SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Omdat hij weinig speeltijd krijgt.quote:
Rente trekken > kopenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:20 schreef MouzurX het volgende:
Mooie afsluiter van een dramatisch seizoen dat hopelijk de ogen opent van de staf van Ajax.
Die is vroegtijdig in de tuin gaan zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord op de pijnbank, waar is DonRaja gebleven?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ajax moet zich de ogen uit de kop schamen. En die Frank de Boer ook. Opzouten met die sukkel.
Waarom is die schaal ingedeukt? :Squote:
Dat laatste natuurlijk, kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 Samenvattingen of Atletico-Barca....
Fuck Barcaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 Samenvattingen of Atletico-Barca....
Dat was toen. Dit jaar voetbalt Ajax waardeloos. De magie van Frank de Boer is uitgewerkt. Ik zie hem graag vertrekken.quote:
Ach, top 3 is ook een knappe prestatie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
Feyenoord ging helemaal voor het kampioenschap dit jaar, man man man.
Waaromquote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Laat het vreugde van AZ dadelijk zien fox plox.
leuke beelden ditquote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Laat het vreugde van AZ dadelijk zien fox plox.
Het spel van Ajax is wel vergelijkbaar met jouw slaatjequote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef GGMM het volgende:
Hier een grappig filmpje om jullie op te beuren.
Ik had liever gehad dat PEC die andere wedstrijd had gewonnen, maar ja...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef hottentot het volgende:
Groningen, Dordt, PEC allen gewonnen, alles wat ik hoopte voor dit weekend
Ieder seizoen was dramatisch. Dit is alleen het eerste seizoen waar er een ploeg een beetje fatsoenlijk presteert. Zonder PSV was ajax weer kampioen. Zoals ze tweede worden, de rest geeft het gewoon weer zelf weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit seizoen was anders dramatisch. Hij heeft ook geen speler beter gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |