Heb ik ook al last vanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele nacht wakker gelegen. Ik sterf van de zenuwennog bijna anderhalf uur
Doe niet zo kattig zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef quirina het volgende:
Oh vanavond ff het drama aanschouwen.
Nederland gaat zeker niet door. Zwak lied, teveel waaiaaiaaiaai en als ze d'r sumopak erbij aantrekt is het helemaal drama.
Ik begin alvast met Trijn uitzwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
ramptoeriste gespot!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef quirina het volgende:
Oh vanavond ff het drama aanschouwen.
Nederland gaat zeker niet door. Zwak lied, teveel waaiaaiaaiaai en als ze d'r sumopak erbij aantrekt is het helemaal drama.
Ik begin alvast met Trijn uitzwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens meent hij ook echt dat hij een soort van recht op deelname heeft. De oude TROS zou meteen ja zeggen, hopelijk zijn er bij die nieuwe omroep ook tegengeluiden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef grazz het volgende:
[..]nee, aub dat is zoooo trosmuziekfeest shit
Spanning... zenuwen...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef Jif het volgende:
hahahahahhahhaha alles komt goed Unites
[ afbeelding ]
Dan ga ik weer zwaaien want winnen gaat ze zeer zeker nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Doe niet zo kattig zeg.
Wat heb je te zeggen als ze wel doorgaat?
Laten we hopen dat ze 'm gelijk ontslaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Volgens meent hij ook echt dat hij een soort van recht op deelname heeft. De oude TROS zou meteen ja zeggen, hopelijk zijn er bij die nieuwe omroep ook tegengeluiden.
Iedereen is een winnaar!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Dan ga ik weer zwaaien want winnen gaat ze zeer zeker niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:44 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Allemaal veel plezier vanavond! Laten we hopen op een envelopje met onze vlag!![]()
Ik kan vanavond zelfs nog 2 kaartjes winnen voor de finale van aankomende zaterdag in Wenen. Duimen jullie voor me?
Ik denk dat iedereen bij de TROS gaat juichen en dat Cornald na zijn goede adviezen van dit jaar ook intern niet meer serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Volgens meent hij ook echt dat hij een soort van recht op deelname heeft. De oude TROS zou meteen ja zeggen, hopelijk zijn er bij die nieuwe omroep ook tegengeluiden.
Hopelijk springt hij niet in de Maas, voortvloeiend uit z'n depressie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen bij de TROS gaat juichen en dat Cornald na zijn goede adviezen van dit jaar ook intern niet meer serieus genomen wordt.
Lijkt me sterk, laatst zond AVROTROS al de kennelijk belachelijk slechte film 'Het Bombardement' uit, ongetwijfeld omdat jantje de hoofdrol had.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze 'm gelijk ontslaan
Jij ooookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier allemaal!! Ik ga het lekker op de bank kijken, met het prachtige Nederlandse commentaar.![]()
En natuurlijk gaan we naar de finale!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier allemaal!! Ik ga het lekker op de bank kijken, met het prachtige Nederlandse commentaar.![]()
En natuurlijk gaan we falen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |