Stuur iets goeds en het maakt geen ene bal uit wat de startpositie is. Als het stuivertje wisselen wordt voor plek 10 kan het uitmaken, maar dan speel je toch nauwelijks mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:00 schreef Pechvogels het volgende:
Startpositie is best kut. En welke landen er in onze semifinal zitten ook. Je kan zo al groepjes maken welke landen elkaar sowieso punten gaan geven ook al is t nummer ruk.
Maar ze hebben niet iets goeds gestuurd dus nu maakt het wel uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stuur iets goeds en het maakt geen ene bal uit wat de startpositie is. Als het stuivertje wisselen wordt voor plek 10 kan het uitmaken, maar dan speel je toch nauwelijks mee.
Dat dan óók nog es hè. Haar stem is de enige strohalm die we hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:05 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)tste-repetitie.dhtml
Jammer dat ze gisteren tijdens de jury-rehearsal dus toch niet helemaal zuiver was
dit idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stuur iets goeds en het maakt geen ene bal uit wat de startpositie is. Als het stuivertje wisselen wordt voor plek 10 kan het uitmaken, maar dan speel je toch nauwelijks mee.
zo simpel is het!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh boy.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:31 schreef Pepermuntje94 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)nacht-wakker-gelegen
"Ik heb slecht geslapen", zegt Trijntje Oosterhuis tegen onze verslaggever in Wenen, die exclusief met haar meereed naar de hal waar het vanavond allemaal moet gebeuren. "Ik heb wel een goed gevoel, alleen lag ik wel te piekeren. Maar ik ga ervoor", zegt ze monter. "Ik wil die finale bereiken."
Het voelt een beetje als de return van een Europa Cupwedstrijd, waarbij je thuis met 0-3 hebt verloren. Maar aan de andere kant zijn er genoeg wel leuke liedjes die alle steun verdienenquote:
Leuk lijstje! Ik ben het niet met alles eens, zoals dat hamsterrad, dat zag er mooi uitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:38 schreef iBenny het volgende:
Upcoming: De 15 gekste acts ooit op het eurovisie songfestival
Dan scoor je een vroege 1-0 en denk je het kan nog, en vervolgens prikken Denemarken en weetikwie er even 2 in en is het helemaal verziekt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als de return van een Europa Cupwedstrijd, waarbij je thuis met 0-3 hebt verloren. Maar aan de andere kant zijn er genoeg wel leuke liedjes die alle steun verdienen
Als Ambrosini in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan scoor je een vroege 1-0 en denk je het kan nog, en vervolgens prikken Denemarken en weetikwie er even 2 in en is het helemaal verziekt.
Probeer je me nu te trollen ofzo?quote:
Plus Estland. Hongarije schijnt de beste voorspeller van de winnaars te zijn, als het de meest neutrale stemmer is zouden we ook wellicht op wat stemmen kunnen rekenen. Daarnaast gaan Oostenrijk en Australië ons ongetwijfeld punten geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:00 schreef Pechvogels het volgende:
Startpositie is best kut. En welke landen er in onze semifinal zitten ook. Je kan zo al groepjes maken welke landen elkaar sowieso punten gaan geven ook al is t nummer ruk. Wij alleen maar hopen op Denemarken en Belgie
Natuurlijk gaan we juichen, ook al ziet het er hopeloos uit. Volgend jaar maar weer Sieneke sturen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
Wel een beetje in de positieve juich en wapper stemming blijven hier hè? Ondanks alles!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |