Dat ligt toch gewoon aan de spelers die niks creëren?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, omdat het verkeerd uitpakt / niets uithaalt tot nu toe, en omdat het veel zegt over het tekortschieten van de opstelling waarmee hij is begonnen.
Die Isimat was achteraf niet zo slecht dat ik, de rest wel. Mja, wij hebben een wel leuke bank als de spelers een beetje normaal in vorm zijn, of ze moeten maanden in topvorm zijn geweest en nu massaal hun normale niveau hebben ofzoquote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het Op de bank hadden ze Isimat, Hendrix en Locadia als beste speler op elke linie. Tsja.
Ligt op schema dit.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef Lastpost het volgende:
Ik geef het nog 10 minuten, dan staat het 2-0 en lopen ze uiteindelijk uit naar 3-1, 4-1 vrees ik. En die ene goal is dan nog wat optimistisch.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil maar 1 ding horen
IK NEEM ONTSLAG
Tyf eens lekker op joh stuk gezwelquote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
2-0
Feyenoord meot er nu 3 maken willen ze nog 3e worden en play-off's ontwijken.
Zondagquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
2-0
Meen je dat nou Einstein?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
2-0
Krijgt ie hier alle ruimte voor.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou Ggmm je kan gaan shinen met je getroll.
Ja, ik baal een beetje dat ik dat niet gedaan heb, was belachelijk goede oddquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme.
Pleister op de wonde dat ik nog 20 euro op Zwolle heb ingezet.
Ik ook. Dekt de vervoerskosten voor de enige wedstrijd in de playoffs enigzins.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme.
Doet die teringmongool toch wel hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou Ggmm je kan gaan shinen met je getroll.
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme.
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Nelom en Vilhena.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe medelijden hebben we met jullie. Das alleen nog erger dan deze afgang. En dat allemaal door die 90+3 in Eindhoven.
Lekker met alleen Nelom en Van Beek achterin gaan spelen zeker.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
waar slaat deze wissel nu weer op
de wedstrijd is al verloren maar hij brengt een verdediger erin hahahaha
Omdat er anders nog maar twee stonden?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
waar slaat deze wissel nu weer op
de wedstrijd is al verloren maar hij brengt een verdediger erin hahahaha
Of je nou 7-0 verliest of niet, theoretisch gezien kan je nog winnen dus moet je dat proberenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lekker met alleen Nelom en Van Beek achterin gaan spelen zeker.
Het is natuurlijk ook nooit zijn schuldquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Van Geel. Kijk 'm eens genieten van de selectie die hij eigenhandig bijeen heeft gebracht.
Het balletje lag bij Rutten, want de selectie was klaar voor een kampioenschap.
#schuldvanimmersquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Nelom en Vilhena.
ja en???quote:
Allemaal daar door ja klopt. Dat je in eigen huis verliest van een GAE absoluut niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe medelijden hebben we met jullie. Das alleen nog erger dan deze afgang. En dat allemaal door die 90+3 in Eindhoven.
Ik had inderdaad Van Beek eruit gehaald en Te Vrede gebracht.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Of je nou 7-0 verliest of niet, theoretisch gezien kan je nog winnen dus moet je dat proberen
Het gaat uiteindelijk om kwaliteit in plaats van kwantiteit.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
We spelen met 4 aanvallers momenteel ofzo? Nog steeds geen kans gecreeërd.
Nou nee, dat niet, ik had niet meer gewisseldquote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had inderdaad Van Beek eruit gehaald en Te Vrede gebracht.
goede sitequote:
Vergeet de topwedstrijden tegen Willem II niet...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Allemaal daar door ja klopt. Dat je in eigen huis verliest van een GAE absoluut niet.
Dan speel je dus met twee verdedigers?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet, ik had niet meer gewisseld
Zet je een middenvelder wat verder terug. Je moet toch winnen? Want maakt het nou uit of je met 7-0 verliest of met 3-0?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan speel je dus met twee verdedigers?
4e, Vitesse staat gelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe staat het nu bij Vitesse - FC Utrecht?
Worden we 4e of 5e?
Niet dat dat er echt veel toe doet overigens.
Gewoon met 0 verdedigers gaan spelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan speel je dus met twee verdedigers?
Op dit moment 4e, Vitesse staat 2-2quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Worden we 4e of 5e?
2-2quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Worden we 4e of 5e?
Stukje zelfvertrouwen? Je moet nog de play-offs in hé.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zet je een middenvelder wat verder terug. Je moet toch winnen? Want maakt het nou uit of je met 7-0 verliest of met 3-0?
Goh, je verliest donderdag weer en zondag waarschijnlijk ook, echt niet dat je de play-offs gaat winnen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-2
het maakt uit voor je tegenstander natuurlijk maar in deze vorm is alles lastig
Wat ben jij toch een enge nare koude man.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef GGMM het volgende:
Als Vitesse scoort dan zouden jullie tegen Zwolle moeten in de play-off's.
Die kunnen jullie wel hebben.
Alsof je daarin kans maaktquote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Stukje zelfvertrouwen? Je moet nog de play-offs in hé.
Ikquote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
excelsior heeft echt een betere voorhoede dan Feyenoord
wie wil beweren dat dit niet zo is?
ik zie wat je hier doetquote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef GGMM het volgende:
Als Vitesse scoort dan zouden jullie tegen Zwolle moeten in de play-off's.
Die kunnen jullie wel hebben.
Door het geschetste plaatje bij onze club door onze geweldige technische leiding. Kunnen we onszelf wel verdedigen door het beeld dat ie angstig zou zijn voor deze overstap of een positie zou eisen maar die jongen doet het bij een nog dramatischer elftal gewoon geweldig terwijl wij nog steeds naar Immers, Toornstra en een vertrekkende Vilhena moeten kijken op 10.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En? Die wilde niet. Hij is niet door je vingers geglipt ofzo.
Sorryquote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enge nare koude man.
Je pakt sinds AZ wel 2 punten, waarom zou dat nu opeens veranderen? In de play-offs verlies je nog steeds kansloos, dat wordt volgende week gewoon lekker genieten van de zon in de Kuip, bier drinken vooraf en achteraf en dan last hebben van die wedstrijd tussendoorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn in ieder geval laag, dat scheelt.
Zo, dat is een gedurfde reactiequote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
geen europees voetbal volgend seizoen zit er dik in
zal me echt niets verbazen
Zit er dik in inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
geen europees voetbal volgend seizoen zit er dik in
zal me echt niets verbazen
Op donderdags toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je pakt sinds AZ wel 2 punten, waarom zou dat nu opeens veranderen? In de play-offs verlies je nog steeds kansloos, dat wordt volgende week gewoon lekker genieten van de zon in de Kuip, bier drinken vooraf en achteraf en dan last hebben van die wedstrijd tussendoor
Kuyt is geen Europees voetbal gewend, dus dat scheelt ook nogquote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit er dik in inderdaad.
Voordeel is dat we ons dan volledig op de competitie kunnen richten.
Goed idee. Ga ik nu ook doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben al een poosje in de tuin van het mooie weer aan het genieten.
Wie weet plaats je je dan wel direct voor de EL.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit er dik in inderdaad.
Voordeel is dat we ons dan volledig op de competitie kunnen richten.
Nee, volgende week zondag, spelen eerst uit (donderdag), daarna thuis (zondag). Als we 4e worden en we komen door een godswonder door, dan spelen we op donderdag eerst thuis en daarna uit (zondag)quote:
Heerenveen uit is standaard een nederlaagquote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom zou je niet van Heerenveen kunnen winnen? Die spelen op dit moment ook niet echt goed.
Omdat we de afgelopen 5 wedstrijden nauwelijks een schot op doel gelost hebben..quote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom zou je niet van Heerenveen kunnen winnen? Die spelen op dit moment ook niet echt goed.
Zeker niet gratis voor seizoenskaarthouders?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Kolasnoc het volgende:
Ook totaal geen behoefte om voor de play-offs weer naar de kuip te gaan.
Please be truequote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, je kan natuurlijk ook niet verwachten dat ze zich 100% inzetten als Boëtius, Clasie, Vilhena, Lex, Matthijsen, en Fred het geen reet kan boeien of er Europees voetbal wordt gehaald. Die zijn volgend seizoen toch weg.
Ik denk dat Fred gewoon Europees voetbal wil halen hoor, in ieder geval om enorm gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, je kan natuurlijk ook niet verwachten dat ze zich 100% inzetten als Boëtius, Clasie, Vilhena, Lex, Matthijsen, en Fred het geen reet kan boeien of er Europees voetbal wordt gehaald. Die zijn volgend seizoen toch weg.
En als we dan de play-offs verliezen is het zeker de schuld van Gio? Laat Rutten het maar lekker afmaken, dat weekje meer of minderquote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ZIE MAar 1 oplossing
Rutte morgen ontslaan
en GIo maar gelijk hoofd maken, kan die al wat ervaring opdoen, ongeacht het resultaat
rutte wil niemand meer op de bank hebben
Dat is wel een beetje raar, dat hij zonder wisselspelers wil aantreden.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Wel gratisquote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef eight het volgende:
[..]
Zeker niet gratis voor seizoenskaarthouders?
Omdat je op dit moment nog zou verliezen van VVVquote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als ze het verpesten in de play-offs begint hij volgend jaar met een achterstand en komen na een paar slechte wedstrijden de kritieken.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef klaasweetalles het volgende:
IK ZIE MAar 1 oplossing
Rutte morgen ontslaan
en GIo maar gelijk hoofd maken, kan die al wat ervaring opdoen, ongeacht het resultaat
Tijd dat daar donderdag maar eens verandering in komt toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Omdat we de afgelopen 5 wedstrijden nauwelijks een schot op doel gelost hebben..
Ja of vandaag. Of vorige week. Of die week daarvoor. Die week daarvoor. Eigenlijk al een paar weken de tijd voorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tijd dat daar donderdag maar eens verandering in komt toch?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef Wicky15 het volgende:
Donderdag weer gewoon lekker Toornstra op rechts, Immers op 10, Kazim in de spits.
geloof ik niet dat gio dat aangerekend zal wordenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als ze het verpesten in de play-offs begint hij volgend jaar met een achterstand en komen na een paar slechte wedstrijden de kritieken.
Hoe langer het uitblijft, hoe groter de kans is dat het gebeurd!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja of vandaag. Of vorige week. Of die week daarvoor. Die week daarvoor. Eigenlijk al een paar weken de tijd voor
Nee hoor, dat is helemaal niet waar. Dat is hetzelfde dat als het altijd blauw is de kans steeds groter wordt dat het daarna rood wordt, dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoe langer het uitblijft, hoe groter de kans is dat het gebeurd!
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet dat gio dat aangerekend zal worden
hij kan het alleen maar beter doen als rutte op dit moment
ik heb 2 maanden geleden al me vertrouwen in rutte hier opgezegd..
het is allemaal uitgekomen
Je doet dat wel te onopvallend. Je moet je veel duidelijker uitspreken.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet dat gio dat aangerekend zal worden
hij kan het alleen maar beter doen als rutte op dit moment
ik heb 2 maanden geleden al me vertrouwen in rutte hier opgezegd..
het is allemaal uitgekomen
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef MrStalin het volgende:
Moet opeens denken aan de 2-0 tegen Sevilla. Het contrast.
We krijgen toch al geen tyfus voor onze spelerts, dus dat zal niet veranderen. Financieel is het niet in de begroting opgenomen, dus dat boeit nietquote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de consequenties mocht Feyenoord Europa mislopen. Zowel financieel als met transfers.
Was ook een soort van grapje.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is helemaal niet waar. Dat is hetzelfde dat als het altijd blauw is de kans steeds groter wordt dat het daarna rood wordt, dat is helemaal niet zo.
Aantrekken van spelers, bedoel ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We krijgen toch al geen tyfus voor onze spelerts, dus dat zal niet veranderen. Financieel is het niet in de begroting opgenomen, dus dat boeit niet
Transferwaardes zijn de afgelopen tijd zwaar gezakt.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de consequenties mocht Feyenoord Europa mislopen. Zowel financieel als met transfers.
Geef ze groot gelijk. Deze MB's zijn zonde van de zendtijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
what the fuk die stream stopt er mee en gaat gewoon over naar iets anders hahahahaha
Oh sorry, snapte hem nietquote:
De spelers die we de afgelopen jaren aantrokken zijn niet gekomen vanwege europees voetbal denk ik zoquote:
Je blijft ook maar gewoon doorgaan he.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef GGMM het volgende:
3-0 afgekeurd.
Gelukkig maar, anders zou het helemaal over zijn.
Dat moet sowieso gebeuren. Het zou schandalig zijn als Gio al na één seizoen ontslagen wordt.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef KingRadler het volgende:
ik hoop dat Gio de tijd krijgt net zoals bij Cocu het heeft daar ook 2 jaar geduurd. 1ste jaar was zwak en 2de wat beter.
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
what the fuk die stream stopt er mee en gaat gewoon over naar iets anders hahahahaha
Op je 30e daar je plezier uithalen, tjaquote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je blijft ook maar gewoon doorgaan he.
Dat hoor ik wel vaker over mijn humor.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh sorry, snapte hem niet
[..]
De spelers die we de afgelopen jaren aantrokken zijn niet gekomen vanwege europees voetbal denk ik zo
Perspectieven op de toekomst eerder. Ziyech als beste voorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De spelers die we de afgelopen jaren aantrokken zijn niet gekomen vanwege europees voetbal denk ik zo
er zijn 2 mensen verantwoordeljk voor deze wanprestatiequote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat moet sowieso gebeuren. Het zou schandalig zijn als Gio al na één seizoen ontslagen wordt.
Wat raar zeg. Gaan ze er soms van uit dat Feyenoord-fans zich zouden gaan misdragen ofzo?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De tering, er staat al kanjerveel politie bij het maasgebouw .
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker over mijn humor.
Maar dat komt natuurlijk omdat het zo'n slimme jongen isquote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Perspectieven op de toekomst eerder. Ziyech als beste voorbeeld.
Voorheen zou die het afwijzen van zijn geliefde nummer 10 wel op de koop toenemen om bij Feyenoord te ballen. Nu staat ie een dag later in Enschede.
Wat denk je van de spelers?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er zijn 2 mensen verantwoordeljk voor deze wanprestatie
rutte en martin van geel...
ik wil ze er allebei uit hebben
Soort van.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat komt natuurlijk omdat het zo'n slimme jongen is
spelers kunnen er niets aan doen dat martin van geel ze gehaald heeft en dat ze in een feyenoord shirt rondlopenquote:
Tja, wat wil je dat ik zeg? Denk niet dat hij verwacht had dat het zo'n tyfuszooi zou zijn bij Twente, wellicht dat hij dan ook had getekendquote:
Daar lijkt het niet op.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
spelers kunnen er niets aan doen dat martin van geel ze gehaald heeft en dat ze in een feyenoord shirt rondlopen
die doen wat ze kunnen
Van Geel kan er niet zoveel van.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef MrStalin het volgende:
Nee, het is te makkelijk om Van Geel hier de schuld van de geven.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef MrStalin het volgende:
Nee, het is te makkelijk om Van Geel hier de schuld van de geven.
Donderdag, zondag, donderdag, zondag (komende 2 weken dus)quote:
Nee, gaat me meer om de zooi bij Feyenoord. Enige reden om nu naar Feyenoord te gaan is Kuyt. Nou, dat is me ook wat.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, wat wil je dat ik zeg? Denk niet dat hij verwacht had dat het zo'n tyfuszooi zou zijn bij Twente, wellicht dat hij dan ook had getekend
Je bent echt hilarisch vandaag Buitendam. Chapeau.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, gaat me meer om de zooi bij Feyenoord. Enige reden om nu naar Feyenoord te gaan is Kuyt. Nou, dat is me ook wat.
Die blijft lekker staanquote:
Enige reden om nu naar Feyenoord te gaan is het salaris (wat nog steeds vrij aardig is, niet ivm ajax/psv, maar wel met rest van de eredivisie) en de hoop dat het ooit beter gaat worden en dat jij die sleutelspeler gaat zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, gaat me meer om de zooi bij Feyenoord. Enige reden om nu naar Feyenoord te gaan is Kuyt. Nou, dat is me ook wat.
En ik maak niet eens grappen xDquote:Op zondag 17 mei 2015 16:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent echt hilarisch vandaag Buitendam. Chapeau.
Laat Van Gastel het maar doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die blijft lekker staanlekker de play-offs nog even verkankeren onder sliske
Vergeet lex en sven niet!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
De hele mentaliteit is Feyenoord onwaardig. Vreemd genoeg is Vermeer de enige die dit seizoen een beetje een werkmentaliteit heeft getoond.
Neuh, laat Gio/Van Gastel volgend jaar maar 'schoon' beginnenquote:
Het lijkt wel of hij de enige is die hier zwaar de ziekte in heeft.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
De hele mentaliteit is Feyenoord onwaardig. Vreemd genoeg is Vermeer de enige die dit seizoen een beetje een werkmentaliteit heeft getoond.
Is toch ook knap, heeft Been dat ooit gehaald?quote:
Ja, de enige ook die ooit aan enige vorm van succes heeft mogen ruiken. De rest lijkt zo gewend aan het altijd maar weer uit handen gevenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij de enige is die hier zwaar de ziekte in heeft.
Misschien dat Van Geel inderdaad niet de beste technisch directeur is, maar het gaat er mij om dat na wedstrijden, die toch vooral verloren zijn door gebrek aan wilskracht, er gelijk weer naar Van Geel gewezen wordt.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]Paar seizoenen de tijd om iets van een selectie neer te zetten. Pelle in de schoot geworpen gekregen, part noch deel hebben aan het fenomeen Guidetti. Man heeft alleen ellende gebracht.
Gio schoon maar iemand moet die wedstrijden doen dus Van Gastel.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, laat Gio/Van Gastel volgend jaar maar 'schoon' beginnen
Maar dan zit ik en ik zit in de schaduw. Ik sta liever in de zonquote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef Lastpost het volgende:
Laten we gewoon drie van de Legioen leden random uitkiezen voor de wedstrijd en die op de bank plaats laten nemen.
Hij raapt een grandioze kutselectie bij elkaar en neemt nooit verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Misschien dat Van Geel inderdaad niet de beste technisch directeur is, maar het gaat er mij om dat na wedstrijden, die toch vooral verloren zijn door gebrek aan wilskracht, er gelijk weer naar Van Geel gewezen wordt.
fixedquote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Kan deze vent niet uit het topic worden verwijderd een heel vervelende ziekte krijgen?
Club redelijk gezond gemaakt, dat gaat ten koste van het sportieve gedeelte. Laat het zo nog maar een paar jaar doen als hij de VvF ook uitkoopt, dan kan je weer echt helemaal schoon beginnenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]Paar seizoenen de tijd om iets van een selectie neer te zetten. Pelle in de schoot geworpen gekregen, part noch deel hebben aan het fenomeen Guidetti. Man heeft alleen ellende gebracht.
De reden dat je niet scoort is vanwege kutspelers en die heeft Martin helemaal zelf bijeen geraapt.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef exile79 het volgende:
Het heeft natuurlijk niks met van Geel te maken dat je niet een in eigen huis scoort tegen GAE om maar wat te noemen.
Wel dat je Pelle snel verkoopt, lang treuzelt met je zoektocht naar een waardige vervanger, en vervolgens last minute een bankzitter uit Turkije haalt op aanraden van Pierre.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef exile79 het volgende:
Het heeft natuurlijk niks met van Geel te maken dat je niet een in eigen huis scoort tegen GAE om maar wat te noemen.
Die überhaupt geen spits wasquote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel dat je Pelle snel verkoopt, lang treuzelt met je zoektocht naar een waardige vervanger, en vervolgens last minute een bankzitter uit Turkije haalt op aanraden van Pierre.
Kalouquote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef raptorix het volgende:
Welke oude paarden gaat Feyenoord trouwens volgend jaar terug halen?
Kuyt, Hutchinson en Vlaarquote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef raptorix het volgende:
Guyon Fernandez in de spitsquote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Swerts wel terughalen
De reden dat je niet scoort is dat zo'n beetje 8 van de 11 spelers er met de pet naar gooien, die met de juiste motivatie toch best wel een redelijk elftal vormen (dat hebben we gezien bv. tegen Sevilla). Wat mij betreft moet je dat de trainer aanrekenen, niet de technisch directeur.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De reden dat je niet scoort is vanwege kutspelers en die heeft Martin helemaal zelf bijeen geraapt.
Ja bij Othellos Athienouquote:
Die play offs lijkt me een mooie klus voor Bert van Oranjequote:Op zondag 17 mei 2015 16:29 schreef raptorix het volgende:
Zoals voorspeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Pakkie op de broek denk. Rutte effect, PEC, druk op de ketel.
Dat zeggen we al jarenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:32 schreef rouletteking het volgende:
Het kan volgend jaar alleen maar beter worden, toch?
Was dan ook een open deurquote:
Speelt er net een paar maanden (sinds de winterstop), vrees dat die afkoopsom heeftquote:
Al 22 jaar in succesie "Het nieuwe Feyenoord" op de cover van de VI competitie-specialquote:
Hoop dat ie een keer gelijk heeft, optyfen met Fredsjjjjtwitter:Mkrabby twitterde op zondag 17-05-2015 om 16:30:10De verwachting is dat Fred Rutten zo zelf zijn conclusies zal trekken #pecfey reageer retweet
Daar wil ik zelfs op zondag voor bidden.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:34 schreef Jaytje07 het volgende:
Hoop dat ie een keer gelijk heeft, optyfen met Fredsjjjjtwitter:Mkrabby twitterde op zondag 17-05-2015 om 16:30:10De verwachting is dat Fred Rutten zo zelf zijn conclusies zal trekken #pecfey reageer retweet
Je zou ook kunnen wijzen naar de instelling van spelers. Rutten kan El Ahmadie niet vanaf de bank besturen om zijn team niet te naaien in de laatste en belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Nu sta je met Vilhena te kutten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
De reden dat je niet scoort is dat zo'n beetje 8 van de 11 spelers er met de pet naar gooien, die met de juiste motivatie toch best wel een redelijk elftal vormen (dat hebben we gezien bv. tegen Sevilla). Wat mij betreft moet je dat de trainer aanrekenen, niet de technisch directeur.
Hij gaat z'n contract alsnog verlengen dusquote:Op zondag 17 mei 2015 16:34 schreef Jaytje07 het volgende:
iddquote:Op zondag 17 mei 2015 16:34 schreef Jaytje07 het volgende:
7 punten voorsprong met nog 5 wedstrijden te spelen mag je ook nooit meer weggeven natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
dat wij ook gewoon 2-5 bij az wonnen en dachten 3e te zijn![]()
Wel als je ingezet had op PEC, kreeg bij Unibet 4.30 voor winst PECquote:Op zondag 17 mei 2015 16:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Met dergelijke voor de hand liggende teksten ga je niet rijk worden.
Klopt, 4,10 bij Toto.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel als je ingezet had op PEC, kreeg bij Unibet 4.30 voor winst PEC
DNB zelfs 3.35, had ik 10tje op gegooid.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel als je ingezet had op PEC, kreeg bij Unibet 4.30 voor winst PEC
Sowieso ja? Sowieso? Na deze wedstrijd en verleden week ga je dat echt zeggen ja?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:35 schreef Bombvis het volgende:
Donderdag 18.30 (uit), zondag 14.30 (thuis), donderdag 20.45 (thuis) en zondag 16.45 (uit) zijn de komende tijden. Eerste 2 sowieso, laatste 2 alleen met godswonder
Ja 2 punten uit 5 wedstrijden had natuurlijk ook niemand aan zien komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
dat wij ook gewoon 2-5 bij az wonnen en dachten 3e te zijn![]()
Het is gewoon een ontzettend zaadelftal. Heeft niks met instelling te maken. Gewoon gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
En het gebruikelijke riedeltje begint weer. Van Geel dit, Rutten dat.
Uiteindelijk zijn het de spelers die het op het veld moeten doen en zij laten gewoon he-le-maal niks zien. Telkens worden er hier opstellingen gegeven waarin wisselingen worden gemaakt, maar als deze wisselingen worden gemaakt speelt Feyenoord ook niet beter.
Mensen wilden Vilhena, kregen Vilhena en hij heeft werkelijk niks goed gedaan vandaag.
Mensen wilden Achahbar in de spits, viel in en liet helemaal niks zien.
Toornstra op 10 in plaats van Immers hebben we ook al enkele keren gezien, maar wanneer hij er dan staat laat hij ook helemaal niks zien.
Wat moet je als trainer dan?
Natuurlijks is Mathijsen opstellen in plaats van Kongolo een verandering die weinig mensen hadden verwacht, maar Kongolo voetbalt de laatste tijd ook niet heel best. Wie zegt dat Woudenberg wel het niveau aankan? Doe je dat op basis van één wedstrijd enkele maanden geleden?
Denk dat Fredje vandaag het liefst El Ahmadi had opgesteld.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Uiteindelijk zijn het de spelers die het op het veld moeten doen en zij laten gewoon he-le-maal niks zien. Telkens worden er hier opstellingen gegeven waarin wisselingen worden gemaakt, maar als deze wisselingen worden gemaakt speelt Feyenoord ook niet beter.
Mensen wilden Vilhena, kregen Vilhena en hij heeft werkelijk niks goed gedaan vandaag.
Toornstra op 10 in plaats van Immers hebben we ook al enkele keren gezien, maar wanneer hij er dan staat laat hij ook helemaal niks zien.
Natuurlijks is Mathijsen opstellen in plaats van Kongolo een verandering die weinig mensen hadden verwacht, maar Kongolo voetbalt de laatste tijd ook niet heel best. Wie zegt dat Woudenberg wel het niveau aankan? Doe je dat op basis van één wedstrijd enkele maanden geleden?
Wat? De eerste 2 wedstrijden speel je sowieso, want dat is de eerste ronde van de play-offs, die kan je niet missen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso ja? Sowieso? Na deze wedstrijd en verleden week ga je dat echt zeggen ja?
Wat wil jij dan? Spelers eruit mieteren?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Martin van Geelquote:‘Verlengen contract Rutten nu onze prioriteit. Binnen Feyenoord zijn we uiterst tevreden met de wijze waarop Fred hier zijn werk doet.’
Twee mooie toetjes, zin an!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Donderdag 21 mei
18:30 sc Heerenveen - Feyenoord
Zondag 24 mei
14:30 Feyenoord - sc Heerenveen
Ja?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso ja? Sowieso? Na deze wedstrijd en verleden week ga je dat echt zeggen ja?
Nee, dat niet alles op Rutten en Van Geel wordt afgeschoven.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Spelers eruit mieteren?
Yup, als je die Ziyech ziet voetballen in een nog groter aidselftal dan zie je inderdaad dat het gewoon individuele kwaliteit is die ze missen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is gewoon een ontzettend zaadelftal. Heeft niks met instelling te maken. Gewoon gebrek aan kwaliteit.
Hoop dat er paraplu's voor handen zijnquote:
En terecht...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutten neemt zijn verantwoordelijkheid en gaat vanavond met Van Geel om de tafel zitten.
Ja dat bedoelde je ook echtquote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat? De eerste 2 wedstrijden speel je sowieso, want dat is de eerste ronde van de play-offs, die kan je niet missen hoor
En het relativeren is alweer begonnen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:39 schreef Henrys het volgende:
ach Europa League stelt toch niks voor, we zijn meer kwijt aan boetes dan dat er binnen komt aan prijsgeld
Uh ja, ik zeg toch niet voor niks die laatste 2 met een godswonderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |