Zoiets jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Sterren op het plein toch?
Of wat is het?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef ijs_beer het volgende:
Alleen als tie een verdomd goed nummer heeft.... en dan nog heb ik mn bedenkingen.
Meteen de hele boel bezetten en zelf de regie in handen nemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Laten we dan een protestmars gaan houden door het mediapark
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Sterren op het plein toch?
Of wat is het?
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Op de vraag of Jan zelf een keer mee zou willen doen aan het Songfestival zegt hij: “Ik zit volgend jaar twintig jaar in het vak. Ik overweeg het zeker. Nederland heeft de beste dj’s en ik denk dat we dat moeten combineren. Daar valt zeker wat op te bedenken."
Even Tarik bellen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen de hele boel bezetten en zelf de regie in handen nemen.
Als en half verwarde student binnen kan komen hebben runnen wij die tent binnen 5 minuten.
Lammert de Bruin werkt bij radio 1 en bij Een Vandaag en die is daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef tralalala het volgende:
Hoe kan het dat EenVandaag al beelden had van de act (van de echte camera's zeg maar)? Of heb ik iets over het hoofd gezien hier?
Laten we alvast maar beginnen met aftellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Op deze manier wordt 2015 weer 2005. Dat zou dus betekenen dat we weer in de finale eindigen in 2023
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:15 schreef Unites het volgende:
[..]
Laten we alvast maar beginnen met aftellen
Mooi + Moldavië??quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi liedje van Moldavië zag ik bij DWDD ! Ik denk dat Trijntje niet in de finale komt.
Mochten ze willenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is het Songfestival een soort van Hunger Games, waarin de EBU 'the Capitol' is.
Wat een mooie vergelijkingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is het Songfestival een soort van Hunger Games, waarin de EBU 'the Capitol' is.
Mja.. sort of wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:20 schreef Unites het volgende:
[..]
Ergens is het wel een ware slachtpartij
Is dat positief?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:21 schreef TDHS het volgende:
Betfair:
vandaag 00:00 uur: Netherlands: 674
nu: Netherlands 389
Dat is het aantal punten dat we in de finale gaan krijgen, volgens hun?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:21 schreef TDHS het volgende:
Betfair:
Sorry... Ja. dat is positief. Nog steeds erg hoge getallen, maar wel bijna gehalveerd. Waar je eerst absurd veel kreeg bij een Amsterdam 2016 resultaat... krijg je nu gewoon heel veel.quote:
Jawel dat lieten ze zien de Finnen heb ik ook gezien en Rusland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Unites het volgende:
Mooi + Moldavië??
Dat gaat toch niet over dit jaar mag ik hopen?
Maar een mooi nummer van Moldavië, weet je zeker dat ze geen inzending van een aantal jaar terug lieten zien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel dat lieten ze zien de Finnen heb ik ook gezien en Rusland.
Waar haalt hij het lef toch vandaan hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Op de vraag of Jan zelf een keer mee zou willen doen aan het Songfestival zegt hij: “Ik zit volgend jaar twintig jaar in het vak. Ik overweeg het zeker. Nederland heeft de beste dj’s en ik denk dat we dat moeten combineren. Daar valt zeker wat op te bedenken."
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we 9e of 10e worden. Heb er nog wel een goed gevoel bij. Heel benieuwd of dat na alle optredens zien te hebben, nog steeds zo is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Unites het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)-semi-final-1/95245/
Volgens onze grote vrienden worden we 9e vanavond! Dat zou toch enig tof zijn!!!
Ik sluit niet uit dat het gewoon al rond is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:27 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
Waar haalt hij het lef toch vandaan hè.
Nope ik zei dat ze die mensen van Finland met dat lelijke lied lieten ze ook zien !quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar een mooi nummer van Moldavië, weet je zeker dat ze geen inzending van een aantal jaar terug lieten zien?
Om te kwalificeren staat ze nog steeds stijf onderaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:21 schreef TDHS het volgende:
Betfair:
Hopelijk laten ze ons niet weer pas als een van de laatste uit de envelop komenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we 9e of 10e worden. Heb er nog wel een goed gevoel bij. Heel benieuwd of dat na alle optredens zien te hebben, nog steeds zo is.
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:27 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
Waar haalt hij het lef toch vandaan hè.
Ik denk dat ze het dan laten afhangen van hoe Finland het dit jaar doet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het gewoon al rond is.
twitter:vanderzande twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 19:31:21LIVE on #Periscope: Live backstage vanaf het songfestival in Wenen https://t.co/jEnCTQ3FTy reageer retweet
Jij ook hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wens jullie fijn Songfestivalhup Trijntje Misschien tot vanavond na afloop😀
Nee, gaan ze niet doen verwacht ik. Bij Birds en CATS begreep ik het nog wel, tenzij ze ons weer willen plagen. Ik denk dat we bij de eerste 5 enveloppen zitten. Zitten we er dan niet bij, dan denk ik dat het voorbij is hoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze ons niet weer pas als een van de laatste uit de envelop komen
Gewoon als 1e of 2e ofso
Neem aan dat ze het zelfde geintje niet zo vaak blijven herhalen, mochten we ook dit jaar weer doorgaan
Vorig jaar was Nederland een favoriet, nu Nederland bij de bookmakers laatste staat maken we gek genoeg meer kans op punten van Albaniëquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Van Albanië, Moldavië en Georgië gaan we vanavond sowieso geen punten krijgen. Die hadden vorig jaar ook geen 1 puntje voor ons over..
Zou wel erg zijn als het wel zo is...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:34 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee, gaan ze niet doen verwacht ik. Bij Birds en CATS begreep ik het nog wel, tenzij ze ons weer willen plagen. Ik denk dat we bij de eerste 5 enveloppen zitten. Zitten we er dan niet bij, dan denk ik dat het voorbij is hoor...![]()
![]()
Waar is jouw vlaggetje geblevenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dan laten afhangen van hoe Finland het dit jaar doet.
Albanië heeft toch alleen maar jurypunten? Dan verwacht ik ergens wel een puntje, misschien zelfs 2.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:34 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vorig jaar was Nederland een favoriet, nu Nederland bij de bookmakers laatste staat maken we gek genoeg meer kans op punten van Albanië
Aan wat lief, ik hoorde op RTL Boulevard dat het iets veranderd is qua act en dat deze repetitie heel goed ging..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef superrmama het volgende:
[..]
Juist wel, inmiddels![]()
Toch vertrouw ik Trijntje en Anouk niet, mogen beiden Ilse niet? Vooral Anouk, slechte motivatie om Trijntje te sturen, denk ik: jaloezie
Weet bijna zeker dat Trijntje naar de finale gaat, dankzij haar verkleedpartijtjes. Veel aandacht voor een liedje dat niet af is
Voor Ato
Wuuuut?!?!? Vandaag nog dingen veranderd?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef ato het volgende:
[..]
Aan wat lief, ik hoorde op RTL Boulevard dat het iets veranderd is qua act en dat deze repetitie heel goed ging..
Ok ik ga er weer voor, wijn help wel :-)
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Zou wel erg zijn als het wel zo is...
Doe maar ff 'n luiertje aan voor de zekerheid
Veel plezier he!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben weg, ga elders kijken.
Kom misschien nog ff in een interval langs, anders vanavond pas om de doorgang te vieren.
quote:
Voor zover ik het begreep, zou het alleen om het camerawerk gaan. Verder niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef Unites het volgende:
[..]
Wuuuut?!?!? Vandaag nog dingen veranderd?
Ik npo 1quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:38 schreef Jif het volgende:
ik bedoelde vooral NPO1, BBC, de Belg, via internet zonder commentaar, etc.
Thnx!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:31 schreef Pepermuntje94 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nacht-wakker-gelegen
"Ik heb slecht geslapen", zegt Trijntje Oosterhuis tegen onze verslaggever in Wenen, die exclusief met haar meereed naar de hal waar het vanavond allemaal moet gebeuren. "Ik heb wel een goed gevoel, alleen lag ik wel te piekeren. Maar ik ga ervoor", zegt ze monter. "Ik wil die finale bereiken."
Ah oke ;Dquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor zover ik het begreep, zou het alleen om het camerawerk gaan. Verder niet.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef ato het volgende:
[..]
Aan wat lief, ik hoorde op RTL Boulevard dat het iets veranderd is qua act en dat deze repetitie heel goed ging..
Ok ik ga er weer voor, wijn help wel :-)
Heb ik ook al last vanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele nacht wakker gelegen. Ik sterf van de zenuwennog bijna anderhalf uur
Doe niet zo kattig zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef quirina het volgende:
Oh vanavond ff het drama aanschouwen.
Nederland gaat zeker niet door. Zwak lied, teveel waaiaaiaaiaai en als ze d'r sumopak erbij aantrekt is het helemaal drama.
Ik begin alvast met Trijn uitzwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
ramptoeriste gespot!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef quirina het volgende:
Oh vanavond ff het drama aanschouwen.
Nederland gaat zeker niet door. Zwak lied, teveel waaiaaiaaiaai en als ze d'r sumopak erbij aantrekt is het helemaal drama.
Ik begin alvast met Trijn uitzwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens meent hij ook echt dat hij een soort van recht op deelname heeft. De oude TROS zou meteen ja zeggen, hopelijk zijn er bij die nieuwe omroep ook tegengeluiden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef grazz het volgende:
[..]nee, aub dat is zoooo trosmuziekfeest shit
Spanning... zenuwen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef Jif het volgende:
hahahahahhahhaha alles komt goed Unites
[ afbeelding ]
Dan ga ik weer zwaaien want winnen gaat ze zeer zeker nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Doe niet zo kattig zeg.
Wat heb je te zeggen als ze wel doorgaat?
Laten we hopen dat ze 'm gelijk ontslaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Volgens meent hij ook echt dat hij een soort van recht op deelname heeft. De oude TROS zou meteen ja zeggen, hopelijk zijn er bij die nieuwe omroep ook tegengeluiden.
Iedereen is een winnaar!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Dan ga ik weer zwaaien want winnen gaat ze zeer zeker niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:44 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Allemaal veel plezier vanavond! Laten we hopen op een envelopje met onze vlag!![]()
Ik kan vanavond zelfs nog 2 kaartjes winnen voor de finale van aankomende zaterdag in Wenen. Duimen jullie voor me?
Ik denk dat iedereen bij de TROS gaat juichen en dat Cornald na zijn goede adviezen van dit jaar ook intern niet meer serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Volgens meent hij ook echt dat hij een soort van recht op deelname heeft. De oude TROS zou meteen ja zeggen, hopelijk zijn er bij die nieuwe omroep ook tegengeluiden.
Hopelijk springt hij niet in de Maas, voortvloeiend uit z'n depressie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen bij de TROS gaat juichen en dat Cornald na zijn goede adviezen van dit jaar ook intern niet meer serieus genomen wordt.
Lijkt me sterk, laatst zond AVROTROS al de kennelijk belachelijk slechte film 'Het Bombardement' uit, ongetwijfeld omdat jantje de hoofdrol had.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze 'm gelijk ontslaan
Jij ooookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier allemaal!! Ik ga het lekker op de bank kijken, met het prachtige Nederlandse commentaar.![]()
En natuurlijk gaan we naar de finale!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier allemaal!! Ik ga het lekker op de bank kijken, met het prachtige Nederlandse commentaar.![]()
En natuurlijk gaan we falen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |