Hehe, dat soort dingen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms wel. Sommige dingen ken ik gewoon helemaal niet. Dan moet ik wel lachen als die zegt dat hij vroeger op school een handeltje had in gebrande CD's. Bedoel, wij wisselde gewoon mp3'tjes uit.
Misschien moeten we zelfs even in milliseconden e.d gaan denken :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:00 schreef rival het volgende:
De dag na je 30ste verjaardag ben je 30+
Of is dat al na de eerste seconde/minuut op je verjaardag?
Je moet je grote bek houden ehquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
-edit-
Had even een dqod momentje met de ctrl-c en ctrl-v![]()
11quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:01 schreef FrauMilena het volgende:
Hoeveel jaar schelen jullie van elkaar, Myr?
Heaven help me for the way I am. Save me from these evil deeds before I get them donequote:
Briljante dingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh joh
Maar huh
Ik had zelfs nog cassettebandjes
Tof dat het voor jullie goed werkt, dat leeftijdsverschilquote:
Mag ik ook komen? :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil de volgende keer mijn siderische verjaardag vieren.
Ja ik ook, in een walkman.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh joh
Maar huh
Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil de volgende keer mijn siderische verjaardag vieren.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, gaan we sterretjes kijken. :$
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh joh
Maar huh
Lekker traditioneelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb in mijn tapedeck nog een cassette zitten met op kant A Snap en op kant B Queen![]()
Het is gewoon tof dat het werkt. Daar heeft een leeftijdsverschil weinig invloed op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
Tof dat het voor jullie goed werkt, dat leeftijdsverschil
Fuck yeahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |