Dit ja. Speechless. :$quote:Op zondag 17 mei 2015 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was wel heel even verbijsterd toen. :$
jaloersquote:Op zondag 17 mei 2015 13:49 schreef Harmankardon het volgende:
Zo, wasjes gedaan nu ga ik lekker de tuin in muziek luisteren en nadenken.
Je moet t ervaren om t te wetenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:46 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry. Vertel ons de juiste interpretatie o wijze Sexless inkeeper
Zo dat ik daar niet eerder aan gedacht hebquote:
Of een Russisch importbruidje.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
Fijn toch, mensen die meedenkenquote:
Ik spreek geen Russisch. Wil jij misschien?quote:
Nee, heb zelf een wasmachine.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek geen Russisch. Wil jij misschien?
Kan je mijn was dan ook even doenquote:
Dan doe ik het zelf maar weerquote:
quote:
Gewoon wijzen naar de berg was en een pak wasmiddel in haar handen drukken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreek geen Russisch. Wil jij misschien?
Gelukkigquote:
Zo doe jij dat dusquote:Op zondag 17 mei 2015 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon wijzen naar de berg was en een pak wasmiddel in haar handen drukken.
Ja, want ik heb de Svetlana's en Anastasija's voor het oprapen hier.quote:
Is de maatschappij dus nu al zo verziekt dat vrouwen dit doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker horrorverhaal.
http://www.vice.com/nl/read/ik-liet-mijn-eicellen-invriezen-202
Komt dat door maatschappijverzieking ja?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is de maatschappij dus nu al zo verziekt dat vrouwen dit doen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is de maatschappij dus nu al zo verziekt dat vrouwen dit doen.
Dat vrouwen zich zo laten manipuleren dat ze hun eventuele kinderwens uitstellen. En "vrijwillig" hun eicellen laten invriezen om wille van carrière.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt dat door maatschappijverzieking ja?
Zit je al klaar voor de stream? Succes vast!quote:
Beter dat ze op een normale leeftijd hun cellen laten invriezen dan dat ze op hun 42e natuurlijke downiebaby's krijgen toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vrouwen zich zo laten manipuleren dat ze hun eventuele kinderwens uitstellen. En "vrijwillig" hun eicellen laten invriezen om wille van carrière.
Wat dacht je van dat ze op een normale leeftijd aan kinderen beginnen?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter dat ze op een normale leeftijd hun cellen laten invriezen dan dat ze op hun 42e natuurlijke downiebaby's krijgen toch?
Het grootste bezwaar tegen ouder kinderen krijgen is toch gezondheid van het kind?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze op een normale leeftijd aan kinderen beginnen?
Maar hoe kun je dan je taart hebben en 'm ook opeten?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze op een normale leeftijd aan kinderen beginnen?
Dat invriezen zal toch ook wel z'n risico's hebben lijkt me?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar tegen ouder kinderen krijgen is toch gezondheid van het kind?
Als je dat voor een groot deel wegneemt, wat je doet bij het eicellen invriezen, kan dat toch ook gewoon net iets later?
Als man is op je 45e vader worden voor niemand een probleem.
Minder dan ouderdom schijnbaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat invriezen zal toch ook wel z'n risico's hebben lijkt me?
Bijnaquote:Op zondag 17 mei 2015 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor de stream? Succes vast!
Je hebt de risico's van de IVF-behandelingen natuurlijk, ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat invriezen zal toch ook wel z'n risico's hebben lijkt me?
Ik ben benieuwd hoe ze dat brengen, als ze op verlepte leeftijd het aan hun nieuwe vlam vertellen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ben het wel met jullie eens verder hoor, mocht ik in de toekomst graag kinderen willen, dan zou ik toch het liefst voor mijn 30e beginnen daarmee. Maar soms loopt alles anders dan je hebt gepland, en dan kan zoiets voor sommige vrouwen wel een uitkomst zijn lijkt me.
Toch blijf ik het raar vinden. Ik ben jong en ik wil leven dus vries ik wat eitjes in dan kan ik straks als ik 40 ben beginnen aan kinderen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar tegen ouder kinderen krijgen is toch gezondheid van het kind?
Als je dat voor een groot deel wegneemt, wat je doet bij het eicellen invriezen, kan dat toch ook gewoon net iets later?
Als man is op je 45e vader worden voor niemand een probleem.
Zo jammerlijk om vrouw te zijn. Woorden als verlept zijn dan helaas van toepassing.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat brengen, als ze op verlepte leeftijd het aan hun nieuwe vlam vertellen.
Ik denk dat de meeste vrouwen die dat laten doen dat niet zo zien, tuurlijk heb je die carrière vrouwen, maar het grootste deel zal wachten gok ik in de hoop alsnog een leuke man te vinden lijkt mij omdat alleenstaande moeder ook niet niets is.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden. Ik ben jong en ik wil leven dus vries ik wat eitjes in dan kan ik straks als ik 40 ben beginnen aan kinderen.
Wat vrouwen op late leeftijd hebben hadden mannen al op jonge leeftijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo jammerlijk om vrouw te zijn. Woorden als verlept zijn dan helaas van toepassing.
Nee, mannen zijn leuk.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat vrouwen op late leeftijd hebben hadden mannen al op jonge leeftijd.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen die dat laten doen dat niet zo zien, tuurlijk heb je die carrière vrouwen, maar het grootste deel zal wachten gok ik in de hoop alsnog een leuke man te vinden lijkt mij omdat alleenstaande moeder ook niet niets is.
RIP aan nabestaandequote:Op zondag 17 mei 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
* Yvie_lu opent de chocolade alvast. Pfff 0-2 al. *diepe zucht*
Vrouwen boven de 35 zonder bioklok zijn nog best oke hoor.quote:
Ik mag hopen van wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen boven de 35 zonder bioklok zijn nog best oke hoor.
Jij bent nog lang niet zo oud.quote:
Je bent pas afgeschreven als je 2 lekke banden en een kapot zadel hebt.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben op weg en mag hopen dat ik niet gelijk afschreven word dan. Nog genoeg plannen
Klinkt als mijn fiets.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent pas afgeschreven als je 2 lekke banden en een kapot zadel hebt.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben op weg en mag hopen dat ik niet gelijk afschreven word dan. Nog genoeg plannen
Plannen met mannen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is die 35 jaar?quote:
Lekker!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Herboren![]()
Ook al is de kracht nu wel een beetje op![]()
Maar....vanillekwark
Misschien, ooit nogquote:
Oeh Loka nou noem je ook wel wat, potverdriequote:Op zondag 17 mei 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er een gespierde Australische surferboy met dreadlocks op je pad komt.
Klinkt precies als onze zwerverquote:Op zondag 17 mei 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er een gespierde Australische surferboy met dreadlocks op je pad komt.
Ga slapen danquote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef aeque het volgende:
Waarom is het morgen alweer maandag?Ik ben kapot, 3/4 uur slaap is toch wat weinig.
Hebben ze je geen rust gegund vannacht?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef aeque het volgende:
Waarom is het morgen alweer maandag?Ik ben kapot, 3/4 uur slaap is toch wat weinig.
Gemiste kans Yvie. Volgende week weer naar het park dan maar.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Samen romantisch reiger eten. Zie dat nu wel voor me eigenlijk. Waarom zag ik dat gisteren niet?
Hedde geneukt?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef aeque het volgende:
We waren na het uitgaan pas om een uur of 6 thuis geloof ik. Ik word te oud voor dit soort dingen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze je geen rust gegund vannacht?
Nah, dingen moet je niet re-creëren, dan is het niet meer oprecht.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemiste kans Yvie. Volgende week weer naar het park dan maar.
Dat vraag je toch niet op die manier. De correcte term is. Was het yatsgezellig?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet op die manier. De correcte term is. Was het yatsgezellig?
Sorry Yatsquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, dingen moet je niet re-creëren, dan is het niet meer oprecht.
Alles kan VA, niet zo zeiken steeds je begint op fax te lijken.quote:
Hup Excelsior! Hier is t ook alweer 2-0quote:Op zondag 17 mei 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
* Yvie_lu opent de chocolade alvast. Pfff 0-2 al. *diepe zucht*
Heb jij condooms standaard bij je?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ze niet in mijn portemonnee, een naar idee lijkt me dat.
Ja, hoorde het. Gaat overal wel hard maar niet overal gunstig helaas.quote:
Staat dat er?quote:
sorry, matig dagjequote:Op zondag 17 mei 2015 14:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles kan VA, niet zo zeiken steeds je begint op fax te lijken.
Jij niet?quote:
Wel iets meer dan dat hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef xFriendx het volgende:
Hoeveel schouder heb je nodig Yvie?
|----| of |-----------------| ?
Die willen er ook geen aandoening of kind aan overhouden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Van mannen begrijp ik het wel, vrouwen niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon wat dreadlock heren.
Nee, maar vind dat meer iets voor mannen. Lekker burgerlijk gedacht van mijquote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die willen er ook geen aandoening of kind aan overhouden.
Kom maar hier, wij redden t immers ook niet.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon wat dreadlock heren.
Het ging er mij om dat Yv dat zei met haar celibaat. En ik dus ook niet want celibaat.quote:
Ik vind het ook wel gek om ze de hele tijd mee te gaan slepen, ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee, maar vind dat meer iets voor mannen. Lekker burgerlijk gedacht van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |