Misschien romantisch samen naar Ready Steady Cook kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen
Oh dat heb ik gemist helaas.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wonderlijk om te zien hoe die reiger dat worstje in zijn geheel zijn keel in liet glijden.
Het is hier yatsgezellig.quote:
Dit klinkt lewd.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wonderlijk om te zien hoe die reiger dat worstje in zijn geheel zijn keel in liet glijden.
Hij was een echte woerd?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eendjes kregen meer dan hij, maar dat was omdat Fok-it een bijzondere band had met die beesten.
Ik ook.quote:
Dan ga ik verkleed als Ainsley natuurlijk, mijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien romantisch samen naar Ready Steady Cook kijken.
quote:
Dat was het ook. Die reiger genoot er enorm van.quote:
Die reiger.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dat was het ook. Die reiger genoot er enorm van.
Zozo, dus kaneel royeert je nu als lid?quote:
Het intrigeerde me mateloos, er had een gifje van gemaakt moeten worden.quote:
het klinkt als iets dat de wereld nodig heeftquote:Op zondag 17 mei 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het intrigeerde me mateloos, er had een gifje van gemaakt moeten worden.
Het is nu nog een leemte op het internet.
Eens gelijks. Al heb ik lang niet iedereen gesproken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor zover ik iedereen gesproken heb () vind ik jullie aardige mensen, bedankt voor de gezelligheid
Daar wil ik natuurlijk niet tussen inkomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er iemand iets in mijn billetjes gaat steken is het Loka.
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het intrigeerde me mateloos, er had een gifje van gemaakt moeten worden.
Het is nu nog een leemte op het internet.
Jij ook bedankt.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor zover ik iedereen gesproken heb () vind ik jullie aardige mensen, bedankt voor de gezelligheid
Yv was toch voorzitter maar nee het was niet voor niks yatsgezellig.quote:
Hij weet denk ik dat ik je nooit zou royeren, anders wordt het clubje ook zo klein.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Yv was toch voorzitter maar nee het was niet voor niks yatsgezellig.
Je interpreteert de term nog steeds verkeerd zie ikquote:Op zondag 17 mei 2015 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Yv was toch voorzitter maar nee het was niet voor niks yatsgezellig.
Jou heb ik eigenlijk niet gesproken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens gelijks. Al heb ik lang niet iedereen gesproken.
Kijk, jij bent lief.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij weet denk ik dat ik je nooit zou royeren, anders wordt het clubje ook zo klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |