het ook wendt of keert- tatoeages toch nog steeds relatief veel bij tokkie-achtige figuren ziet...

Overigens, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat mijn vriend en ik beide óóit wel eens nagedacht/gesproken hebben over het laten zetten van een tatoeage. Het enige wat ik zelf kan bedenken (qua momenten dat ik toch eens overstag zou kunnen gaan), is bij overlijden van mijn vriend en/of ouders of indien mijn vriend en ik gaan trouwen. In alle gevallen zou het dan wel om een hele kleine op een onopvallende plek gaan en alleen in het zwart... In zoverre snap ik het zetten van een tattoo dus toch ook wel weer een beetje. ;)
Tails tell tales
pi_152827020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:25 schreef Forbry het volgende:
Overigens, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat mijn vriend en ik beide óóit wel eens nagedacht/gesproken hebben over het laten zetten van een tatoeage. Het enige wat ik zelf kan bedenken (qua momenten dat ik toch eens overstag zou kunnen gaan), is bij overlijden van mijn vriend en/of ouders of indien mijn vriend en ik gaan trouwen. In alle gevallen zou het dan wel om een hele kleine op een onopvallende plek gaan en alleen in het zwart... In zoverre snap ik het zetten van een tattoo dus toch ook wel weer een beetje.
ah.... ja, maar dat is weer een hele andere manier van jezelf laten tatoeeren, in zoiets zit ook weinig kwaads, in de grote van erodome misschien ook niet, ook al vinden jij en ik het over het
algemeen niet zo mooi, maar ja daar gaan wij (gelukkig) niet over :D
pi_152839725
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van tattoos.

De voornaamste reden heeft echter niets te maken met 'niet mooi', 'tokkie' of weet ik t, maar er zitten voor mij heel persoonlijke, nare associaties aan vast waardoor ik er best wel veel moeite mee zou hebben als m'n partner t zou doen.
Bij andere mensen die ik ken/van wie ik hou, heb ik dat ook, maar daarvan kan ik me er wel overheen zetten.
Ik zal het echter nooit echt kunnen waarderen vrees ik. Hoewel ik het soms wel mooi vind.

Anyway: mensen die zeggen dat alleen tokkies n tattoo hebben, moeten nodig eens onder die steen vandaan kruipen, want dat is echt al heel lang niet meer zo.
Wil je daar iets meer over zeggen of liever niet?
Tails tell tales
pi_152844583
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nee, dat wil jij. De tokkies waren prima er uit te halen. Zoek de tattoo en je hebt ze.
Lees: 50% van de tokkies had zzichtbare tattoo's, 50% van die niet-tokkies had zichtbare tattoo's maar van hen had ik geen last dan mag het.
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_152845322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wil je daar iets meer over zeggen of liever niet?
mn ex is tattoo artist. ;)
En onze relatie was kut.. Ik kan die twee dingen niet meer loskoppelen van elkaar. :@ lukt me gewoon niet.
compact en kleverig.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:10:52 #175
400532 Forbry
Tja ...
pi_152860488
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mn ex is tattoo artist. ;)
En onze relatie was kut.. Ik kan die twee dingen niet meer loskoppelen van elkaar. :@ lukt me gewoon niet.
Ah, op die manier (en spijtig dat het zo'n kut relatie was :* ).
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')