Dat ligt toch gewoon aan de spelers die niks creëren?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, omdat het verkeerd uitpakt / niets uithaalt tot nu toe, en omdat het veel zegt over het tekortschieten van de opstelling waarmee hij is begonnen.
Die Isimat was achteraf niet zo slecht dat ik, de rest wel. Mja, wij hebben een wel leuke bank als de spelers een beetje normaal in vorm zijn, of ze moeten maanden in topvorm zijn geweest en nu massaal hun normale niveau hebben ofzoquote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het Op de bank hadden ze Isimat, Hendrix en Locadia als beste speler op elke linie. Tsja.
Ligt op schema dit.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef Lastpost het volgende:
Ik geef het nog 10 minuten, dan staat het 2-0 en lopen ze uiteindelijk uit naar 3-1, 4-1 vrees ik. En die ene goal is dan nog wat optimistisch.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil maar 1 ding horen
IK NEEM ONTSLAG
Tyf eens lekker op joh stuk gezwelquote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
2-0
Feyenoord meot er nu 3 maken willen ze nog 3e worden en play-off's ontwijken.
Zondagquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
2-0
Meen je dat nou Einstein?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
2-0
Krijgt ie hier alle ruimte voor.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou Ggmm je kan gaan shinen met je getroll.
Ja, ik baal een beetje dat ik dat niet gedaan heb, was belachelijk goede oddquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme.
Pleister op de wonde dat ik nog 20 euro op Zwolle heb ingezet.
Ik ook. Dekt de vervoerskosten voor de enige wedstrijd in de playoffs enigzins.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme.
Doet die teringmongool toch wel hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou Ggmm je kan gaan shinen met je getroll.
Ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme.
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Nelom en Vilhena.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe medelijden hebben we met jullie. Das alleen nog erger dan deze afgang. En dat allemaal door die 90+3 in Eindhoven.
Lekker met alleen Nelom en Van Beek achterin gaan spelen zeker.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
waar slaat deze wissel nu weer op
de wedstrijd is al verloren maar hij brengt een verdediger erin hahahaha
Omdat er anders nog maar twee stonden?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
waar slaat deze wissel nu weer op
de wedstrijd is al verloren maar hij brengt een verdediger erin hahahaha
Of je nou 7-0 verliest of niet, theoretisch gezien kan je nog winnen dus moet je dat proberenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lekker met alleen Nelom en Van Beek achterin gaan spelen zeker.
Het is natuurlijk ook nooit zijn schuldquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Van Geel. Kijk 'm eens genieten van de selectie die hij eigenhandig bijeen heeft gebracht.
Het balletje lag bij Rutten, want de selectie was klaar voor een kampioenschap.
#schuldvanimmersquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Nelom en Vilhena.
ja en???quote:
Allemaal daar door ja klopt. Dat je in eigen huis verliest van een GAE absoluut niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe medelijden hebben we met jullie. Das alleen nog erger dan deze afgang. En dat allemaal door die 90+3 in Eindhoven.
Ik had inderdaad Van Beek eruit gehaald en Te Vrede gebracht.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Of je nou 7-0 verliest of niet, theoretisch gezien kan je nog winnen dus moet je dat proberen
Het gaat uiteindelijk om kwaliteit in plaats van kwantiteit.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
We spelen met 4 aanvallers momenteel ofzo? Nog steeds geen kans gecreeërd.
Nou nee, dat niet, ik had niet meer gewisseldquote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had inderdaad Van Beek eruit gehaald en Te Vrede gebracht.
goede sitequote:
Vergeet de topwedstrijden tegen Willem II niet...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Allemaal daar door ja klopt. Dat je in eigen huis verliest van een GAE absoluut niet.
Dan speel je dus met twee verdedigers?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet, ik had niet meer gewisseld
Zet je een middenvelder wat verder terug. Je moet toch winnen? Want maakt het nou uit of je met 7-0 verliest of met 3-0?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan speel je dus met twee verdedigers?
4e, Vitesse staat gelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe staat het nu bij Vitesse - FC Utrecht?
Worden we 4e of 5e?
Niet dat dat er echt veel toe doet overigens.
Gewoon met 0 verdedigers gaan spelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan speel je dus met twee verdedigers?
Op dit moment 4e, Vitesse staat 2-2quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Worden we 4e of 5e?
2-2quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Worden we 4e of 5e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |