Het kenmerk voor een laag opgeleid dom meisje.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:05 schreef Torstein het volgende:
Die stereotype naam en borst tattoo though.
Denk er ook zo over, lip piercing ook aanwezig?quote:Op maandag 18 mei 2015 04:36 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Het kenmerk voor een laag opgeleid dom meisje.
Qua lichaam ziet ze er niet verkeerd uit. Behalve dan die ordinaire tattooVoor het leven verminkt
Het zou me niets verbazen als ze die heeft, maar het is me niet opgevallen?quote:Op maandag 18 mei 2015 04:38 schreef Torstein het volgende:
[..]
Denk er ook zo over, lip piercing ook aanwezig?
Adolf dacht daar anders overquote:Op maandag 18 mei 2015 00:38 schreef Trebo het volgende:
Maar ja, aan de andere kant; over 16 jaar moeten er ook weer tokkies zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 18 mei 2015 07:43 schreef Iwanius het volgende:
Normaliter doe ik net zo hard mee met klagen in KLB maar in deze vind ik de klacht ongegrond en flauw omdat het natuurlijk van de buitenkant er zielig uitziet om in deze toestand je als jonge moeder op social media te begeven en het daardoor lijkt alsof je echt niets in je leven hebt ( dat hebben ze vaak ook niet omdat die vent er weer eens vandoor is) maar jonge moeders als dit beseffen dan vaak niet wat ze zich op hun hals hebben gehaald en wat nog voor ze in het vooruitzicht ligt. (aan ellende?)
Klacht? Lekker makkelijk om iemand die in het verdomd hoekje zit alsnog verder de grond in te trappen via een topic als dit. Dus faalklacht.
Precies, heb medelijden met die dochter.quote:Op maandag 18 mei 2015 06:52 schreef Toekito het volgende:
Aan de ene kant moet ik lachen om dit topic. Aan de andere kant niet. Dat kindje gaat een zwaar leven krijgen. Terwijl als men die Hope wat beter opgevoed zou hebben....maar zoals haar zijn er zovele.
Dat geldt natuurlijk ook voor jouw geboorte.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Precies, heb medelijden met die dochter.
Verplichte abortus was wel op zijn plaats hier.
Linkje?quote:Op maandag 18 mei 2015 01:45 schreef Ventrione het volgende:
Er is zelfs een facebookpagina voor haar opgericht![]()
''Hope is een mooie meid'' wat een treurnis
Zeg, wil je voortaan normaal reageren, dankje.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:53 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook voor jouw geboorte.
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
hoe kan ze dan zwanger worden zonder vriend?
Van een komkommer?
WTFquote:Op maandag 18 mei 2015 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
17-jarige drugsverslaafde die zwanger wordt: "GEFELICITEEEEEEEEEEEERD![]()
![]()
WAT GOED EN VEEL GELUK!!!
30-jarige die graag gesteriliseerd wil worden na langdurig overleg met partner (en zichzelf) over het niet willen van kinderen: "Nee, sorry, dat doen we niet. Je bent nog veel te jong om zo'n ingrijpende levensbeslissing te nemen."_!
De Idiocracy komt er aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Idiocracyquote:Op maandag 18 mei 2015 10:09 schreef Blosje het volgende:
En zo worden mensen per generatie steeds dommer...
Aha vandaar, bij zwangerschappen op latere leeftijd is er inderdaad wat meer kans op complicaties.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zeg, wil je voortaan normaal reageren, dankje.
En trouwens, mijn moeder was 36 toe ze mij kreeg, dus gelukkig geen tienermoeder.
"Vriend toevoegen"quote:Op maandag 18 mei 2015 09:30 schreef erodome het volgende:
Wat doet de ts trouwens op de facebook pagina van een of andere tokkie tiener?
Wat is de ts van haar? Is de ts stiekem kimberly of de 'vader'?
Iedere gezonde man/knul heeft wel een rondje vrouwen op Facebook waar hij zichzelf in alle rust op terug trekt.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:30 schreef erodome het volgende:
Wat doet de ts trouwens op de facebook pagina van een of andere tokkie tiener?
Wat is de ts van haar? Is de ts stiekem kimberly of de 'vader'?
Er zijn vrouwen en lekkere jonge deerntjes en er is instant oogkanker. De pep verslaafde tienermoeder van de Ts valt onder het laatste.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:42 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Iedere gezonde man/knul heeft wel een rondje vrouwen op Facebook waar hij zichzelf in alle rust op terug trekt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 12:48 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom heb ik nog geen DM met het profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |