Er zijn ergere dingen waar je belastinggeld aan uitgegeven gaat worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
Voor die 17 jarige meid en haar kind moet ik later belasting betalen.
Verdomme, hardop gelachen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi toch.
"Mama, waarom heb ik geen papa?"
-"Omdat je moeder een kamperslet is en het halve dorp heeft afgeneukt."
Fylax for presidentquote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter verplichte abortus voor deze tiener.
Nou nou nou.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter verplichte abortus voor deze tiener.
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beter verplichte abortussterilisatie voor deze tiener.
Ik blijf liever m'n hele leven maagd dan "vader" van dit nog ongeboren kindquote:Op maandag 18 mei 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
Fylax wil best de "vader" worden!! Of nie Fyl??
Daarom moet je ook alleen met vrouwen met klasse neuken.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik blijf liever m'n hele leven maagd dan "vader" van dit nog ongeboren kind
Wil je geen Hope?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik blijf liever m'n hele leven maagd dan "vader" van dit nog ongeboren kind
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
"Zoveel aan de drugs zijn dat je de pil vergeet is nooit grappig."
DM dan he.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Nou, ik heb haar gevonden hoorwat een crackhoofd
Overigens, doet desktop fb bij meer mensen kut? Wtf is dit
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:27 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik kreeg zojuist spontaan diarree van alle spelfouten in de pics.
Ik vond die van dat pis op die dakpannen beter.quote:Op maandag 18 mei 2015 01:00 schreef Alziend-Oog het volgende:
Daarnaast is dit het beste topic dat KLB in tijden heeft gezien.
Dat topicquote:Op maandag 18 mei 2015 01:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik vond die van dat pis op die dakpannen beter.
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:07 schreef Franknfurter het volgende:
Op facebook staat dat ze een relatie heeft, als die kerel echt de vader is is het kind misschien beter af als het doodgeboren wordt..
quote:Op maandag 18 mei 2015 01:07 schreef Franknfurter het volgende:
Op facebook staat dat ze een relatie heeft, als die kerel echt de vader is is het kind misschien beter af als het doodgeboren wordt..
Keep us up to date!quote:Op maandag 18 mei 2015 01:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oh grapje ik lees nu op zijn facebook alle dirt. Hij vindt karma nu een bitch en lacht haar uit. De kimberley uit de OP gaat op zijn post door met klagen over de verslaving van Hope. Tijd voor popcorn.
Wil je me een link dmen?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oh grapje ik lees nu op zijn facebook alle dirt. Hij vindt karma nu een bitch en lacht haar uit. De kimberley uit de OP gaat op zijn post door met klagen over de verslaving van Hope. Tijd voor popcorn.
Pics or didn't happenquote:Op maandag 18 mei 2015 01:10 schreef Franknfurter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |