Zit wat in.. ze heeft dat wel gezegd maar betwijfel of ze het echt zou doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Nooit iemand iets verbieden, easy as that. Of zij dan nog bij je wil blijven is een ander punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik er echt niet blij van worden. Dus dan zeg ik nu maar niet; doe maar gewoon, ze moet d'r mond houden. Is beetje hypocriet.geen.
Dus je vind een plakplaatje boeiender dan je vriendin en je neemt haar eigenlijk ook nog niet echt serieus?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:44 schreef District het volgende:
[..]
Zit wat in.. ze heeft dat wel gezegd maar betwijfel of ze het echt zou doen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:54 schreef Nobu het volgende:
Ik begrijp je vriendin wel, die heeft geen zin om met een tokkie over straat te gaan.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:54 schreef Nobu het volgende:
Ik begrijp je vriendin wel, die heeft geen zin om met een tokkie over straat te gaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:49 schreef Isis20 het volgende:
Ik twijfel. Zou graag zeggen: gewoon doen. Jouw leven, jouw lichaam, ze zou je moeten steunen als jij daar blij van wordt.
Maar stel dat mijn vriend echt een super lelijke tattoo nam, iets waar ik echt de kriebels van krijg maar wat ik elke dag zou zien,Ben het met je eens, 't is uiteindelijk ook waar ze zelf continu naar moet kijken als ik het zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik er echt niet blij van worden. Dus dan zeg ik nu maar niet; doe maar gewoon, ze moet d'r mond houden. Is beetje hypocriet.
True that.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:54 schreef Nobu het volgende:
Het mcdonalds logo op mn reet leek me wel wat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:56 schreef fathank het volgende:
Wat voor 'n tattoeatie gaat het worden? Een mooi tribal op de onderrug? Een vlinder in je lies? Een dolfijn op je schouderblad?
Helemaal mee eens. Was ook totaal niet van plan het te doen, was echter benieuwd naar reacties en meningen van anderen hieroverquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou jij het leuk vinden als je vriendin haar hoofd kaal scheert omdat ze ontzettend van kale hoofden houdt?
Misschien moet je er op die manier naar kijken.
In principe mag je natuurlijk doen wat je wil, maar als je vriendin er zo'n hekel aan heeft zou ik het niet doen.
Deze man heeft goede inzichtenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou jij het leuk vinden als je vriendin haar hoofd kaal scheert omdat ze ontzettend van kale hoofden houdt?
Misschien moet je er op die manier naar kijken.
In principe mag je natuurlijk doen wat je wil, maar als je vriendin er zo'n hekel aan heeft zou ik het niet doen.
Wat lul je nou man, je zegt nota bene in de OP dat jer aan denkt een 2e te nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:58 schreef District het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Was ook totaal niet van plan het te doen, was echter benieuwd naar reacties en meningen van anderen hierover
Klopt, echter denken en doen zijn toch aardig verschillendquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, je zegt nota bene in de OP dat jer aan denkt een 2e te nemen.
Je probeert je er uit te lullen. Je wil het, bracht het ter sprake en je vriendin reageerde zoals ze deed. Daarop kwam je hier. Als ze het prachtig had gevonden had je het direct gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:02 schreef District het volgende:
[..]
Klopt, echter denken en doen zijn toch aardig verschillend
Nee omdat ik het niet eerlijk vind tegenover haar en het opzich ook wel van haar kant begrijp. Enige wat ik vroeg hoe anderen hier over denken en wat de mening van een ander hierover is of het reëel is om een andere zulke acties te verbieden. Nothing more nothing lessquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je probeert je er uit te lullen. Je wil het, bracht het ter sprake en je vriendin reageerde zoals ze deed. Daarop kwam je hier. Als ze het prachtig had gevonden had je het direct gedaan.
Je schrijft nota bene dat je er mee zit, dat je denkt een 2e te nemen en dat je vriendin er fel op tegen is.
En nu kom je ineens met dat je totaal niet de intentie had om het te doen. Schei toch uit man, wie probeer je nou voor de gek te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |