SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoet blijkt een introverte jongen van het platteland te zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij misschien Zweedse voorouders hebben?
Dit lijkt mij duidelijk KNJBquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Depay kon 1 op 1 op de keeper, weer onterecht afgefloten voor buitenspel.
KNJB dusquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
KNABquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Ja maar Clasie gaat meer opleveren dan Strootman héquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
Als Clasie verstandig is gaat hij weg bij Feyenoord.
Ja maar Kuyt gaat hem echt overhalen om te blijven hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
En Boetius meer dan Depayquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Clasie gaat meer opleveren dan Strootman hé
Mwhah, waar moet ie heen. Middenveld van Barça is wel redelijk bezet, al zie ik in hem wel een goede opvolger van Busquets.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, waar moet ie heen. Middenveld van Barça is wel redelijk bezet, al zie ik in hem wel een goede opvolger van Busquets.
Idd, naar een Sunderland of astonvilla. Lijkt me precies zijn niveauquote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef GGMM het volgende:
Die hele hype dat Kuijt Feyenoord omhoog zal stuwen richting grootse daden is heel erg aandoenlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar Kuyt gaat hem echt overhalen om te blijven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |