quote:Op zondag 17 mei 2015 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, dingen moet je niet re-creëren, dan is het niet meer oprecht.
Alles kan VA, niet zo zeiken steeds je begint op fax te lijken.quote:
Hup Excelsior! Hier is t ook alweer 2-0quote:Op zondag 17 mei 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
* Yvie_lu opent de chocolade alvast. Pfff 0-2 al. *diepe zucht*
Heb jij condooms standaard bij je?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ze niet in mijn portemonnee, een naar idee lijkt me dat.
Ja, hoorde het. Gaat overal wel hard maar niet overal gunstig helaas.quote:
Staat dat er?quote:
sorry, matig dagjequote:Op zondag 17 mei 2015 14:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles kan VA, niet zo zeiken steeds je begint op fax te lijken.
Jij niet?quote:
Wel iets meer dan dat hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef xFriendx het volgende:
Hoeveel schouder heb je nodig Yvie?
|----| of |-----------------| ?
Die willen er ook geen aandoening of kind aan overhouden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:01 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Van mannen begrijp ik het wel, vrouwen niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon wat dreadlock heren.
Nee, maar vind dat meer iets voor mannen. Lekker burgerlijk gedacht van mijquote:Op zondag 17 mei 2015 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die willen er ook geen aandoening of kind aan overhouden.
Kom maar hier, wij redden t immers ook niet.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef xFriendx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon wat dreadlock heren.
Het ging er mij om dat Yv dat zei met haar celibaat. En ik dus ook niet want celibaat.quote:
Ik vind het ook wel gek om ze de hele tijd mee te gaan slepen, ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:04 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee, maar vind dat meer iets voor mannen. Lekker burgerlijk gedacht van mij
Ik geloof niet dat ik ze ooit in mijn portemonnee heb ik gehad. Ook nooit nodig gehad gelukkig.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ze niet in mijn portemonnee, een naar idee lijkt me dat.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel gek om ze de hele tijd mee te gaan slepen, ja.
Maar als ik seks zou hebben in mijn huis zou ik daar wel een doosje neerzetten, dat dan weer wel.
Fijn!quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Californium het volgende:
ThuisMijn foon heeft het einde van de reis niet gehaald. Maar ik voel me weer even lekker
en zen. Die meet heeft me goed gedaan
Ach, echt nodig hebben doe je ze nooit, natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ze wel bij mij. Hoewel ik de expiratiedatum wel eens mag gaan checken![]()
Maar liever bij mij en niet nodig hebben dan andersom. En zo lastig is het ook weer niet. Menig muntgeld tilt zwaarder dan zo'n rubber.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ze ooit in mijn portemonnee heb ik gehad. Ook nooit nodig gehad gelukkig.
[..]
[ afbeelding ]
Kapot of gewoon leeg?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Californium het volgende:
ThuisMijn foon heeft het einde van de reis niet gehaald. Maar ik voel me weer even lekker
en zen. Die meet heeft me goed gedaan
2015-7quote:Op zondag 17 mei 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, echt nodig hebben doe je ze nooit, natuurlijk.
Je kunt ook gewoon een andere keer seks hebben.
leeg…. Net toen ik een appje aan het beantwoorden wasquote:
Ik zal zorgen dat ik jouw maat koop als de tijd rijp is.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ze ooit in mijn portemonnee heb ik gehad. Ook nooit nodig gehad gelukkig.
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |