Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil de volgende keer mijn siderische verjaardag vieren.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, gaan we sterretjes kijken. :$
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh joh
Maar huh
Ik had zelfs nog cassettebandjes
Lekker traditioneelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb in mijn tapedeck nog een cassette zitten met op kant A Snap en op kant B Queen![]()
Het is gewoon tof dat het werkt. Daar heeft een leeftijdsverschil weinig invloed op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
Tof dat het voor jullie goed werkt, dat leeftijdsverschil
Fuck yeahquote:
Een siderisch jaar is de tijd die het kost dat de aarde weer zo staat dat de zon vanaf de Aarde gezien op precies dezelfde plaats staat tussen de sterren, als je veronderstelt dat die stationair zijn.quote:
Ben je ook bij het concert van ome Nick geweest, schijnt supergoed te zijn geweest?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb in mijn tapedeck nog een cassette zitten met op kant A Snap en op kant B Queen![]()
quote:
Kijk, jullie snappen de link.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En gebroken stukjes plakken met plakband
In het Vondelpark waren niet zulke mooie, anders had ik het best met je gedaan. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
Ik wil nog steeds eens samen aan een steen likken met Lokje. En resoneren, dat ook nog steeds
Was het al aan het lezen ja, leuk concept natuurlijk als je de baan van de aarde om de zon niet meeneemt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een siderisch jaar is de tijd die het kost dat de aarde weer zo staat dat de zon vanaf de Aarde gezien op precies dezelfde plaats staat als de sterren, als je veronderstelt dat die stationair zijn.
Duurt ietsje langer dan een gewoon jaar.
Dan kon je erover opnemen iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En gebroken stukjes plakken met plakband
Ben je nu jaloersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is die Fylax weer is het niet
Was al uitverkocht voordat ik daar hoogte van kreegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ben je ook bij het concert van ome Nick geweest, schijnt supergoed te zijn geweest?
We gaan gewoon een keertje hele mooie zoeken en dan nemen we die mee en dan al die andere plannen die we nog hebben. It's gonna be awesome :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het Vondelpark waren niet zulke mooie, anders had ik het best met je gedaan. :$
Wait what?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
Ik wil nog steeds eens samen aan een steen likken met Lokje. En resoneren, dat ook nog steeds
Innige connectie. Ik voel m :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |