![2nj23b.png]()
Stifler seal of approval paint:
22 januari 2014, omstreeks 17:00Zoals wel vaker zit ik mijn Facebook eens door te spitten. Hopend dat er nog een leuke rel te beleven is ergens. Facebook zit immers vol met tokkies en ander gespuis. En toen kwam het. Het meest kansloze, hopeloze (leuke woordgrap, ontdekken jullie straks) wat ik ooit gezien heb op Facebook. Ik moest twee keer met mijn ogen knipperen om er zeker van te zijn dat ik dit allemaal echt goed heb gelezen.
Maar Toto, wat is er dan gaande 
Nou beste lezer, dat zal ik je eens haarfijn uitleggen. Men neme een aantal problematische wijken hier in Twente, de Facebook-pagina van een zeventien jarig autistisch probleemmeisje en een fiks aantal randdebielen waaronder haar moeder. Resultaat? Dat gaan jullie straks meemaken. Hilariteit alom, lekker leedvermaak.
Toto, jij klootzak, ik wil pics van je zusje.Request granted!
![20abasy.png]()
Hier een paint van mijn zusje op skeelers met een big mac in haar hand. Als je goed kijkt zie je dat haar bh'tje is weggewaaid.
Goffedomme, wat kinderachtig. Spring voor een trein of zo, Toto.Nah, maar hier een paint van een trein.
Almachtige Toto, ik heb je zusje eens grondig geïnspecteerd en nu zie ik er zo uit:
En dan nu, presenteer ik u, dames en heren, probleemwijken Twente! 
De hoofdrolspelers:
- zeventienjarig probleemmeisje
- de moeder van dit meisje. echt een tokkie.
- het vriendje van het meisje
- vrienden van het meisje
- familie van het vriendje
- een jongen met wie ze een paar dagen ervoor nog liep te sjansen
- vrienden van die jongen
- allerlei (geslachts)ziektes
Enjoy!
![28cd854.png]()
![2ia7g9l.png]()
![x37tc5.png]()
![nou4xu.png]()
![2q8oo51.png]()
![j5aw06.png]()
![4rdulg.png]()
![kb2bh2.png]()
![5bqviu.png]()
![mwulvp.png]()
![110jbqv.png]()
![biq781.png]()
disclaimer: ja er staan voornamen, maar geen foto's of achternamen. Zonder af en toe een voornaam te laten staan is het compleet onduidelijk wie wie is!