Het is Facebook; dat is het dus ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Enchanter het volgende:
Wesley , Jordy , Kimberly , Hope .
Lijkt wel een kamperchatbox
Nee van haar broer natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
hoe kan ze dan zwanger worden zonder vriend?
Van een komkommer?
't halve kamp is er overheen geweestquote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van een komkommer?
lullog hoor zo'n reactiequote:Op maandag 18 mei 2015 00:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver
Die reacties ook
Wat een niveau
Nee, van een man die niet d'r vriend is.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Van een komkommer?
Daar moet je gewoon niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:27 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Zo een ken ik er ook, vanaf moment 1 dat ze zwanger was constant foto's plaatsen, elke dag wel foto's met van die "Moeder quotes" En vanaf het moment dat de buik zichtbaar werd dagelijks 1 foto posten met daaronder hoeveel weken ze al was, en hoeveel ze nog moest en dat ze óh zo graag wilde bevallen en moeder worden.
En dat is dan 20
Gewoon een random scharreltje of zo.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, van een man die niet d'r vriend is.
Jezus
ja zorry ken nie slape dan wordt ik altijd een beetju gmeenquote:
Dit vraag ik mij soms ook wel eens afquote:
Zodra ik het ook zag op Bookface heb ik haar meteen ontvolgt (of D whatever) Verschrikkelijk dat soort types. En ze was nadat ze bevallen was ook echt nog 1 week lang elke dag bezig met foto's van het kindje, en d'r verloofde, dat ze zóóó ziels gelukkig waren.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:28 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon niet mee geassocieerd willen worden.
Dat dat wijf foto's op Facebook post is niet het grootste probleem hier.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:30 schreef Musicproductionoffice het volgende:
[..]
Zodra ik het ook zag op Bookface heb ik haar meteen ontvolgt (of D whatever) Verschrikkelijk dat soort types. En ze was nadat ze bevallen was ook echt nog 1 week lang elke dag bezig met foto's van het kindje, en d'r verloofde, dat ze zóóó ziels gelukkig waren.
Tuurlijk snap ik wel dat het leuk is, en dat je gelukkig bent als moeder en vader van een kindje, en als je eindelijk zwanger raakt, maar hoe dat voorlopig lekker voor jezelf en als je bevallen bent weet iedereen dat wel natuurlijk als je dát op FB zet, maar ga niet als een of andere aandachtshoer elke dag dat soort dingen doen..
Ik ken die Kimberly/ey, dat wijf zit zelf ook aan de drugs volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2015 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Kimberley bedoelt het nii lullog maar het is wel zo.
Het ergste is dat van al deze mensen de Kimberley het minst dom lijkt te zijn
waarom ken jij dit soort mensenquote:
Kun jij niet hun huisdealer wordenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken die Kimberly/ey, dat wijf zit zelf ook aan de drugs volgens mij
Ik heb op zo'n pauperschool gezeten vroeger. En inmiddels heeft iedereen al kinderen. Ik ben net 30 geworden...quote:Op maandag 18 mei 2015 00:31 schreef Elisabeth92 het volgende:
Inderdaad best triest je ziet het steeds meer... vriendin van me word 24 en heeft al 2 kleintjes van 8 en 4 jaar oud.
Ik ben een jaar jonger en nog niet eens klaar met mn studieen ik begin me steeds meer te schamen daarvoor
Kromme omgeving kromme hype
jaquote:Op maandag 18 mei 2015 00:33 schreef Odaiba het volgende:
Waar is het fatsoen. Het is duidelijk een meid met problemen, maar wat geeft jullie het recht zo met deze situatie om te gaan, voor jullie eigen vermaak nog wel. Er zijn genoeg domme mensen in de wereld, maar dit soort gedrag vind ik net zo dom en triest.
Van mij mag dit topic wel gesloten worden en de inhoud van de TT gewist...
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:33 schreef Odaiba het volgende:
Waar is het fatsoen. Het is duidelijk een meid met problemen, maar wat geeft jullie het recht zo met deze situatie om te gaan, voor jullie eigen vermaak nog wel. Er zijn genoeg domme mensen in de wereld, maar dit soort gedrag vind ik net zo dom en triest.
het is toch gecensureerdquote:Op maandag 18 mei 2015 00:33 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Enchanter het volgende:
Wesley , Jordy , Kimberly , Hope .
Lijkt wel een kamperchatbox
Dit is trouwens hoe ik me dat ene meisje hier uit die instelling bij jou in de buurt voorstel over een paar jaarquote:
Mooi toch.quote:
Ja ik ken die niet IRL maar weet wel waar ze zit... 3 min hier vandaanquote:Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is trouwens hoe ik me dat ene meisje hier uit die instelling bij jou in de buurt voorstel over een paar jaarpsychomirror ofzo
Huilenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Voor die 17 jarige meid en haar kind moet ik later belasting betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |