Het is Facebook; dat is het dus ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Enchanter het volgende:
Wesley , Jordy , Kimberly , Hope .
Lijkt wel een kamperchatbox
Nee van haar broer natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
hoe kan ze dan zwanger worden zonder vriend?
Van een komkommer?
't halve kamp is er overheen geweestquote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van een komkommer?
lullog hoor zo'n reactiequote:Op maandag 18 mei 2015 00:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Die reacties ook
Wat een niveau
Nee, van een man die niet d'r vriend is.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van een komkommer?
Daar moet je gewoon niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:27 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Zo een ken ik er ook, vanaf moment 1 dat ze zwanger was constant foto's plaatsen, elke dag wel foto's met van die "Moeder quotes" En vanaf het moment dat de buik zichtbaar werd dagelijks 1 foto posten met daaronder hoeveel weken ze al was, en hoeveel ze nog moest en dat ze óh zo graag wilde bevallen en moeder worden.
En dat is dan 20
Gewoon een random scharreltje of zo.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, van een man die niet d'r vriend is.
Jezus
ja zorry ken nie slape dan wordt ik altijd een beetju gmeenquote:
Dit vraag ik mij soms ook wel eens afquote:
Zodra ik het ook zag op Bookface heb ik haar meteen ontvolgt (of D whatever) Verschrikkelijk dat soort types. En ze was nadat ze bevallen was ook echt nog 1 week lang elke dag bezig met foto's van het kindje, en d'r verloofde, dat ze zóóó ziels gelukkig waren.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon niet mee geassocieerd willen worden.
Dat dat wijf foto's op Facebook post is niet het grootste probleem hier.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:30 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Zodra ik het ook zag op Bookface heb ik haar meteen ontvolgt (of D whatever) Verschrikkelijk dat soort types. En ze was nadat ze bevallen was ook echt nog 1 week lang elke dag bezig met foto's van het kindje, en d'r verloofde, dat ze zóóó ziels gelukkig waren.
Tuurlijk snap ik wel dat het leuk is, en dat je gelukkig bent als moeder en vader van een kindje, en als je eindelijk zwanger raakt, maar hoe dat voorlopig lekker voor jezelf en als je bevallen bent weet iedereen dat wel natuurlijk als je dát op FB zet, maar ga niet als een of andere aandachtshoer elke dag dat soort dingen doen..
Ik ken die Kimberly/ey, dat wijf zit zelf ook aan de drugs volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2015 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Kimberley bedoelt het nii lullog maar het is wel zo.
Het ergste is dat van al deze mensen de Kimberley het minst dom lijkt te zijn
waarom ken jij dit soort mensenquote:
Kun jij niet hun huisdealer wordenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken die Kimberly/ey, dat wijf zit zelf ook aan de drugs volgens mij
Ik heb op zo'n pauperschool gezeten vroeger. En inmiddels heeft iedereen al kinderen. Ik ben net 30 geworden...quote:Op maandag 18 mei 2015 00:31 schreef Elisabeth92 het volgende:
Inderdaad best triest je ziet het steeds meer... vriendin van me word 24 en heeft al 2 kleintjes van 8 en 4 jaar oud.
Ik ben een jaar jonger en nog niet eens klaar met mn studieen ik begin me steeds meer te schamen daarvoor
Kromme omgeving kromme hype
jaquote:Op maandag 18 mei 2015 00:33 schreef Odaiba het volgende:
Waar is het fatsoen. Het is duidelijk een meid met problemen, maar wat geeft jullie het recht zo met deze situatie om te gaan, voor jullie eigen vermaak nog wel. Er zijn genoeg domme mensen in de wereld, maar dit soort gedrag vind ik net zo dom en triest.
Van mij mag dit topic wel gesloten worden en de inhoud van de TT gewist...
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:33 schreef Odaiba het volgende:
Waar is het fatsoen. Het is duidelijk een meid met problemen, maar wat geeft jullie het recht zo met deze situatie om te gaan, voor jullie eigen vermaak nog wel. Er zijn genoeg domme mensen in de wereld, maar dit soort gedrag vind ik net zo dom en triest.
het is toch gecensureerdquote:Op maandag 18 mei 2015 00:33 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Enchanter het volgende:
Wesley , Jordy , Kimberly , Hope .
Lijkt wel een kamperchatbox
Dit is trouwens hoe ik me dat ene meisje hier uit die instelling bij jou in de buurt voorstel over een paar jaarquote:
Mooi toch.quote:
Ja ik ken die niet IRL maar weet wel waar ze zit... 3 min hier vandaanquote:Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is trouwens hoe ik me dat ene meisje hier uit die instelling bij jou in de buurt voorstel over een paar jaarpsychomirror ofzo
Huilenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Voor die 17 jarige meid en haar kind moet ik later belasting betalen.
Er zijn ergere dingen waar je belastinggeld aan uitgegeven gaat worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Voor die 17 jarige meid en haar kind moet ik later belasting betalen.
Verdomme, hardop gelachen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi toch.
"Mama, waarom heb ik geen papa?"
-"Omdat je moeder een kamperslet is en het halve dorp heeft afgeneukt."
Fylax for presidentquote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter verplichte abortus voor deze tiener.
Nou nou nou.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter verplichte abortus voor deze tiener.
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter verplichte abortussterilisatie voor deze tiener.
Ik blijf liever m'n hele leven maagd dan "vader" van dit nog ongeboren kindquote:Op maandag 18 mei 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
Fylax wil best de "vader" worden!! Of nie Fyl??
Daarom moet je ook alleen met vrouwen met klasse neuken.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik blijf liever m'n hele leven maagd dan "vader" van dit nog ongeboren kind
Wil je geen Hope?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik blijf liever m'n hele leven maagd dan "vader" van dit nog ongeboren kind
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
"Zoveel aan de drugs zijn dat je de pil vergeet is nooit grappig."
DM dan he.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou, ik heb haar gevonden hoorwat een crackhoofd
Overigens, doet desktop fb bij meer mensen kut? Wtf is dit
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik kreeg zojuist spontaan diarree van alle spelfouten in de pics.
Ik vond die van dat pis op die dakpannen beter.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:00 schreef Alziend-Oog het volgende:
Daarnaast is dit het beste topic dat KLB in tijden heeft gezien.
Dat topicquote:Op maandag 18 mei 2015 01:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik vond die van dat pis op die dakpannen beter.
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:07 schreef Franknfurter het volgende:
Op facebook staat dat ze een relatie heeft, als die kerel echt de vader is is het kind misschien beter af als het doodgeboren wordt..
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:07 schreef Franknfurter het volgende:
Op facebook staat dat ze een relatie heeft, als die kerel echt de vader is is het kind misschien beter af als het doodgeboren wordt..
Keep us up to date!quote:Op maandag 18 mei 2015 01:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oh grapje ik lees nu op zijn facebook alle dirt. Hij vindt karma nu een bitch en lacht haar uit. De kimberley uit de OP gaat op zijn post door met klagen over de verslaving van Hope. Tijd voor popcorn.
Wil je me een link dmen?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oh grapje ik lees nu op zijn facebook alle dirt. Hij vindt karma nu een bitch en lacht haar uit. De kimberley uit de OP gaat op zijn post door met klagen over de verslaving van Hope. Tijd voor popcorn.
Pics or didn't happenquote:Op maandag 18 mei 2015 01:10 schreef Franknfurter het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:19 schreef Nober het volgende:
Ik zocht op Hope Almelo, kreeg ik Hope Loos. Serieus!!
Maar.. neee... is dat.. nee.. of wel? Is dat.. weer Hope?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:21 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Probleemwijken Twente
Voor de liefhebbers
jaquote:Op maandag 18 mei 2015 01:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar.. neee... is dat.. nee.. of wel? Is dat.. weer Hope?
quote:
Welnee gekkie. Na hen al 500 anderenquote:Op maandag 18 mei 2015 01:30 schreef Trebo het volgende:
[..]![]()
Wie is nu haar vriendje dan? Nog steeds mario? Of Samir?
Blijkbaar nietquote:Op maandag 18 mei 2015 01:28 schreef Elisabeth92 het volgende:
Omg... dit mens is toch te dom om te poepen
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Wtf mensen echt gaan jullie haar lopen afkraken serieus hoe diep kun je zakken
haha hoe ben je daar nou weer achter gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:21 schreef Ventrione het volgende:
bijnaam van vermoedelijke vriend Remon
''Terrorwoussiejj''
dat belooft veel goeds![]()
![]()
![]()
Gvd luister dan wat uk net zei!quote:Op maandag 18 mei 2015 01:32 schreef Ventrione het volgende:
[ afbeelding ]
''Soms is de keuzes''
''Denk na voor je in de hel beland''![]()
____!
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:21 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Probleemwijken Twente
Voor de liefhebbers
opsie vind ik ook een mooie ghehe.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:32 schreef Ventrione het volgende:
[ afbeelding ]
''Soms is de keuzes''
''Denk na voor je in de hel beland''![]()
____!
Het jaar is nog lang Fylax ik verwacht van jou nog wel een topic "1e keer en condoom is gescheurd"quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang Fylax ik verwacht van jou nog wel een topic "1e keer en condoom is gescheurd"
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon overtreffen want je hebt ook dit soort prachtvolk in Nijmegen.
ik gok op een dom blondje en een neger.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van een komkommer?
Komen ze nooit achter.quote:
Link?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik vond die van dat pis op die dakpannen beter.
Nooit geweten, zeker niet goed opgelet vroeger tijdens de biologielessen.quote:
Onbedoeld de grappigste van die reacties.quote:
quote:
same.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:39 schreef Elisabeth92 het volgende:
Wat is er belachelijk aan deze reacties? (Hier in dit topic dan, niet die screenshot hoordas gewoon dieptriest)
Sneu voor dat kindje wat op de wereld komt met dat wijf als moeder... dat kind heeft gelijk al een achterstand en zal met een beetje geluk wel net zo eindigen als mama zelf...hier word ik dus mega narig van
Het kenmerk voor een laag opgeleid dom meisje.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:05 schreef Torstein het volgende:
Die stereotype naam en borst tattoo though.
Denk er ook zo over, lip piercing ook aanwezig?quote:Op maandag 18 mei 2015 04:36 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Het kenmerk voor een laag opgeleid dom meisje.
Qua lichaam ziet ze er niet verkeerd uit. Behalve dan die ordinaire tattooVoor het leven verminkt
Het zou me niets verbazen als ze die heeft, maar het is me niet opgevallen?quote:Op maandag 18 mei 2015 04:38 schreef Torstein het volgende:
[..]
Denk er ook zo over, lip piercing ook aanwezig?
Adolf dacht daar anders overquote:Op maandag 18 mei 2015 00:38 schreef Trebo het volgende:
Maar ja, aan de andere kant; over 16 jaar moeten er ook weer tokkies zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 18 mei 2015 07:43 schreef Iwanius het volgende:
Normaliter doe ik net zo hard mee met klagen in KLB maar in deze vind ik de klacht ongegrond en flauw omdat het natuurlijk van de buitenkant er zielig uitziet om in deze toestand je als jonge moeder op social media te begeven en het daardoor lijkt alsof je echt niets in je leven hebt ( dat hebben ze vaak ook niet omdat die vent er weer eens vandoor is) maar jonge moeders als dit beseffen dan vaak niet wat ze zich op hun hals hebben gehaald en wat nog voor ze in het vooruitzicht ligt. (aan ellende?)
Klacht? Lekker makkelijk om iemand die in het verdomd hoekje zit alsnog verder de grond in te trappen via een topic als dit. Dus faalklacht.
Precies, heb medelijden met die dochter.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef Toekito het volgende:
Aan de ene kant moet ik lachen om dit topic. Aan de andere kant niet. Dat kindje gaat een zwaar leven krijgen. Terwijl als men die Hope wat beter opgevoed zou hebben....maar zoals haar zijn er zovele.
Dat geldt natuurlijk ook voor jouw geboorte.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Precies, heb medelijden met die dochter.
Verplichte abortus was wel op zijn plaats hier.
Linkje?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:45 schreef Ventrione het volgende:
Er is zelfs een facebookpagina voor haar opgericht![]()
''Hope is een mooie meid'' wat een treurnis
Zeg, wil je voortaan normaal reageren, dankje.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:53 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor jouw geboorte.
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van een komkommer?
WTFquote:Op maandag 18 mei 2015 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
17-jarige drugsverslaafde die zwanger wordt: "GEFELICITEEEEEEEEEEEERD![]()
![]()
WAT GOED EN VEEL GELUK!!!
30-jarige die graag gesteriliseerd wil worden na langdurig overleg met partner (en zichzelf) over het niet willen van kinderen: "Nee, sorry, dat doen we niet. Je bent nog veel te jong om zo'n ingrijpende levensbeslissing te nemen."_!
De Idiocracy komt er aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Idiocracyquote:Op maandag 18 mei 2015 10:09 schreef Blosje het volgende:
En zo worden mensen per generatie steeds dommer...
Aha vandaar, bij zwangerschappen op latere leeftijd is er inderdaad wat meer kans op complicaties.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zeg, wil je voortaan normaal reageren, dankje.
En trouwens, mijn moeder was 36 toe ze mij kreeg, dus gelukkig geen tienermoeder.
"Vriend toevoegen"quote:Op maandag 18 mei 2015 09:30 schreef erodome het volgende:
Wat doet de ts trouwens op de facebook pagina van een of andere tokkie tiener?
Wat is de ts van haar? Is de ts stiekem kimberly of de 'vader'?
Iedere gezonde man/knul heeft wel een rondje vrouwen op Facebook waar hij zichzelf in alle rust op terug trekt.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:30 schreef erodome het volgende:
Wat doet de ts trouwens op de facebook pagina van een of andere tokkie tiener?
Wat is de ts van haar? Is de ts stiekem kimberly of de 'vader'?
Er zijn vrouwen en lekkere jonge deerntjes en er is instant oogkanker. De pep verslaafde tienermoeder van de Ts valt onder het laatste.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:42 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Iedere gezonde man/knul heeft wel een rondje vrouwen op Facebook waar hij zichzelf in alle rust op terug trekt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:48 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom heb ik nog geen DM met het profiel
Hope woont in de plaats waar de vuurwerkramp was ooit. Kan niet missen als je dat invult op facebook.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef Tostieapperaat het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd. Wie kan er een dm sturen?
Guilty pleasures.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen en lekkere jonge deerntjes en er is instant oogkanker. De pep verslaafde tienermoeder van de Ts valt onder het laatste.
Sorry ts, zo lijkt het net alsof zij "van jou" is, dat bedoelde ik er niet mee.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef Uitgebloed het volgende:
Hope woont in de plaats waar de vuurwerkramp was ooit. Kan niet missen als je dat invult op facebook.
quote:Heb gedult en je ware kom je tegen
quote:Sommige mensen denken tebepalen over je leven! Niks beters tedoen?? #geenlevenofsow
quote:
Ja. En blijkens dit bericht niet alleen een vuurwerkrampquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:56 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Hope woont in de plaats waar de vuurwerkramp was ooit. Kan niet missen als je dat invult op facebook.
Ik zie dat ik het woordje 'ook' vergeten ben.quote:
quote:Hope woont in de plaats waar de vuurwerkramp ook ooit was.
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:27 schreef Life1980 het volgende:
TS, vind het niet echt chique dat je een topic over jouw zusje opent ...
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:17 schreef Saysem het volgende:
[..]
Aha vandaar, bij zwangerschappen op latere leeftijd is er inderdaad wat meer kans op complicaties.
en heeft het bed gedeeld met A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y en Z.quote:
Doe mij ook maar, ik ben benieuwdquote:
Ach wat schattig, een tweeling, op je 19e.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen op Facebook.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen op Facebook.
Ga ervoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen op Facebook.
Wel makkelijk. Je kan al je vrienden stikjaloers maken door te zeggen dat je laatst een milfje hebt geneukt. En het enige wat je ervoor hoefde te doen: een bezoekje naar Ensc.ede met een breezertje.quote:
Precies, krijg eerder een harde plasser van Renske of Sophie, f iemand wiens naam begint met Marquote:Op maandag 18 mei 2015 19:00 schreef pijltjegooien het volgende:
Van Kimberley kan ik ook niet echt een harde plasser krijgen.
Ik ken maar één Renske en die is helaas niet bepaald neukbaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Precies, krijg eerder een harde plasser van Renske of Sophie, f iemand wiens naam begint met Mar
Ze is wel geefbaarquote:Op maandag 18 mei 2015 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach wat schattig, een tweeling, op je 19e.
Nee ok, maar bij een Renske of Sophie denk ik eerder aan van die studentes. Kwam denk ik door een oud topic op Fok, weet alleen niet welke.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:06 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik ken maar één Renske en die is helaas niet bepaald neukbaar.
ahquote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met zo'n naam stond ze 2e op google met "sarah-marie 19 jaar"
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met zo'n naam stond ze 2e op google met "sarah-marie 19 jaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |