Hele 2e seizoenshelft is dat al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Kolasnoc het volgende:
Nog geen goed lopende aanval gezien. Laat staan 4 goede passes achter elkaar.
Die aanval waarbij Boetius de paal raakte dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Kolasnoc het volgende:
Nog geen goed lopende aanval gezien. Laat staan 4 goede passes achter elkaar.
Dat jij nog eens voor de positieve noot zou zorgen in dit topicquote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die aanval waarbij Boetius de paal raakte dan?
Alleen het ontslag van Rutten redt ons.quote:
Nee, Jorisquote:
Dat zou ik een vreemde zet vinden.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen het ontslag van Rutten redt ons.
Ik ben doorgaans wat zuur?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat jij nog eens voor de positieve noot zou zorgen in dit topic
Lekker leven naar de tendens van vandaag rené.quote:
Vilhena, Boëtius, Immers, Nelom. Zoiets?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben een paar spelers echt zo godsgruwelijk zat
Ik vind het beter dan verwacht eerlijk gezegd. Nu waren m'n verwachtingen ook wel echt heel erg laagquote:Op zondag 17 mei 2015 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar slappe hap tot nu toe.
Stralen totaal niet uit dat ze voor hun laatste kans aan het vechten zijn.
'Het Rutten-effect'quote:Op zondag 17 mei 2015 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar slappe hap tot nu toe.
Stralen totaal niet uit dat ze voor hun laatste kans aan het vechten zijn.
Dit dusquote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan verwacht eerlijk gezegd. Nu waren m'n verwachtingen ook wel echt heel erg laag
LEXGOD IMMERSGENOTquote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat er bij ons nooit iemand die iets simpels als een afvallende bal oppikt
Dat deden Clasie en El Ahmadi voor de winterstop...quote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat er bij ons nooit iemand die iets simpels als een afvallende bal oppikt
Omdat je dan blauw vs blauw hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 14:56 schreef exile79 het volgende:
Waarom spelen ze niet in die afzichtelijke nieuwe uitshirts?
Omdat ze een thuisshirt dragen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:56 schreef exile79 het volgende:
Waarom spelen ze niet in die afzichtelijke nieuwe uitshirts?
Mee eens. Goede aanwinst voor PSV.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tijd dat Propper een stapje hogerop maakt.
Die kan in de OP. Wekelijks te gebruiken.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef GGMM het volgende:
Boëtius gaat naar de grond
Immers mist een kans.
En Kazim maakt ruzie.
Dan wel met gifjes, zijn genoeg voorbeelden te vinden. Tekst alleen is zo saaiquote:Op zondag 17 mei 2015 15:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die kan in de OP. Wekelijks te gebruiken.
Valse informatie!quote:
Excrewmodbashquote:
Jaquote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef Kolasnoc het volgende:
Krijg je met een sk gratis toegang tot de playoffs?
Ik zou al bijna tevreden zijn met iets dat überhaupt op een kans lijkt...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef Kerftminister het volgende:
Gewoon weer geen enkele goed uitgespeelde kans he
Excelsior heeft eigen belangen met Fair Play Klassementquote:
Als we niet in Zwolle winnen verdienen we niks.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom moet toornstra spelen
zo win je geen wedsrijden
alleen boetius en kazim zijn echt aanvallers....
IK had manu of ananas of op rechts gezet
rutte is gewoon een laffe coach
gaat alleen maar verdedigende zekerheden inbouwen als die moet winnen. doet hij heel het seizoen al
spelen om niet te verliezen
je moet spelen om te winnen. maar daar heeft rutte nooit van gehoord
Leer eens Rutten spellen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom moet toornstra spelen
zo win je geen wedsrijden
alleen boetius en kazim zijn echt aanvallers....
IK had manu of ananas of op rechts gezet
rutte is gewoon een laffe coach
gaat alleen maar verdedigende zekerheden inbouwen als die moet winnen. doet hij heel het seizoen al
spelen om niet te verliezen
je moet spelen om te winnen. maar daar heeft rutte nooit van gehoord
Goede interventie net. Verder nog geen fout gemaakt, weinig te doen ookquote:Op zondag 17 mei 2015 15:08 schreef Niesl het volgende:
Mathijsen doet het erg goed, als ik Radio Rijnmond mag geloven...
En toch creëren we weer 0 kansenquote:
Zwolle gaat mee in het matige niveau van Feyenoord inderdaad.quote:
Ze verdedigen allebei niet onaardig.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zwolle gaat mee in het matige niveau van Feyenoord inderdaad.
Erg slordig ook allemaal. Maar vindt Zwolle toch net iets beter ogen.
We staan toch nog niet achter. Plus het is nog geen 65e minuutquote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef Kolasnoc het volgende:
Waarom wisselt Rutten niet? Alleen een overwinning telt.
rutte moet zelf gewisseld wordenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef Kolasnoc het volgende:
Waarom wisselt Rutten niet? Alleen een overwinning telt.
oprutte !!!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rutte moet zelf gewisseld worden
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:16 schreef GGMM het volgende:
Vitesse op 2-1.
Wie weet spelen ze toch nog gelijk.
Het kan nogquote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Bombvis het volgende:
Excelsior doet wat terug, nog maar 2 te gaan. Utreg ook en we mogen gewoon gelijkspelen![]()
Donderdag en zondagquote:Op zondag 17 mei 2015 15:17 schreef Lastpost het volgende:
Aardige generale repetitie voor komende week.
ja lekker belangrijk wat de concurentie doet...quote:
Excelsior nog 2 en er is niks aan de Hansquote:
quote:
Dan weten we zeker dat we kunnen stoppenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[b]ik zou nu beter te vrede nog in de ploeg gooien[/b]
dan heb je zekerheid dat er wat met een voorzet wat kan gebeuren
en ananas
heel die voorhoede met kazim en toornstra is zwaar kut, beneden alle peil
Dan is het nu zeker: je bent volslagen gek.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou nu beter te vrede nog in de ploeg gooien
dan heb je zekerheid dat er wat met een voorzet wat kan gebeuren
en ananas
heel die voorhoede met kazim en toornstra is zwaar kut, beneden alle peil
AZ wint wel, dus boeit voor Feyenoord weinig, die moeten eerst zelf nog maar eens zien te winnen.quote:
Excelsior heeft er nog maar 2 nodigquote:Op zondag 17 mei 2015 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AZ wint wel, dus boeit voor Feyenoord weinig, die moeten eerst zelf nog maar eens zien te winnen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou nu beter te vrede nog in de ploeg gooien
nee, je bent gek als je denkt dat je met kazim en toornstra vanmiddag een doelpunt gaat makenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is het nu zeker: je bent volslagen gek.
Liever met 10 man, dan met Te Vrede.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee, je bent gek als je denkt dat je met kazim en toornstra vanmiddag een doelpunt gaat maken
pleur ananas er dan in op rechts en te vrede in de spits
of kazim naar rechts en ananas in het midden
dit gaat niet werken zo
beste manu op rechts straks en immers eruit, ananas in het centrum
nee tevrede gewoon over de vleugels alleen met hoge ballenquote:
Te Vrede verliest elk duel, kan niet positioneren en z'n doelpunten zijn meer geluk dan wijsheid. Dan heb ik liever nog dat ze Mulder in de spits gooienquote:Op zondag 17 mei 2015 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee tevrede gewoon over de vleugels alleen met hoge ballen
nu is het een stuurloos geval
te vrede kan het koppend afmaken. maar dat gaat niet gebeuren
dan maar ananas en kazim samen voorin ..immmers eruit pleuren graag
Ik had eigenlijk rond de 39e minuut wel een tegengoal verwacht. So far so good...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie ze overigens nog wel winnen met een moeizame 0-1. Zwolle geeft ook weinig thuis
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te Vrede verliest elk duel, kan niet positioneren en z'n doelpunten zijn meer geluk dan wijsheid. Dan heb ik liever nog dat ze Mulder in de spits gooien
Is er verschil?quote:
Wie laat er dan ook Verhoek gaan...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
die martin van geel moet zich kapot schamen dat hij voor deze malaise verantwoordelijk is voorin
ongelofelijk, ik heb nog nooit zulke sleche voorhoede spelers gezien bij Feyenoord
t
hoe heet die andere goser nou., die vorig jaar nog effe bij Fyenoord gespeeld had? ik ben zijn naam kwijt maar die was echt beter als dat zooitje van nuquote:
Nog een jaar met Nelomquote:
Armenteros?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe heet die andere goser nou., die vorig jaar nog effe bij Fyenoord gespeeld had? ik ben zijn naam kwijt maar die was echt beter als dat zooitje van nu
Rubinhoquote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe heet die andere goser nou., die vorig jaar nog effe bij Fyenoord gespeeld had? ik ben zijn naam kwijt maar die was echt beter als dat zooitje van nu
ja die bedoel ikquote:
Tja, die was te dik en presteerde ook niet echt. Maar in potentie zeker beter dan Kazim.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja die bedoel ik
die was echt beter wat er nu op rechts looppt....
maar dat was schaken ook al hoor
dik....mathijssen is dik jahquote:Op zondag 17 mei 2015 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, die was te dik en presteerde ook niet echt. Maar in potentie zeker beter dan Kazim.
60e minuut komt Manu.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dik....mathijssen is dik jah
maar die armenteros doet het nu ook weer goed zag ik laast...
Deze spelers hebben echt niets
2e helft
kijken wat die rutte gaat doen
80e minuut komt Achahbarquote:
89ste minuut tegengoal of een goal van Hahnquote:
Eigen goal Te Vredequote:Op zondag 17 mei 2015 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
89ste minuut tegengoal of een goal van Hahn
Ik snap hem niet, kan je hem uitleggen? Of nou ja, doe maar niet ookquote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Buitendam het volgende:
Zo lang de man met de hamer maar niet komt!!11![]()
![]()
![]()
#relativeren #spelletje
Zo. Die sneer moet ik maar zien boven te komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, kan je hem uitleggen? Of nou ja, doe maar niet ook
Okequote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo. Die sneer moet ik maar zien boven te komen.
#tevroeg
Nee. Hahn wel bij Feyenoord, dus doe maar rustig.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ECHT HE DIE TOORNSTRA
HEEFT DIE EEN CONTRACT BIJ PEC OFZO
hij schiet zo die ballen naar de tegenstander
Deed PEC goed jaquote:Op zondag 17 mei 2015 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Jammer, aanval leek tenminste ergens op.
De goal die je wist dat zou komen...quote:
ga wegquote:Op zondag 17 mei 2015 15:42 schreef Downwards het volgende:
Zeker in Zwolle kun je als middenmoter natuurlijk gewoon klop krijgen.
Ja, dat zegt iedereen wel, maar ik betwijfel het. Ik ben juist bang dat je hem nu nog een week aan boord hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zie het van de positieve kant jongens. Rutten![]()
![]()
Been there, done that
Bedankt Hansquote:
Hoop ook van nee lom en Immersquote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Nou dit was de afscheidswedstrijd van Mathijsen mag ik toch hopen
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oprechte vraag:
Vorige zondag moederdag gevierd of viert je moeder dat niet omdat ze zich schaamt voor zo'n miskraam als jij?
Pek en veren richting Tukkerlandquote:Op zondag 17 mei 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
TRAP DIE RUTTE ER MORGEN UIT als dit zo blijft gvd
alsof dit zijn schuld is joh. Die 11 lamzakken op het veld kunnen gewoon niks.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
TRAP DIE RUTTE ER MORGEN UIT als dit zo blijft gvd
ja is zijn schuldquote:Op zondag 17 mei 2015 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof dit zijn schuld is joh. Die 11 lamzakken op het veld kunnen gewoon niks.
Flikker toch een lamstraal op joh die tactiekloze gek verdedigen. Je bent toch niet goed bij je hoofd als je in ie laatste wedstrijd alsnog met zoutzakken als Immers en Kazim begint, alsjeblieft zegquote:Op zondag 17 mei 2015 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof dit zijn schuld is joh. Die 11 lamzakken op het veld kunnen gewoon niks.
In principe gaat het niet veel uitmaken verwacht ik. JP en Gio zitten er natuurlijk ook al maanden stilzwijgend naast. Maar Ruttens kennende blijft hij het nog wel even uitzitten ja. Hij heeft zijn tijd bij PSV ook 3 jaar kunnen rekkenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen wel, maar ik betwijfel het. Ik ben juist bang dat je hem nu nog een week aan boord hebt
Hij is nu echt hopeloos uit vorm. Vorige week kopt ie 'm zo richting vd Heijden voor de 0-2. Nu weer bijna de 2-0 cadeau.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Een van de betere spelers dit seizoen.
Niet echt geflatteerd ook denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Op basis van het vertoonde spel, en de resultaten over april en mei zou Feyenoord 18e staan.
Ruttenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Op basis van het vertoonde spel, en de resultaten over april en mei zou Feyenoord 18e staan.
Dat heb je wel eens met erg jonge spelers, maar Van Beek zou je moeten koesteren als Feyenoorder.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is nu echt hopeloos uit vorm. Vorige week kopt ie 'm zo richting vd Heijden voor de 0-2. Nu weer bijna de 2-0 cadeau.
Doe dat ook maar gewoon niet, doe Kazim maar verkopenquote:
Ja, dat is zo. Moet nog veel leren, die jongen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens met erg jonge spelers, maar Van Beek zou je moeten koesteren als Feyenoorder.
Is geen kampioen geworden in Azerbeidzjanquote:
Klopt, was beter geweest als hij een fatsoenlijke partner naast zich had in de defensie. Maar Van Beek is een van de weinigen die de subtop kan ontstijgen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Moet nog veel leren, die jongen.
En niet gewoon extra wedstrijden, maar gratis ook nog. Maximale uit de SCC halenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef Wicky15 het volgende:
Fantastische club. Gunnen de supporters gewoon wat extra wedstrijden
Extra recettesquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef Wicky15 het volgende:
Fantastische club. Gunnen de supporters gewoon wat extra wedstrijden
Hahn heeft nog geen redding hoeven doenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef GGMM het volgende:
Hahn keept goed.
Is dat niet wat voor Feyenoord? xD
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit nog goed kunnen komen?
Ik denk het wel, ik heb alle vertrouwen in Fred.
Scoorde zo ooit tegen Sparta Praagquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Jaytje07 het volgende:
Ja, Nelom...Gewoon ff van 35m proberen, domme kut
Excelsior haalt de punten wel binnenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar tis wel zonde natuurlijk. AZ heeft minder kans Europees dan jullie.
Jouw logicaquote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Je komt achter en dan gaat rutte ineens zijn wisselspelers inbrengen
WAAROM????
wisselsspelers zijn toch altijd minder dan je basisspelers...
nee de wisselspelers moeten ineens redding gaan bregen omdat ze beter zijn dan de basisspelers......
gebeurt heel het seizoen al zo
rutte klootzak!
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM????
nee de wisselspelers moeten ineens redding gaan bregen omdat ze beter zijn dan de basisspelers......
rutte klootzak!
Nee, je brengt wissels om wat proberen te forceren, dat hoeft niet omdat ze beter zijn maar omdat je wat anders wilquote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM????
rutte klootzak!
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM????
rutte klootzak!
De beste trainer is de trainer die nooit wisselt.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM????
rutte klootzak!
Ja, speelt hij alles of niets, is het nog steeds niet goed.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha, Rutten gaat alles of niets spelen.
Rutten is radeloos (was hij al voor deze wedstrijd hoor, getuige zijn uitspraak over slapeloze nachten die hij heeft gehad).
Dat heeft Rutten ook een paar keer gedaan dit jaarquote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste trainer is de trainer die nooit wisselt.
Samen met Achahbar de hele familie van Rutten verkracht.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er met Woudenberg aan de hand dat Nelom altijd speelt ?
PSV wisselt zelden, daarom zijn ze kampioen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft Rutten ook een paar keer gedaan dit jaarRutten
Wordt niet goed genoeg bevonden door de trainersstafquote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
niet alleen uit elke aanvalquote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
Die Immers haalt het tempo uit elke aanval
logica...de logica van Ruttequote:
De bank van psv is extreem zwak, basis 11 vrij sterk. Weinig blessures, dus vaak met sterkste elftalquote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV wisselt zelden, daarom zijn ze kampioen.
Nee, omdat het verkeerd uitpakt / niets uithaalt tot nu toe, en omdat het veel zegt over het tekortschieten van de opstelling waarmee hij is begonnen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, speelt hij alles of niets, is het nog steeds niet goed.
Nee idd.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
logica...de logica van Rutte
hij gaat wisselspelers inbrengen bij een achterstand???
waarom dan...die spelers waren niet goed genoeg voor een basisplek...maar als we achterstaan moeten ze ineens de basis vervangen ....
klopt toch geen fuk van joh
gebeurde ook heel vaak met vilhenna,,kwamen we achter kwam er gelijk in...
klopt toch geen fuk van joh die instelling...de beste 11 staan toch al op het veld???/
Ik weet het Op de bank hadden ze Isimat, Hendrix en Locadia als beste speler op elke linie. Tsja.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De bank van psv is extreem zwak, basis 11 vrij sterk. Weinig blessures, dus vaak met sterkste elftal
Kunnen De Kuip wel huren om te spelenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef BrokenBoy het volgende:
Niet Feyenoord maar Excelsior in EL. Toch een Rotterdamse club dat Europa ingaat!
Excelsior
Denk dat de gemeente Rotterdam een quotum heeft ingesteld om kansarme jongeren de kans te geven op een toppositie. Anders kan ik bepaalde basisspelers niet begrijpen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wordt niet goed genoeg bevonden door de trainersstaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |