Dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef aarontje112 het volgende:
Volgend jaar dus met een strak plan komen en niet alles op het laatste moment met visuals die niet werken
Het was dan ook gewoon ERG slecht, met belachelijke camera bewegingen.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was dan ook gewoon ERG slecht, met belachelijke camera bewegingen.
En ze zong zo vals als een kraai.
Op NL en Finland na dan zat ik nog redelijk goed. Snap niet wat ze in Armenïe en Albanïe zagen, maarja.. genoeg overige Oost-Europese landen dus tja.. Laat dit maar een les zijn: zang èn act èn regie moeten top wezen. bij TCL kwam alles samen dus terecht plek 2. Trijntje leuke poging, maar je faalt hard als je loopt te klooien met welke jurk je aan moet trekken + 0,0 visuals van het scherm spatten terwijl concurrenten het wèl snappen. Pannekoek had een lucky shot met TCL, maar dat kwam omdat de basis (zang en act) goed was.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
Nederland
België
Rusland
Georgië
Estland
Servië
Griekenland
Finland
Random twee anderen
Trijntje lag al een week laatste bij de bookies.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had gehoopt dat Trijntje met de hakken over de sloot door zou gaan, maarja.. visuals waren niet duidelijk.
Ben ik niet mee eens,zij zong beter dandat slechte nummer vanAlbanie..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was dan ook gewoon ERG slecht, met belachelijke camera bewegingen.
En ze zong zo vals als een kraai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |