Hele 2e seizoenshelft is dat al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Kolasnoc het volgende:
Nog geen goed lopende aanval gezien. Laat staan 4 goede passes achter elkaar.
Die aanval waarbij Boetius de paal raakte dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Kolasnoc het volgende:
Nog geen goed lopende aanval gezien. Laat staan 4 goede passes achter elkaar.
Dat jij nog eens voor de positieve noot zou zorgen in dit topicquote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die aanval waarbij Boetius de paal raakte dan?
Alleen het ontslag van Rutten redt ons.quote:
Nee, Jorisquote:
Dat zou ik een vreemde zet vinden.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen het ontslag van Rutten redt ons.
Ik ben doorgaans wat zuur?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat jij nog eens voor de positieve noot zou zorgen in dit topic
Lekker leven naar de tendens van vandaag rené.quote:
Vilhena, Boëtius, Immers, Nelom. Zoiets?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben een paar spelers echt zo godsgruwelijk zat
Ik vind het beter dan verwacht eerlijk gezegd. Nu waren m'n verwachtingen ook wel echt heel erg laagquote:Op zondag 17 mei 2015 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar slappe hap tot nu toe.
Stralen totaal niet uit dat ze voor hun laatste kans aan het vechten zijn.
'Het Rutten-effect'quote:Op zondag 17 mei 2015 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het maar slappe hap tot nu toe.
Stralen totaal niet uit dat ze voor hun laatste kans aan het vechten zijn.
Dit dusquote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan verwacht eerlijk gezegd. Nu waren m'n verwachtingen ook wel echt heel erg laag
LEXGOD IMMERSGENOTquote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat er bij ons nooit iemand die iets simpels als een afvallende bal oppikt
Dat deden Clasie en El Ahmadi voor de winterstop...quote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom staat er bij ons nooit iemand die iets simpels als een afvallende bal oppikt
Omdat je dan blauw vs blauw hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 14:56 schreef exile79 het volgende:
Waarom spelen ze niet in die afzichtelijke nieuwe uitshirts?
Omdat ze een thuisshirt dragen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:56 schreef exile79 het volgende:
Waarom spelen ze niet in die afzichtelijke nieuwe uitshirts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |