Ze heeft de uitslag van haar HIV-test gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:59 schreef MuscleLover29 het volgende:
Wat was het meest positieve Trijntje nieuws vandaag? Ik heb niks kunnen volgen vanmiddag en wil weer wat hoop krijgen voor vanavond
Ze zong spot on in de generale repetitie vandaag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:59 schreef MuscleLover29 het volgende:
Wat was het meest positieve Trijntje nieuws vandaag? Ik heb niks kunnen volgen vanmiddag en wil weer wat hoop krijgen voor vanavond
Zelf wil ze ook heel graag de finale halen: http://nos.nl/artikel/203(...)-mijn-best-doen.htmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:59 schreef MuscleLover29 het volgende:
Je voelt ook dat kamp NL zelf het geloof verliest. De commentatoren, Trijn zelf.... Ergens vind ik het sneu voor d'r maar het is eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:31 schreef Pepermuntje94 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nacht-wakker-gelegen
"Ik heb slecht geslapen", zegt Trijntje Oosterhuis tegen onze verslaggever in Wenen, die exclusief met haar meereed naar de hal waar het vanavond allemaal moet gebeuren. "Ik heb wel een goed gevoel, alleen lag ik wel te piekeren. Maar ik ga ervoor", zegt ze monter. "Ik wil die finale bereiken."
En ze heeft de hele nacht wakker gelegenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:59 schreef MuscleLover29 het volgende:
Oquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:54 schreef grazz het volgende:
De stand ins van elk land kregen ook hun momentje tijdens Eurovillage. De stand ins van NL :
Bewijst maar weer eens dat het niet zo makkelijk is om dit simpele nummer te zingenTrijntje
nos.nl sowieso. Dus als je je prxy kan laten denken dat je in NL zit....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve mede-ESF'ers, HELP! Ik zit in Toscane, maar heb wel goede wifi. Is het vanavond ergens online te volgen? Wie weet het?
Eurovision.tv wellichtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve mede-ESF'ers, HELP! Ik zit in Toscane, maar heb wel goede wifi. Is het vanavond ergens online te volgen? Wie weet het?
Eurovision.tv heeft altijd een online stream, moet je alleen de prachtige Nederlandse commentaren missen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
is Anouk zo vals dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
Anouk zal zelf wel in een scheur liggen, Trijn heb ik toch mooi laten afgaan /gnagnagna
Nondejetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:54 schreef grazz het volgende:
De stand ins van elk land kregen ook hun momentje tijdens Eurovillage. De stand ins van NL :
Bewijst maar weer eens dat het niet zo makkelijk is om dit simpele nummer te zingenTrijntje
Ze kan aardig bitchy zijn andersquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze kan aardig bitchy zijn andersDus ja, zie der wel voor aan, speciaal voor Trijn in de krochten van haar verzameling een rijtje liedjes oppikken en haar laten kiezen uit nummers die zij allang heeft afgeschreven
Ik zit vanavond met dit voor de televisie
[ afbeelding ]
Leuk als je er een drankspel van maakt, wie het eerst bingo heeft moet een fles wijn/bier achterover slaan in 1 teugquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:17 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]Dan heb je snel bingo denk ik!
Haha, dat is inderdaad ook wel leuk. Mis je onze Trijn alleen welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuk als je er een drankspel van maakt, wie het eerst bingo heeft moet een fles wijn/bier achterover slaan in 1 teug
Doet Graham Norton het dit jaar weer? Neem dan een proxy die denkt dat je in het VK zit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
nos.nl sowieso. Dus als je je prxy kan laten denken dat je in NL zit....
Volgens mij doet hij alleen de finalequote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Doet Graham Norton het dit jaar weer? Neem dan een proxy die denkt dat je in het VK zit.
ok 1-0 voor jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Doet Graham Norton het dit jaar weer? Neem dan een proxy die denkt dat je in het VK zit.
Dit masker:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:23 schreef Aloria het volgende:
Ik hoorde op de radio dat Trijntje een masker op gaat zetten. God laat dit niet waar zijn !!! Iets met indianenveren een paar jaar geleden....![]()
Ik snap er niets van. Het is toch een superleuk liedje?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef TDHS het volgende:
Nou jongens en meisjes... de kenners vrezen het ergste voor Trijntje. Laten we hopen dat de kijkers thuis anders oordelen. Zij horen het immers voor het eerst. Volgens ESCKAZ klonk ze vanmiddag zenuwachtig...
Orgels, enorme jurken met daaronder verstopte kerels, idiote verentooien, lichtgevende glitterpakken het kan niet gek genoeg voor NL, en nou net na de relatieve rust en het moois van de afgelopen 2 jaar ineens een masker...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:23 schreef Aloria het volgende:
Ik hoorde op de radio dat Trijntje een masker op gaat zetten. God laat dit niet waar zijn !!! Iets met indianenveren een paar jaar geleden....![]()
Oe, wat zei hij dan? Wat was de bedoeling? Daar ben ik heul benieuwd naar...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:25 schreef iBenny het volgende:
Cornald legde net bij Editie NL uit wat de bedoeling was van de act en wat daaraan mankeert vanwege het kunnen van de Oostenrijkers
pssst, het gaat al jaren helemaal niet meer om het liedjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Het is toch een superleuk liedje?
O. Nou, dan kunnen ze er maar beter een bloedmooie vrouw neerzetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
pssst, het gaat al jaren helemaal niet meer om het liedje
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oe, wat zei hij dan? Wat was de bedoeling? Daar ben ik heul benieuwd naar...
Gaat niet gebeuren, zal je alvast uit de droom helpenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:35 schreef Unites het volgende:
[..]
En wat nou als we vanavond de finale halen? Wat heb je dan te zeggen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:35 schreef Unites het volgende:
[..]
En wat nou als we vanavond de finale halen? Wat heb je dan te zeggen?
Ontdek de verschillenquote:
Ze doet het een stuk beter dan de stand-in van Belgiëquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:54 schreef grazz het volgende:
Juist wel, inmiddelsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
pssst, het gaat al jaren helemaal niet meer om het liedje![]()
Moeder is overgekomen samen met Edsilia en Candyquote:
AVROTROSquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef tralalala het volgende:
Hoe kan het dat EenVandaag al beelden had van de act (van de echte camera's zeg maar)? Of heb ik iets over het hoofd gezien hier?
Maar Peterrrrrrrrr de Vries heeft wel overal verstand van, dus alles is is zijn zaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die vent kert alleen om zichzelf en z'n eigen zaken
Das vrij lullig jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef capristo het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Trijntje dat de ORF maar half doet wat Hans Pannecoecke in gedachten had.
Maakt niet uit. 9 van de 10 Nederlanders weten die landen ook niet aan te wijzen op een wereldkaart.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Van Albanië, Moldavië en Georgië gaan we vanavond sowieso geen punten krijgen. Die hadden vorig jaar ook geen 1 puntje voor ons over..
Ja, best wel. We weten ook niet of het NLse team vooraf goed hun huiswerk hebben gedaan en dus hebben gecheckt of wat zij willen mogelijk was of dat op korte termijn pas duidelijk werd dat het plan niet doorging. Maarja zou je dan geen plan B moeten hebben? Misschien hadden ze dat wel en ging ook dat niet door. Speculeren....heeft nu geen zin.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef capristo het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Trijntje dat de ORF maar half doet wat Hans Pannecoecke in gedachten had.
quote:Patty Brard
42 min.
Heb net even alle 16 kandidaten van vanavond bekeken, maar ik vreet mijn broekpak op als Trijntje niet doorgaat. En echt, behalve de Russische mevrouw, heeft niemand wat aan zijn appearance gedaan. Vocaal laat Trijntje iedereen ver achter zich! Dus klaar met die jurk en dat broekpak nou, zingen en winnen! Go TRIJNTJE...........
quote:Patty Brard Als de vakjury Trijntje niet bij de eerste 10 heeft gekozen is het een FUCKjury!
4 · 4 min.
Naar wat ik heb gelezen lag het vooral aan de beperkingen van de cameramanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, best wel. We weten ook niet of het NLse team vooraf goed hun huiswerk hebben gedaan en dus hebben gecheckt of wat zij willen mogelijk was of dat op korte termijn pas duidelijk werd dat het plan niet doorging. Maarja zou je dan geen plan B moeten hebben? Misschien hadden ze dat wel en ging ook dat niet door. Speculeren....heeft nu geen zin.
Lijkt me iig niet fijn voor Trijntje, ze weet dat het visueel nog beter had kunnen zijn. Ze is perfectionistisch geeft ze aan. Lekker dat gestress. Denk dat als ze niet door gaat we hier meer over informatie over krijgen van kamp Nederland.
Maar eh, ze gaat gewoon door en zaterdag staat ze in jurk 1 op het podium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:53 schreef grazz het volgende:
Maar eh, ze gaat gewoon door en zaterdag staat ze in jurk 1 op het podium.
Het decor en Trijntje hadden via beelden met elkaar meoten interacteren in shots, maar dat lukte niet helemaal vanwege het kunnen van de cameraman.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is er anders aan het optreden? Wat had het moeten zijn dan?
Klopt, ook dat!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar wat ik heb gelezen lag het vooral aan de beperkingen van de cameraman
Stelletje amateurs daar in Wenen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar wat ik heb gelezen lag het vooral aan de beperkingen van de cameraman
Pak dan een capabele cameramanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het decor en Trijntje hadden via beelden met elkaar meoten interacteren in shots, maar dat lukte niet helemaal vanwege het kunnen van de cameraman.
Dat hoop ik stiekem, ze scheurt uit de hobbezak en hallo scheurjurkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:59 schreef Pandaplint het volgende:
Zit er onder die onepiece/hobbezak van Trijntje niet stiekem alsnog die scheurjurk?
Dan dien je een klacht in of vlieg je een ander in?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het decor en Trijntje hadden via beelden met elkaar meoten interacteren in shots, maar dat lukte niet helemaal vanwege het kunnen van de cameraman.
En de technici krijgen blijkbaar ook weinig voor elkaar. Hoor ik haar net zeggen in EdNL. Weken geleden de juiste visuals ingeleverd, netjes op tijd, maar door allerlei technische mankementen zijn die nog niet goed verwerkt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Dan pakken we hem.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Op de vraag of Jan zelf een keer mee zou willen doen aan het Songfestival zegt hij: “Ik zit volgend jaar twintig jaar in het vak. Ik overweeg het zeker. Nederland heeft de beste dj’s en ik denk dat we dat moeten combineren. Daar valt zeker wat op te bedenken."
NEEquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Op de vraag of Jan zelf een keer mee zou willen doen aan het Songfestival zegt hij: “Ik zit volgend jaar twintig jaar in het vak. Ik overweeg het zeker. Nederland heeft de beste dj’s en ik denk dat we dat moeten combineren. Daar valt zeker wat op te bedenken."
Geen idee, hoe heet een gemiddelde Oostenrijkse cameraman?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Een keer raden wie er volgend jaar namens Nederland op het podium staat....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Wie zit er nou op hem te wachten..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Bingo♡quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze kan aardig bitchy zijn andersDus ja, zie der wel voor aan, speciaal voor Trijn in de krochten van haar verzameling een rijtje liedjes oppikken en haar laten kiezen uit nummers die zij allang heeft afgeschreven
Ik zit vanavond met dit voor de televisie
[ afbeelding ]
DJ's ja, Jantje: neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Jantje met een DJ, ik wordt nu al lichtelijk onpasselijk bij het idee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef messi18 het volgende:
Laten we dan een protestmars gaan houden door het mediaparkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een keer raden wie er volgend jaar namens Nederland op het podium staat....
Als die mogen stemmen in onze halve finale danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef Kinga het volgende:
Wel gegarandeerde 12 points van Duitsland...met Jan.
Sterren op het plein toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef grazz het volgende:
[..]nee, aub dat is zoooo trosmuziekfeest shit
Jozef Fritzl.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, hoe heet een gemiddelde Oostenrijkse cameraman?
Zijn fans liggen daar allang onder de grond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef Kinga het volgende:
Wel gegarandeerde 12 points van Duitsland...met Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |