Ai.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Afwijkende uitslag van het bevolkingsonderzoek...
Shit. En nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Afwijkende uitslag van het bevolkingsonderzoek...
quote:
Het valt mee. over half jaartje nog een uitstrijkje makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het valt mee. over half jaartje nog een uitstrijkje makenJa dat snap ik. Het is wel veel zo in korte tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh. Ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders zeiden dat ik het met mannen maar onder de 30 moest houden, daar hou ik me nog netjes aan.
Teveul.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Het is wel veel zo in korte tijd
[..]
[..]
Het valt mee. over half jaartje nog een uitstrijkje makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klote, stapelt weer lekker zo![]()
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik hoef maar een paar jaar te wachten toch, dan is Kaneel 30+.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik niet.![]()
Maar oudere mannen zijn gewoon leuker.
Geef toe, Kaneel is ook al leuker dan dat ex-broekkie van je. De volgende stap (die overigens nooit mag komen, want Kaneel) is 30+.
Slim. Hopelijk lukt het ook om dan de gedachtes even uit te zettenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Teveul.
Ik ga weer ff haken![]()
muziekje aan enzo.
[..]
[..]
Het valt mee. over half jaartje nog een uitstrijkje makenSterkte LolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
31 denk ik? Anders ben je gewoon 30.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je eigenlijk vanaf 30 of 31 30+? Ik heb die terminologie namelijk nooit begrepen.
vanaf welke leeftijd ben je 65+'er?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je eigenlijk vanaf 30 of 31 30+? Ik heb die terminologie namelijk nooit begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een beetje een fml momentje, maar ik denk dat ik het gewoon beetje ga laten varen en lekker mee gaan met de flow en zien waar het me brengt
Dus het is all good!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
30+ is ook als je al 1 dag 30 bentquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik raak altijd zo in de war van dit soort kwesties.
Voel jij je vaak jong als twi over dingen uit zijn jeugd praat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:49 schreef Myraela het volgende:
Als groep zou ik 30+ wel definiëren als 30 en alles daarboven. Maar als iemand 30 is en zichzelf dan 30+ zou noemen, zou ik het wel raar vinden.
Nou ja, en 65+'er is dat al op 65, dus een 30+'er is dat al op 30quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik raak altijd zo in de war van dit soort kwesties.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:47 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd LoLa!Het is die Fylax weer is het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een beetje een fml momentje, maar ik denk dat ik het gewoon beetje ga laten varen en lekker mee gaan met de flow en zien waar het me brengt
Dus het is all good!
![]()
Soms wel. Sommige dingen ken ik gewoon helemaal niet. Dan moet ik wel lachen als die zegt dat hij vroeger op school een handeltje had in gebrande CD's. Bedoel, wij wisselde gewoon mp3'tjes uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Voel jij je vaak jong als twi over dingen uit zijn jeugd praat?
Ja dat kan en ik geloof ook echt wel dat het oprecht is hoor. Maar weinig zelfvertrouwen zet je inderdaad niet 1-2-3 om, maar het is al vele malen beter dan het eerst was hoor. Gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet na 2 opmerkingen helemaal omslaat natuurlijk...
Maar dit heb ik al vaker gelezen
Deze vrouwquote:
Ik jou ook hoor.quote:
Hehe, dat soort dingen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms wel. Sommige dingen ken ik gewoon helemaal niet. Dan moet ik wel lachen als die zegt dat hij vroeger op school een handeltje had in gebrande CD's. Bedoel, wij wisselde gewoon mp3'tjes uit.
Misschien moeten we zelfs even in milliseconden e.d gaan denken :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:00 schreef rival het volgende:
De dag na je 30ste verjaardag ben je 30+
Of is dat al na de eerste seconde/minuut op je verjaardag?
Je moet je grote bek houden ehquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
-edit-
Had even een dqod momentje met de ctrl-c en ctrl-v![]()
11quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:01 schreef FrauMilena het volgende:
Hoeveel jaar schelen jullie van elkaar, Myr?
Heaven help me for the way I am. Save me from these evil deeds before I get them donequote:
Briljante dingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh joh
Maar huh
Ik had zelfs nog cassettebandjes
Tof dat het voor jullie goed werkt, dat leeftijdsverschilquote:
Mag ik ook komen? :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil de volgende keer mijn siderische verjaardag vieren.
Ja ik ook, in een walkman.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh joh
Maar huh
Ik had zelfs nog cassettebandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |