Dat kan echt nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef SSJKliko het volgende:
WHYAIAIAIAI is Albanië door, ze zong constant op de verkeerde key
9 uit 10 goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland
Estland
Roemenie
Griekenland
Georgie
Armenie
Belgie
Wit Rusland
Albanie
Hongarije
Veel buren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Albanië, het grootste krijsfestijn van de eeuw, door. Hoe verzin je het
Was gewoon te verwachten deze 10, behalve misschien Albanie ipv Finland, toch jammer dat die niet door zijn maar wel begrijpelijk ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef Jane het volgende:
Nou gelukkig, Belgie wel. Zeer verdiend ook!
En Trijntje, ach ja.... onverwacht kan ik het niet noemen.
Hoe lang had je die al klaar staan?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef marcodej het volgende:
Dit was weer old fashioned Oost-Blokpijperij.
Idd, Albanië was niet helemaal verdiend, maar verder is er weinig op de 10 aan te merken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was gewoon te verwachten deze 10, behalve misschien Albanie ipv Finland, toch jammer dat die niet door zijn maar wel begrijpelijk ook.
Beste onderdeel van de avond iddquote:
Nee, gewoon logisch behalve misschien dat Albanie door is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef marcodej het volgende:
Dit was weer old fashioned Oost-Blokpijperij.
Iets meer dramatiek had wel gemogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef JaneDoe het volgende:
maar de vaart zat er wil in zeg, met de uitslag
Lied was gewoon kut.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef grazz het volgende:
Als zangeres verdiende ze het, echt! Maar het kwam gewoon niet sterk over op beeld.
Armeniè.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Idd, Albanië was niet helemaal verdiend, maar verder is er weinig op de 10 aan te merken.
Hongarije had een ideale loting tussen Servië en Wit-Rusland. Armenië trekt wel jurystemmen en diaspora.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de 10 liedjes stonden er 7 op mijn lijstje, Armenie kan ik ook wel begrijpen maar dat vond ik gewoon een rotzooitje en Hongarije is mijn muziek niet.
Ik wilde ook graag snel afsluiten, maar het was wellicht iets te snel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef aarontje112 het volgende:
Niet echt tv maken die uitslag, zat ook geen spanning in
Armenie is wel eentje die veel voordeel heeft van de televoting ja, net als Griekenland en Rusland natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hongarije had een ideale loting tussen Servië en Wit-Rusland. Armenië trekt wel jurystemmen en diaspora.
Dit dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef grazz het volgende:
Als zangeres verdiende ze het, echt! Maar het kwam gewoon niet sterk over op beeld.
oost EUquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef ato het volgende:
Hahaha het werd niets ik begrijp Albanië niet?
Armenië is mijn nummer 40quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef MuscleLover29 het volgende:
Mijn nr's 15 en 16 door haha. Verder wel begrijpelijke keuzes
Ik vond Hongarije nog het best.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Er valt ook weinig op Hongarije aan te merken, het was misschien een gelikt nummer, maar het zag er prima uit.
Dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef aarontje112 het volgende:
Volgend jaar dus met een strak plan komen en niet alles op het laatste moment met visuals die niet werken
Het was dan ook gewoon ERG slecht, met belachelijke camera bewegingen.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was dan ook gewoon ERG slecht, met belachelijke camera bewegingen.
En ze zong zo vals als een kraai.
Op NL en Finland na dan zat ik nog redelijk goed. Snap niet wat ze in Armenïe en Albanïe zagen, maarja.. genoeg overige Oost-Europese landen dus tja.. Laat dit maar een les zijn: zang èn act èn regie moeten top wezen. bij TCL kwam alles samen dus terecht plek 2. Trijntje leuke poging, maar je faalt hard als je loopt te klooien met welke jurk je aan moet trekken + 0,0 visuals van het scherm spatten terwijl concurrenten het wèl snappen. Pannekoek had een lucky shot met TCL, maar dat kwam omdat de basis (zang en act) goed was.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
Nederland
België
Rusland
Georgië
Estland
Servië
Griekenland
Finland
Random twee anderen
Trijntje lag al een week laatste bij de bookies.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had gehoopt dat Trijntje met de hakken over de sloot door zou gaan, maarja.. visuals waren niet duidelijk.
Ben ik niet mee eens,zij zong beter dandat slechte nummer vanAlbanie..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was dan ook gewoon ERG slecht, met belachelijke camera bewegingen.
En ze zong zo vals als een kraai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |