Grote mond ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah. je had de topicnaam kunnen veranderen dooie...heb je wel gedaan maar is toch niks?
jazekerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon![]()
nah... ziet er niet echt lekker uit eigenlijk, zal wel veel werk zijn geweest, maar nee, niet de
moeite
oké....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
jazeker
Foto uit eigen archief even niet bij de hand, maar is echt lekker. En toch ook wel de moeite. Ik had nog twee ogen gemaakt met zilveruitjes. Werden ook opgesmikkeld bij het uitdelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]ga je pianospelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, zou ik ook geen foto's van maken als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nog geen fotos van...
Mn camera is niet waterproofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, zou ik ook geen foto's van maken als ik jou was
Kaas aangepastquote:
Dank je dit is alweer beter, zonder kaas is het natuurlijk geen 40+.quote:
Kaas hoort erbij, anders telt het nietquote:
Wil je me nou gaan vertellen dat we niet belegen zijn?quote:
ja, ja oké ik snap het, om Joezi in ere te houden, die heeft het bedachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
BNW / [40+ KAAS SC #699] Iedereen is welkom in deze vernieuwde SC
40+ is nu eenmaal kaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja oké ik snap het, om Joezi in ere te houden, die heeft het bedacht![]()
waarom mag Joost weten, maar misschien weet die het ook niet
Zeker weten. Het idee alleen al om door te gaan zonder kaas staat me helemaal niet aan.quote:
Jep, jullie wilden deze SC niet meer en ik zocht een nieuw stekkiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat aan jou vragen![]()
had jij toch bedacht of niet?
mag ik blijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, jullie wilden deze SC niet meer en ik zocht een nieuw stekkie
Omdat jij je zo opdringt. OK dan maar.quote:
nah... ik dring me niet op, ik was hier al, ik had even een breakquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat jij je zo opdringt. OK dan maar.
Dan bedoelde ik zeken aandringt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik dring me niet op, ik was hier al, ik had even een break
40+ heeft gewoon iemand als jou nodig. Voor de gezelligheid en de paprika's (die kunnen we dan op de kaasblokjes doen).quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ik drong aanviel wel mee vond ik
![]()
was meer een vraag uit beleefdheid
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
40+ heeft gewoon iemand als jou nodig. Voor de gezelligheid en de paprika's (die kunnen we dan op de kaasblokjes doen).
gele paprika is zoet, zoet met kaas?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:48 schreef just me het volgende:
ouwe kaas met gele paprika lijkt me wel een goeie combi
Zoet met kaas is een prima combi, wij zijn hier gewend om kaas met rinse stroop te eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
gele paprika is zoet, zoet met kaas?![]()
doe maar gewoon mosterd
kaasplankje, rinse stroop, glaasje port..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
wij zijn hier gewend om kaas met rinse stroop te eten.
Als je een echte Limburger brood met kaas geeft zal ie vragen waar de stroop is....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:51 schreef just me het volgende:
[..]
kaasplankje, rinse stroop, glaasje port..
oe.... augurk, die neiging krijg je toch als je zwanger bent?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:51 schreef Marrije het volgende:
Nu krijg ik zin in blokjes kaas met zilverui en augurk.
bah.... maar als jij het lekker vind is het goedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je een echte Limburger brood met kaas geeft zal ie vragen waar de stroop is....
ja raar hé dat ze dat raar vondenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zat ooit in Mil. Dienst in Ede, dus bij het ontbijt vroeg ik waar de stroop was, geen mens die me begreep en wat ik ermee moest. Dus ik zeg, ja, wat denk je? Voor op de kaas natuurlijk. Dat vonden ze raar.
Ik drink maar 1 kop, heel soms 2, per dag.quote:
ja normaal drink ik ook niet zoveel, maar ik had er al 2 op toen die Griekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink maar 1 kop, heel soms 2, per dag.
Ik was de enige Limburger toen daar. Nou daar kwamen ze dus achter. Ze hadden een bepaald beeld van ons dat niet echt klopte.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
zijn nou eenmaal bepaalde gewoonte, die moet je in ere houden
Ik begin de dag niet met een dansje maar met koffie en 'nquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
zijn nou eenmaal bepaalde gewoonte, die moet je in ere houden
ze hebben vaak rare gedachtes over Limburgersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was de enige Limburger toen daar. Nou daar kwamen ze dus achter. Ze hadden een bepaald beeld van ons dat niet echt klopte.
Ik begin met een peuk, echt het allereerste en laatste dat ik altijd doe.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin de dag niet met een dansje maar met koffie en 'n
wat voor beeld hadden ze dan? ik heb helemaal geen beeldquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was de enige Limburger toen daar. Nou daar kwamen ze dus achter. Ze hadden een bepaald beeld van ons dat niet echt klopte.
Zijn cliché's joh, alsof we hier allemaal precies even dom zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben vaak rare gedachtes over Limburgers
Gewoon dat Limburgers dialect spreken, katholiek (en dom) zijn en van carnaval houden. Dan ben ik zeker de enige die niks van dat alles heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor beeld hadden ze dan? ik heb helemaal geen beeld![]()
blanco bij mijik geloof niet dat ik Brabanders ken dus vandaar
Ja ik ook, een dansje zit er dan nog niet inquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin de dag niet met een dansje maar met koffie en 'n
whahaaaa, don't even askquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
oe.... augurk, die neiging krijg je toch als je zwanger bent?![]()
komt er nog eentje?
Niet zwanger meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
whahaaaa, don't even ask
Nee, tis goed zo.
Zal je gebeurenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
whahaaaa, don't even ask
Nee, tis goed zo.
Nee, die kinderen komen er op op gegeven moment zelf wel uit hoor, is tijdelijk, maar datquote:
ja vind ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind dat die kaas achter de 40+ moet staan, anders kan je er geen kaas van maken.
Nu vraagt iedereen zich af vanwaar die kaas.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu vraagt iedereen zich af vanwaar die kaas.
Ben 2 keer 'zwanger' geweest, en het deed me niks.quote:
Daar was iedereen het op jou na al over eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het er dan perse in moet is dat wel de beste plek
ik zit nu ook gewoon te zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef just me het volgende:
Koffie drinken is voor mij ook uitstellen van dingen die ik moet doen, zo van, nog één koffie en dan ga ik echt...
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben 2 keer 'zwanger' geweest, en het deed me niks.
Dat is niet voor niets zo geregeld hoor. Verschil moet er nu eenmaal zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja is wel handig voor jullie, hebben jullie mooi mazzel mee
en bedankt hčquote:
tot de koffie op is denk ik...quote:
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind overigens MUZ een goede plek voor ons kunnen we tenminste on topic toepjes dumpen.
wat een tekstquote:Am I a man? Am I a mouse?
Who wears the trousers in this house?
I am the rat that killed your cat
Who painted then destroyed your flat
You slapped me and I slapped you black and blue
And that's so cheesy and so cheap
Veel muziek gaat juist om de teksten.quote:
Heb je vanavond dat feest Mo ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, ik heb echt geen zin in vandaag. Ben blij als deze dag voorbij is.
Ja, jij nog bedankt, hier voel ik me iig thuis. Wat is 40+ nou zonder evergreens?quote:
misschien vrolijk deze je op, maar weet ik nog niet zeker, ik zit zelf netquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, ik heb echt geen zin in vandaag. Ben blij als deze dag voorbij is.
Ja hoor, ik hou van Carter USM, anders zou ik er niet naar luisteren, druif.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien vrolijk deze je op, maar weet ik nog niet zeker, ik zit zelf net
voor de 1e keer te luisteren
quote:
Hoop voor je dat het mee gaat vallen!quote:
Ik wil ook in MUZ blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:40 schreef just me het volgende:
[..]tijdje ?
[..]
Hoop voor je dat het mee gaat vallen!
Ja, het wordt even afzien, maar ik ben een bikkel.quote:
Mijn muziek is dat ook niet. Maar ach, ik luister van alles wel eens.quote:
Vindt je het zoooooooooooo érg? dat feestje? zijn die mensen allemaal zo stom dan die komen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil ook in MUZ blijven.
En vanavond, ach, ik zal het wel overleven.
dan ben je volgens mij de eerste die er op heeft gekliktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:52 schreef just me het volgende:
Ik klikte net op de link in de sig van Fann en wat ik daar hoorde is wow !
Nee mijn broer is OK, het ligt gewoon aan mij, ik ben een rare die niet van feestjes houdt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Vindt je het zoooooooooooo érg? dat feestje? zijn die mensen allemaal zo stom dan die komen?
of ben je daar gewoon bang voor![]()
Ken je niet veel mensen die komen?
Kan ook meevallen ....heb je toch een gezellige avond
al is het maar gewoon
een gezellige avond met je zoon moet je maar denken, als hij ook rookt nemen
jullie gewoon allebei een joint vooraf, niet teveel anders kan je je kop niet in de plooi
houden![]()
maar misschien hoeft dat helemaal nietis je broer zo'n
duffe goser dan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ben je volgens mij de eerste die er op heeft geklikt![]()
Mooi hé
Nou kan toch dat je niet van feestjes houdt, ik ken er nog eentjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee mijn broer is OK, het ligt gewoon aan mij, ik ben een rare die niet van feestjes houdt.
En mijn zoon blowt niet, ik denk wel dat ik me vooraf eentje rook.
ik heb vanmorgen al gehaaldquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet eens even snel wat boodschappen doen anders heb ik maandag geen brunch. Laters.
het enthousiasme spettert er gewoon afquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... vind ik nou leuk om te horen, dat ik niet gek ben
Op Facebook nog welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:00 schreef just me het volgende:
[..]
het enthousiasme spettert er gewoon af
ik ga hem even op mijn facebook zetten
Nee, maar ik wil dus niet eerst de deur ervoor uit.quote:
ach ik gooi er wel vaker wat muziek op en krijg dan reacties van huh... had ik niet achter jou gezochtquote:
dat moet ik ook maar eens doen anders komt er niets uit mijn handenquote:
Jullie zijn toch on tourquote:
topquote:
Jullie hebben hier ook nog de new wave disco reeks hč die we mee hebben genomen naar MUZquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:42 schreef just me het volgende:
[..]
en misschien blijven we hier wel een poosje kamperen
Ja maar vroeger viel die meer op dan nu in MUZquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jullie hebben hier ook nog de new wave disco reeks hč die we mee hebben genomen naar MUZ
Correctquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vroeger viel die meer op dan nu in MUZ
ja dat was vroeger Sjoefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vroeger viel die meer op dan nu in MUZ
tis te hopen dat je nog ouder wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
Kaas kaas kaas kaas
Recept van Fann?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de worstquote:
Welnee, er zit gehakt in de mousakka en de worst is varkensvlees. Het was ook een grapje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Klonk ook al zo vertrouwd.. Eh, maar ze zijn toch vegetarisch
Oh , maar de Griek kan toch wel koken... Maar OK boeien.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee, er zit gehakt in de mousakka en de worst is varkensvlees. Het was ook een grapje.
Fann kan heul niet koken![]()
p.s. Leuke uitzending weer van de Ijzeren eeuw. Mijn buurman qua straat is n.b. Van Lennep.
Leerzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FF rebooten.... EN dan opnieuw proberen ...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
iedere keer als ik op Actieve Topics klik krijg ik dit![]()
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
MYAT doet het wel, maar daar gebeurt niks
eh.... rebooten, je weet wel tegen wie je het hebt nu?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
FF rebooten.... EN dan opnieuw proberen ...
Kan ook zijn dat je AT erg weinig wijzigd...
nee... helpt ook niet...quote:
ja en daar staat nietsquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... helpt ook niet...
Op dit moment is FOK! even uit de lucht
We doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben. Bekijk ondertussen onze Facebook- en Twitter-pagina voor meer informatie. Onze excuses voor het ongemak.
ik had deze melding van de week ook en heb toen gekekenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
niet op Facebook en niet op Twitter?
nah... lekker dan
Ze zijn daar al jaren non-actief....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
niet op Facebook en niet op Twitter?
nah... lekker dan
ik werd effe afgeleid Tom Cruise op TVquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik had deze melding van de week ook en heb toen gekeken
en dat zag je nu pasquote:
quote:
Ik probeer even een tubje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Nu alleen nog de jeugd richting MUZ krijgen.. die willen blijkbaar niet...
Volgens mij is het een arrogant en irritant baasjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]ja dat heb ik ook wel eens gehoord, ik ''kende'' iemand die naast het woonde
![]()
écht waar hé ik lul niethij had een bloedhekel aan hem dat weet ik wel
![]()
misschien gewoon jaloers
volgende keer beterquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
op family comedy en nog wat, het laatste kan ik niet lezen....
Dat zei hij ook, maar ik zou het niet weten...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het een arrogant en irritant baasje
Ik woon geeneens naast hem.... Dus het zal wel kloppenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zei hij ook, maar ik zou het niet weten...
Ik zit al te zwijmelen bij Radio 49, nog meer gezwijmel dan val ik van de bankquote:
o ik keek al niet eens meerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit al te zwijmelen bij Radio 49, nog meer gezwijmel dan val ik van de bank
STraks moet je nog dweilen...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zwing zo mijn ovenschotel de oven inquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de tuindeuren al opengegooid om af te koelenquote:
ik heb de koffie aangezwingeldquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik zwing zo mijn ovenschotel de oven in
Heb je geen koffiezetapparaat? Kan je toch gewoon een bakkie zetten?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook weer eens doen... een bakkie
Is het licht al uit daar?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:31 schreef FANN het volgende:
Ik heb mijn eigen feestje...
alle oude songfestivalliedjes
Een vers maal dingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen koffiezetapparaat? Kan je toch gewoon een bakkie zetten?
Nee een Zweedse internet kennis kwam als kind bij ze over de vloerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
en nu ga ij weer vertellen dat je nichtje van je tante die blonde kende ...
o jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een Zweedse internet kennis kwam als kind bij ze over de vloer
da's waarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kan herhalen op onze leeftijd geen kwaad
Waar zit je te kijken?quote:
Dat kies je zelf of laat je YT zelf zn gang gaan... Tegenwoordig draaien ze gewoon een volgend nummer zonder er om te vragenquote:
Neh, ik kies af en toe voor ''la maar doordraaien'' en soms vind ik het dan mooi en zoniet danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kies je zelf of laat je YT zelf zn gang gaan... Tegenwoordig draaien ze gewoon een volgend nummer zonder er om te vragen
Soms hoor je dan wel eens iets verrassendsquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, ik kies af en toe voor ''la maar doordraaien'' en soms vind ik het dan mooi en zoniet dan
zet ik hem af...
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms hoor je dan wel eens iets verrassends
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
Met ons nu in MUZ zal het wel weer een boost geven in de stats, wie ze ook nog maar bijhoudt
Ah waarschijnlijk mogen we het weekend hier verderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks halen ze ons er weer uit... Je weet het nooit hier op FoK
Yvonne dit loopt uit de hand hier, kan deze naar FB?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
BNW / [40+ KAAS SC #699] Iedereen is welkom in deze vernieuwde SC
Ik ga morgen een mooi plekje voor jullie zoeken.quote:Op zondag 17 mei 2015 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne dit loopt uit de hand hier, kan deze naar FB?
Ga je nest in, wat doe je zo laat hierquote:Op zondag 17 mei 2015 04:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga morgen een mooi plekje voor jullie zoeken.
Kan niet slapen.quote:
Ja dat heb ik ook wel eens zo nu en dan. Kan ik je een muziekje geven ofzoquote:
Poef wegquote:
nee, poef: ESFquote:
Een lekker slaapnummerquote:Op zondag 17 mei 2015 05:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens zo nu en dan. Kan ik je een muziekje geven ofzo
Ohh hahahaha En voor jou danquote:
Zeker jammer, want velen kennen daar nog het ESF van voor het oostblokquote:Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer dat een zeker subforum opgedoekt is, daar had het mooi ook even een stop kunnen doen
Die zeggen me echt niks... Ik kan ze me niet eens herinneren.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is mijn favoriet:
Ik weet het nog, ik zag ze voor het eerst en had meteen een obsessie![]()
Meteen fan en altijd fan gebleven al zijn ze ondertussen al uit elkaar, maar die geweldige zanger zingt nog steeds.
3 jaar terug nog een topic over geopend: MUZ / Wig Wam
Dan had die ontwerper maar beter haar maten moeten opnemen zodat ze niet meteen uit die hoofdeloze burka scheurde.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is met Trijntjes en scheurjurken, Gigabreed wel te verstaan
Jee, die herinner ik me ook niet eigenlijk, vind er ook niet zoveel aanquote:Op zondag 17 mei 2015 11:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is mijn favoriet:
Ik weet het nog, ik zag ze voor het eerst en had meteen een obsessie![]()
Meteen fan en altijd fan gebleven al zijn ze ondertussen al uit elkaar, maar die geweldige zanger zingt nog steeds.
3 jaar terug nog een topic over geopend: MUZ / Wig Wam
ja, ook dat....quote:
quote:
als je er ééntje moet kiezen, welke kies je dan?quote:
Om te luisteren of wat?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
als je er ééntje moet kiezen, welke kies je dan?
ik ookquote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de muziek Sandy Shaw, voor een nummer ga ik voor de jongere Griekse
Heb jij dan weer mooi mazzel met je Griekquote:
Alltime nog welquote:Op zondag 17 mei 2015 13:55 schreef Ygritte het volgende:
Hebben we Sieneke al?
Mijn alltime favorite!![]()
Heb het overleefd en het viel achteraf best mee, maar daarnaast ben ik ook blij dat ik de komende 60 jaar niet meer hoef.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ook dat....
ik zat te me net af te vragen of Mo het feestje bij zijn broer overleefd zou hebben en of
het achteraf toįh niet meeviel![]()
was gisteravond toch?
Ik moet straks... ook niet zo'n zin in eigenlijk, maar jaquote:Op zondag 17 mei 2015 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb het overleefd en het viel achteraf best mee, maar daarnaast ben ik ook blij dat ik de komende 60 jaar niet meer hoef.
Dat doosje.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet straks... ook niet zo'n zin in eigenlijk, maar ja![]()
dat is dat feest waar ik dat doosje voor had gemaakt, dus die ga ik dan geven en ik moet
er nog iets bij zeggen, daar heb ik al helemaal geen zin inmaar goed, ik doe het wel voor
zus
zwart/ zilver/ rood met witte lettersquote:Op zondag 17 mei 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doosje.Het was toch zwart/wit met goud geworden dacht ik?
Ik had gewoon een felicitatie envelop gekocht, ik wist niet eens dat die bestonden, liep er toevallig tegenaan en daar maar wat geld ingestopt. Eigenlijk raar, maar ik heb geen idee wat ik die vent zou moeten geven. Hij heeft echt alles al.quote:
Ja, die bestaan ook van die enveloppe's, maar ik vond dit wel leuker, nou ja, maakt verder ook niet uit,quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gewoon een felicitatie envelop gekocht, ik wist niet eens dat die bestonden, liep er toevallig tegenaan en daar maar wat geld ingestopt. Eigenlijk raar, maar ik heb geen idee wat ik die vent zou moeten geven. Hij heeft echt alles al.
Als het goed is verhuizen we ieder week vanaf nu, geloof ik, maar wat maakt het uitquote:Op zondag 17 mei 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
En opeens zit ik in ESF, normaal gesproken zou ik daar nooit komen, volgens mij ben ik ontvoerd.
Zelf wil ik nooit iets hebben van mensen, cadeau's krijgen vind ik ook niks, meestal iets wat ik niet wil en dan wel moet gaan bewaren. En geld, ach, ik geef niet zoveel om geld, ben een eenvoudig mens en ben tevreden met wat ik heb. Als ik al geld had zou ik het waarschijnlijk aan mijn zoon geven.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die bestaan ook van die enveloppe's, maar ik vond dit wel leuker, nou ja, maakt verder ook niet uit,
ja is moeilijk iets te kiezen voor mensen die eigenlijk al alles hebben, maar dit is een mooi
bedragje, kunnen ze zelf iets leuks uitzoeken ...
En we gaan dus uit eten in een Spaans Restaurant, dus ik ben benieuwd
Elke dag bedoel je ...quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed is verhuizen we ieder week vanaf nu, geloof ik, maar wat maakt het uit
Dat is sjoef schuld, die wilde on tour, ik vond MUZ juist een prima plek.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed is verhuizen we ieder week vanaf nu, geloof ik, maar wat maakt het uit
We zien iig uit GCquote:Op zondag 17 mei 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is sjoef schuld, die wilde on tour, ik vond MUZ juist een prima plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |