SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoet blijkt een introverte jongen van het platteland te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij misschien Zweedse voorouders hebben?
Dit lijkt mij duidelijk KNJBquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Depay kon 1 op 1 op de keeper, weer onterecht afgefloten voor buitenspel.
KNJB dusquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
KNABquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ja maar Clasie gaat meer opleveren dan Strootman héquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
Als Clasie verstandig is gaat hij weg bij Feyenoord.
Ja maar Kuyt gaat hem echt overhalen om te blijven hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
En Boetius meer dan Depayquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Clasie gaat meer opleveren dan Strootman hé
Mwhah, waar moet ie heen. Middenveld van Barça is wel redelijk bezet, al zie ik in hem wel een goede opvolger van Busquets.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, waar moet ie heen. Middenveld van Barça is wel redelijk bezet, al zie ik in hem wel een goede opvolger van Busquets.
Idd, naar een Sunderland of astonvilla. Lijkt me precies zijn niveauquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
Die hele hype dat Kuijt Feyenoord omhoog zal stuwen richting grootse daden is heel erg aandoenlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar Kuyt gaat hem echt overhalen om te blijven hoor
Hihihi ik moet helemaal giechelen van dit grapje.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, waar moet ie heen. Middenveld van Barça is wel redelijk bezet, al zie ik in hem wel een goede opvolger van Busquets.
Dat is juist goed zei Fred Rutten.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht Feyenoord niet winnen zou Kazim wel eens agressief gedrag kunnen vertonen.
Ach, slechter dan Kazim is onmogelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Kuyt er HELEMAAL niets van gaat bakken volgend seizoen
Schiet er in Nederland nog zo (1/2)*40-45 in hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
Als Guidetti ook komt worden ze kampioen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Kopsterk het volgende:
De gifbeker moet helemaal leeg, om maar even met een cliche te strooienquote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, storing van een paar uur, heb ik eindelijk internet, zie ik dat Twente in de 1e minuut al 1-0 achter stond. Feest
Lekker voor hem, FCG kan er wel wat van, als Maaskant pleite is en de coach v/d tegenstander isquote:
Toevallig dat die internetstoring jou moet overkomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, storing van een paar uur, heb ik eindelijk internet, zie ik dat Twente in de 1e minuut al 1-0 achter stond. Feest
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Las net dat het een goede opvolger voor Busquets zou zijn
Internet je nog via de telefoon ofzo :s. Rare jongens daar in Duitsland.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Xavi gaat weg dus er is een vacature.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
paar uur geen internetquote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je kunt beter niet meer kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Rak doet het daar primaquote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Xavi gaat weg dus er is een vacature.
goed smoesjequote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom de topklasse beledigen?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef Brammess het volgende:
Ik ben het met Koert eens
De verdediging van NAC![]()
![]()
Topklasse waardig
Jij bent een hele verstandige jongenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte bazen stellen hem op in de FOK!manager.
Ik heb een schakelprogramma aanstaan en zie wel wat er van komt.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef GGMM het volgende:
In de rust ga ik eten.
Velderwtjes met rundertartaar.
Ik hou meer van bospeen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef GGMM het volgende:
In de rust ga ik eten.
Interessant Hansquote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef GGMM het volgende:
In de rust ga ik eten.
Oh mooiquote:
Dit gaat toch over voetbal.quote:
Uiteraardquote:
Niet naar de ploeg waar ik nu naar zit te kijkenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
Laatste wedstrijd en de meeste teams hebben er duidelijk zin in vandaag
goede zin, maat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Nou AZ is klaar. Nu hopen dan pec kan zorgen voor punten morsen bij Fey.
Lekkerquote:Op zondag 17 mei 2015 15:07 schreef Joosie200 het volgende:
Laatste wedstrijd en de meeste teams hebben er duidelijk zin in vandaag
Frank de Boer.quote:
Eerste keer dit seizoen?quote:
Het is heel spannend! De kampioen moet nog... oneequote:Op zondag 17 mei 2015 15:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
sinds wanneer gaan eredivisielivetopics weer zo snel?
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is heel spannend! De kampioen moet nog... oneehet andere CL ticket moet nog... onee, toch niet
de degradatiekandidaten zijn nog niet bekend! of wacht, toch wel..
Jetro is inmiddels 20 miljoen waard.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Depay scoort niet na een schitterende pass van Willems
De enige waar nog spanning op zit.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lelijke wedstrijd dat Zwolle - Feyenoord.
quote:
Er moet eentje de uitzondering zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lelijke wedstrijd dat Zwolle - Feyenoord.
#EXITFDEBOERquote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
Ajax bakt er ook nog niet veel van lijkt het
De Mugabe-dollar.quote:
wie kijkt dat nouquote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
Ajax bakt er ook nog niet veel van lijkt het
Ik ook.quote:
Met een bal.quote:
Ikquote:
In dit geval wel terecht verwijdert.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik schold met 'debiel'.
Dat kán ook gewoon niet natuurlijk.
Niet doen. We hebben hem nodig met Haxball.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat gaat weer een ban worden voor GGMM.
Wat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet doen. We hebben hem nodig met Haxball.
Dit zou ik toejuichenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat gaat weer een ban worden voor GGMM.
Daar gaan de miljoenenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef tompsv18 het volgende:
Depay mist 1 op 1 op de keeper, enorme kans.
Ik wist niet dat een ban van fok er voor zorgt dat je de haxball servers niet meer op kan.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet doen. We hebben hem nodig met Haxball.
*wink wink*quote:
Niet alleen jijquote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik word helemaal gek als AZ dit nog weggeeft
Dan krijgt hij geen quote meer en daalt het niveau van Haxball heel snel zonder hemquote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een ban van fok er voor zorgt dat je de haxball servers niet meer op kan.
Ik lees nu al voor de 3de keer dat een PSV speler 1 op 1 gaat. Waarvan 2 onterecht buitenspelquote:Op zondag 17 mei 2015 15:12 schreef tompsv18 het volgende:
Depay mist 1 op 1 op de keeper, enorme kans.
Quotemeldingen werken dan niet meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een ban van fok er voor zorgt dat je de haxball servers niet meer op kan.
Dat kloptquote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees nu al voor de 3de keer dat een PSV speler 1 op 1 gaat. Waarvan 2 onterecht buitenspel
Wat ben jij ook dom, Mex.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gouweleeuw.
Die heb ik in mijn manager godverdomme![]()
![]()
Hangt er vanaf voor welk team je wasquote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na AZ thuis was dat de verschrikkelijkste wedstrijd van het seizoen
Labyad is het met je eens.quote:
Als je op de fp zit wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quotemeldingen werken dan niet meer.
Ik zie jou trouwens erg weinig met haxball de laatste tijd.
AZ had een oersimpel programma, hans.quote:
True that.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je op de fp zit wel.
Maar dat is eigenlijk een nog grotere straf dan twee weken niet kunnen haxballen.
Gouweleeuw is een walgelijk slechte verdediger.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ had een oersimpel programma, hans.
Prachtig.quote:
Meen je nietquote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, dat vinden ook heel veel mensen van jou.
Ik begon er een beetje teveel in te geloven. Ik meende op een gegeven moment zelfs even goed te zijn als Pepequote:Op zondag 17 mei 2015 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quotemeldingen werken dan niet meer.
Ik zie jou trouwens erg weinig met haxball de laatste tijd.
Of ik nu Gouweleeuw of pietje puk opstel, zolang ie geen eigen goal scoort boeit het geen flikkerquote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gouweleeuw is een walgelijk slechte verdediger.
Zonde.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begon er een beetje teveel in te geloven. Ik meende op een gegeven moment zelfs even goed te zijn als Pepe![]()
Toen ben ik er maar mee opgehouden.
Spannend. Wat zullen ze drinken ?quote:
Thee, zoals de echten.quote:
Mochten we je binnenkort weer een tijdje moeten missen, hierbij wil ik je toch nog een fijn weekend toewensen.quote:
Die doen er niet toe.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:19 schreef Isane het volgende:
Waarom constant zwo-fey erop
er zijn ook nog andere wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |