Beter dat ze op een normale leeftijd hun cellen laten invriezen dan dat ze op hun 42e natuurlijke downiebaby's krijgen toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vrouwen zich zo laten manipuleren dat ze hun eventuele kinderwens uitstellen. En "vrijwillig" hun eicellen laten invriezen om wille van carrière.
Wat dacht je van dat ze op een normale leeftijd aan kinderen beginnen?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter dat ze op een normale leeftijd hun cellen laten invriezen dan dat ze op hun 42e natuurlijke downiebaby's krijgen toch?
Het grootste bezwaar tegen ouder kinderen krijgen is toch gezondheid van het kind?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze op een normale leeftijd aan kinderen beginnen?
Maar hoe kun je dan je taart hebben en 'm ook opeten?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze op een normale leeftijd aan kinderen beginnen?
Dat invriezen zal toch ook wel z'n risico's hebben lijkt me?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar tegen ouder kinderen krijgen is toch gezondheid van het kind?
Als je dat voor een groot deel wegneemt, wat je doet bij het eicellen invriezen, kan dat toch ook gewoon net iets later?
Als man is op je 45e vader worden voor niemand een probleem.
Minder dan ouderdom schijnbaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat invriezen zal toch ook wel z'n risico's hebben lijkt me?
Bijnaquote:Op zondag 17 mei 2015 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor de stream? Succes vast!
Je hebt de risico's van de IVF-behandelingen natuurlijk, ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat invriezen zal toch ook wel z'n risico's hebben lijkt me?
Ik ben benieuwd hoe ze dat brengen, als ze op verlepte leeftijd het aan hun nieuwe vlam vertellen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ben het wel met jullie eens verder hoor, mocht ik in de toekomst graag kinderen willen, dan zou ik toch het liefst voor mijn 30e beginnen daarmee. Maar soms loopt alles anders dan je hebt gepland, en dan kan zoiets voor sommige vrouwen wel een uitkomst zijn lijkt me.
Toch blijf ik het raar vinden. Ik ben jong en ik wil leven dus vries ik wat eitjes in dan kan ik straks als ik 40 ben beginnen aan kinderen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het grootste bezwaar tegen ouder kinderen krijgen is toch gezondheid van het kind?
Als je dat voor een groot deel wegneemt, wat je doet bij het eicellen invriezen, kan dat toch ook gewoon net iets later?
Als man is op je 45e vader worden voor niemand een probleem.
Zo jammerlijk om vrouw te zijn. Woorden als verlept zijn dan helaas van toepassing.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat brengen, als ze op verlepte leeftijd het aan hun nieuwe vlam vertellen.
Ik denk dat de meeste vrouwen die dat laten doen dat niet zo zien, tuurlijk heb je die carrière vrouwen, maar het grootste deel zal wachten gok ik in de hoop alsnog een leuke man te vinden lijkt mij omdat alleenstaande moeder ook niet niets is.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden. Ik ben jong en ik wil leven dus vries ik wat eitjes in dan kan ik straks als ik 40 ben beginnen aan kinderen.
Wat vrouwen op late leeftijd hebben hadden mannen al op jonge leeftijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo jammerlijk om vrouw te zijn. Woorden als verlept zijn dan helaas van toepassing.
Nee, mannen zijn leuk.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat vrouwen op late leeftijd hebben hadden mannen al op jonge leeftijd.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen die dat laten doen dat niet zo zien, tuurlijk heb je die carrière vrouwen, maar het grootste deel zal wachten gok ik in de hoop alsnog een leuke man te vinden lijkt mij omdat alleenstaande moeder ook niet niets is.
RIP aan nabestaandequote:Op zondag 17 mei 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
* Yvie_lu opent de chocolade alvast. Pfff 0-2 al. *diepe zucht*
Vrouwen boven de 35 zonder bioklok zijn nog best oke hoor.quote:
Ik mag hopen van wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen boven de 35 zonder bioklok zijn nog best oke hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |