SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Omdat hij weinig speeltijd krijgt.quote:
Rente trekken > kopenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Mooie afsluiter van een dramatisch seizoen dat hopelijk de ogen opent van de staf van Ajax.
Die is vroegtijdig in de tuin gaan zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord op de pijnbank, waar is DonRaja gebleven?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ajax moet zich de ogen uit de kop schamen. En die Frank de Boer ook. Opzouten met die sukkel.
Waarom is die schaal ingedeukt? :Squote:
Dat laatste natuurlijk, kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 Samenvattingen of Atletico-Barca....
Fuck Barcaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 Samenvattingen of Atletico-Barca....
Dat was toen. Dit jaar voetbalt Ajax waardeloos. De magie van Frank de Boer is uitgewerkt. Ik zie hem graag vertrekken.quote:
Ach, top 3 is ook een knappe prestatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
Feyenoord ging helemaal voor het kampioenschap dit jaar, man man man.
Waaromquote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Laat het vreugde van AZ dadelijk zien fox plox.
leuke beelden ditquote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Laat het vreugde van AZ dadelijk zien fox plox.
Het spel van Ajax is wel vergelijkbaar met jouw slaatjequote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef GGMM het volgende:
Hier een grappig filmpje om jullie op te beuren.
Ik had liever gehad dat PEC die andere wedstrijd had gewonnen, maar ja...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef hottentot het volgende:
Groningen, Dordt, PEC allen gewonnen, alles wat ik hoopte voor dit weekend
Ieder seizoen was dramatisch. Dit is alleen het eerste seizoen waar er een ploeg een beetje fatsoenlijk presteert. Zonder PSV was ajax weer kampioen. Zoals ze tweede worden, de rest geeft het gewoon weer zelf weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit seizoen was anders dramatisch. Hij heeft ook geen speler beter gemaakt.
Totaal niet interessant.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag 21 mei
18:30 sc Heerenveen - Feyenoord
20:45 PEC Zwolle - Vitesse
Zondag 24 mei
12:30 Vitesse - PEC Zwolle
14:30 Feyenoord - sc Heerenveen
Nee.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Is de goal van dordt wel op het schakelkanaal geweest?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Is de goal van dordt wel op het schakelkanaal geweest?
Het boeide mij wel, omdat beide clubs precies gelijk stonden. Leuk voor Groningen dat ze 8e zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:23 schreef Paxcon het volgende:
JAAAAAA Cambuur-W2 afgelopen
Groningen 8e
Dit boeit niemand
Dit ja, hier hebben we niet om gevraagdquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het boeide mij wel, omdat beide clubs precies gelijk stonden. Leuk voor Groningen dat ze 8e zijn.
Klopt, Groningen is dan ook echt de baas in het Noorden.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het boeide mij wel, omdat beide clubs precies gelijk stonden. Leuk voor Groningen dat ze 8e zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
GodverPSV winst maar ingecashed..
valt ie alsnog
Karma!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
valt ie alsnog
Geen idee, ik wil AZ.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Isane het volgende:
ZWO - FEY is op fox 3 dus waarom dit op fox 1?
Bets incashen bij PSV wedstrijdenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
valt ie alsnog
Hoe lelijk.quote:
Ze moeten zich schamenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
17 punten boven Ajax29 punten boven Feyenoord
Dat gaat NAC makkelijk redden vrees ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Play-offs Eredivisie] Europees Voetbal
Donderdag 21 mei
Zondag 24 mei
---------------------------------------------------------------
VBL / [Nacompetitie #2] Spanning in Doetinchem
Vrijdag 22 mei
18:30 De Graafschap - Go Ahead Eagles
19:45 FC Emmen - Roda JC
19:45 FC Volendam - FC Eindhoven
20:45 VVV Venlo - NAC Breda
Maandag 25 mei
12:30 Go Ahead Eagles - De Graafschap
14:30 Roda JC - FC Emmen
14:30 FC Eindhoven - FC Volendam
16:45 NAC Breda - VVV Venlo
Ajax heeft volgens mij 1x meer gehaald.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV meeste punten ooit voor een Eredivisieclub?
1995?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft volgens mij 1x meer gehaald.
Dank voor de update. Interessante wedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag 21 mei
Zondag 24 mei
Vrijdag 22 mei
Maandag 25 mei
Ik had graag nog een keertje PEC-FEY gehadquote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag 21 mei
Zondag 24 mei
Vrijdag 22 mei
Maandag 25 mei
Niks calimero... Ga nu maar lekker vieren dat je kampioen van de armoe bent.quote:
Toen haden ze nog 2puntensysteemquote:
Ik ook, maar ja... Vitesse wilde kennelijk graag liever tegen PEC voetballen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had graag nog een keertje PEC-FEY gehad
Toen had Ajax er 106quote:
Het kan nog steeds.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had graag nog een keertje PEC-FEY gehad
Oei, ik heb het idee dat hier wat frustratie achter schuilt.quote:
Ik zeg niks over jetro... Laatste keer dat ik dat deed kreeg ik twee weken ban.quote:
Nope, Ajax.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV meeste punten ooit voor een Eredivisieclub?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Maar wie gaat er nou Europa in met die fair play award?
Dit wil ik ook graag wetenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Maar wie gaat er nou Europa in met die fair play award?
Zegt ook veel over het presteren van PSV in afgelopen jaar..quote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft evenveel punten als vorig seizoen
PSV heeft het dan ook prima gedaan dit seizoen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft evenveel punten als vorig seizoen
Ik zal hem laten staan, maar de tering wat een fout, ik ga een stuk touw pakken en mij al hangende in het trapgat diep schamen.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv selectie mag ook lekker ebola krijgen. Huilebalken!
Degradatiekandidaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gaan het volgend jaar heel moeilijk krijgen.
HAHA MADquote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arme jongenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar wed je dan waar je kan incashen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
valt ie alsnog
Ajax heeft dus net zo veel punten als vorig jaar? Toen 71, nu weer. Daar hebben ze zelf vandaag nog even alles aan gedaan door van Dordrecht te verliezen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
omgerekend naar 3 punten systeem
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een stuk of 5-6 wedstrijden in de laatste 10 minuten kunnen winnen. Scheelt veel punten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zegt ook veel over het presteren van PSV in afgelopen jaar..
Mad, jelly, het zit diep.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nounou ,dat vind ik dan weer jammer.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja, eigenlijk viel het qua punten alsnog wel mee dit jaar. alleen was het spel echt teringslecht en zijn er zelden wedstrijden overtuigend gewonnen. voorgaande jaren had ik altijd wel het gevoel dat we meer punten hadden verdiend aan het einde van het seizoen, dit jaar juist met slecht spel gelukkig gewonnen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ajax heeft dus net zo veel punten als vorig jaar? Toen 71, nu weer. Daar hebben ze zelf vandaag nog even alles aan gedaan door van Dordrecht te verliezen.
daarna nog Atleti-Barcaquote:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, voor de Play Offs
Europees Ticket
Degradatie/promoveren
Feyenoord en Europa inquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso beter dat AZ rechtstreeks europa in gaat. Die doen het altijd wel goed.
Mogen Feyenoord of Vitesse de voorronde in.Ook niet kansloos als ze het wat beter doen dan de vorige jaren.
#topjaar #titel #wijzijnajaxquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ajax vorig jaar: 1e met 71 punten, doelsaldo +41
Ajax dit jaar: 2e met 71 punten, doelsaldo +40
Lekker constant...
Nederlandse teams kunnen niet verdedigen, daarom komen ze ook nooit ver in Europaquote:
Ik zag Wilfred en Jan Boskamp zo net in een reclame van de Plusquote:
39.quote:
Die arme man kan de eer beter aan zichzelf houden. En hij kan maar beter ergens technisch directeur worden; geen trainer meer. Geen idee of Twente hem kan betalen.quote:
Had nooit moeten aankondigen dat ie wegging . Dat zie je altijd , dan gaat het meteen bergafwaartsquote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die arme man kan de eer beter aan zichzelf houden. En hij kan maar beter ergens technisch directeur worden; geen trainer meer. Geen idee of Twente hem kan betalen.
Mee eens. Al is het natuurlijk lastig te bepalen hoe veel invloed dat heeft gehad. Na die aankondiging speelde Feyenoord ook nog een aantal goede wedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had nooit moeten aankondigen dat ie wegging . Dat zie je altijd , dan gaat het meteen bergafwaarts
Eerst beelden van het Maasgebouwquote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef hottentot het volgende:
Hoe laat verwachten we het afscheid van Rutte?
Ik gok rond half acht vanavond.
Ik vind het echt erg knap van AZ. Zeker als je het dramatische begin van dit seizoen in ogenschouw neemt. Het is ze dan ook van harte gegund.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi om te zien dat AZ echt blij kan zijn met plek drie. Bij Feyenoord zouden ze ongeïnteresseerd wegrennen
Vroeg ik mij eerder vandaag ook al af, als er al een top drie zou zijn in Nederland aanhoort Feyenoord daar allang niet meer bij. Twente zal ook aan kwaliteit inboeten, dan zou de top drie PSV, Ajax en AZ zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom noemen ze Feyenoord eigenlijk nog een topclub?
Hebben al een dip van bijna 20 jaar.
Mwah, na de laatste pleurisweken zouden die ook wel uitgelaten zijn geweest. Al is het maar zodat ze een stuk eerder op het strand kunnen liggen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi om te zien dat AZ echt blij kan zijn met plek drie. Bij Feyenoord zouden ze ongeïnteresseerd wegrennen
Anzji Machatsjkala heeft nog een nieuwe trainer nodig geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden dat er dadelijk gewoon weer een club is die Fred haalt?
Ik doe graag mee aan een potje Feyenoord afkraken en uitlachen, maar ik vind deze opmerkingen niet echt reëel. De afgelopen seizoenen werden ze 2e, 3e, 2e en nu dus (op de valreep) 4e. Hadden ze vandaag gewonnen van PEC, dan waren ze 3e geweest en had niemand het ergens over gehad.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vroeg ik mij eerder vandaag ook al af, als er al een top drie zou zijn in Nederland aanhoort Feyenoord daar allang niet meer bij. Twente zal ook aan kwaliteit inboeten, dan zou de top drie PSV, Ajax en AZ zijn.
Feyenoord is al jarenlang een saaie middenmoter/subtopper
Persoonlijk vind ik de behaalde resultaten geen goede afspiegeling van de kwaliteiten en inzet van de ploeg. Maar goed het gehele Nederlandse voetbal zakt al jarenlang weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doe graag mee aan een potje Feyenoord afkraken en uitlachen, maar ik vind deze opmerkingen niet echt reëel. De afgelopen seizoenen werden ze 2e, 3e, 2e en nu dus (op de valreep) 4e. Hadden ze vandaag gewonnen van PEC, dan waren ze 3e geweest en had niemand het ergens over gehad.
Wat wél zo is, is dat Feyenoord zelden nog écht meedoet om de titel. In dat opzicht zijn ze misschien wel een subtopper, maar de "subtop" begint in Nederland dan meestal al bij plek 3.
Feyenoord heeft dit jaar net zo veel punten (59) als PSV vorig jaar. PSV was toen ook vierde.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de behaalde resultaten geen goede afspiegeling van de kwaliteiten en inzet van de ploeg. Maar goed het gehele Nederlandse voetbal zakt al jarenlang weg.
Klopt, maar PSV heeft er dit jaar 88 (en is daarmee terecht winnaar.) Feyenoord laat zelf door zijn spel en inzet veel te veel liggen, vind ik zelf geen topper waardig.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit jaar net zo veel punten (59) als PSV vorig jaar. PSV was toen ook vierde.
Door de megafoon wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rinus die waardeloos van de daken roept
Maak je geen zorgen binnen een paar jaar hoor je weer bij de Europese top.quote:
Bij de A1 , dat zou best eens kunnen jaquote:Op zondag 17 mei 2015 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen binnen een paar jaar hoor je weer bij de Europese top.
Marc Overmars
Johan Cruif.
De A1 verloor van het matige Roma A1 sindsdien geloof ik niet meer dat ze zo goed zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de A1 , dat zou best eens kunnen ja
Gewoon weer wat kindjes kopen van kinderhandelarenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De A1 verloor van het matige Roma A1 sindsdien geloof ik niet meer dat ze zo goed zijn.
8 wedstrijden 0 punten?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef hafcfan het volgende:
Na 7 wedstrijden 0 punten weten wij te stunten tot volgend seizoen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAA dat was echt leukquote:Op zondag 17 mei 2015 17:23 schreef Isane het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ken_op_het_veld.html
Daarom dus het zwarte stuk op het veld in den haag
iddquote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een mooi showtje. Vuurwerk hoort bij voetbal
.
Zo'n vermoeden had ik al inderdaad. Maar goed. Belangrijkste is weer een jaar eredivisie + een zo goed als nieuw stadionquote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef hafcfan het volgende:
Marco bij ons gebeurde bar weinig. Echt zomeravond voetbal net als vorige week.
Dat stadion gaat echt mooi worden. Wel geschrokken weer van Illias. Ooit zo'n talent, maar echt niks van over. Die gaat zo geen basis spelers worden. Castro en Linssen waren weer lekker bezig. En Fledderus liet weer zien tekort te komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:26 schreef Isane het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al inderdaad. Maar goed. Belangrijkste is weer een jaar eredivisie + een zo goed als nieuw stadion
Hoe was Go Ahead met het oog op de play-offs?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat stadion gaat echt mooi worden. Wel geschrokken weer van Illias. Ooit zo'n talent, maar echt niks van over. Die gaat zo geen basis spelers worden. Castro en Linssen waren weer lekker bezig. En Fledderus liet weer zien tekort te komen.
Kansen zat gehad. Plet en Verhoek hebben met zijn 2'en alles om zeep geholpen. Voetballend moeten ze De Graafschap makkelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was Go Ahead met het oog op de play-offs?
Tsja, ik vrees meer voor het duel tegen FC Eindhoven.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kansen zat gehad. Plet en Verhoek hebben met zijn 2'en alles om zeep geholpen. Voetballend moeten ze De Graafschap makkelijk kunnen hebben.
Dordrecht 2.0quote:Op zondag 17 mei 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik vrees meer voor het duel tegen FC Eindhoven.
Mee eens. Het zou een drama zijn als die treurboel promoveert. Tien keer liever de Krommedijk.quote:
Het is meer: PSV is kampioen en de rest is pure armoede.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
PSV is wel echt letterlijk en figuurlijk kampioen van de armoede zeg
In tegenstelling tot alle kampioenen van de afgelopen jaren haalt PSV wel een puntenaantal dat kampioenswaardig isquote:Op zondag 17 mei 2015 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
PSV is wel echt letterlijk en figuurlijk kampioen van de armoede zeg
ja en extra tijd ook. 4 minuten bovenop dat Haags kwartierquote:Op zondag 17 mei 2015 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een mooi showtje. Vuurwerk hoort bij voetbal
.
Leuk ja! Wees trots op deze ''geweldige'' overwinning.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja en extra tijd ook. 4 minuten bovenop dat Haags kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |