Jij bent nog lang niet zo oud.quote:
Je bent pas afgeschreven als je 2 lekke banden en een kapot zadel hebt.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben op weg en mag hopen dat ik niet gelijk afschreven word dan. Nog genoeg plannen
Klinkt als mijn fiets.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent pas afgeschreven als je 2 lekke banden en een kapot zadel hebt.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben op weg en mag hopen dat ik niet gelijk afschreven word dan. Nog genoeg plannen
Plannen met mannen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is die 35 jaar?quote:
Lekker!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Herboren![]()
Ook al is de kracht nu wel een beetje op![]()
Maar....vanillekwark
Misschien, ooit nogquote:
Oeh Loka nou noem je ook wel wat, potverdriequote:Op zondag 17 mei 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er een gespierde Australische surferboy met dreadlocks op je pad komt.
Klinkt precies als onze zwerverquote:Op zondag 17 mei 2015 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er een gespierde Australische surferboy met dreadlocks op je pad komt.
Ga slapen danquote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef aeque het volgende:
Waarom is het morgen alweer maandag?Ik ben kapot, 3/4 uur slaap is toch wat weinig.
Hebben ze je geen rust gegund vannacht?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef aeque het volgende:
Waarom is het morgen alweer maandag?Ik ben kapot, 3/4 uur slaap is toch wat weinig.
Gemiste kans Yvie. Volgende week weer naar het park dan maar.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Samen romantisch reiger eten. Zie dat nu wel voor me eigenlijk. Waarom zag ik dat gisteren niet?
Hedde geneukt?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef aeque het volgende:
We waren na het uitgaan pas om een uur of 6 thuis geloof ik. Ik word te oud voor dit soort dingen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze je geen rust gegund vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |