Grote mond ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah. je had de topicnaam kunnen veranderen dooie...heb je wel gedaan maar is toch niks?
jazekerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon![]()
nah... ziet er niet echt lekker uit eigenlijk, zal wel veel werk zijn geweest, maar nee, niet de
moeite
oké....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
jazeker
Foto uit eigen archief even niet bij de hand, maar is echt lekker. En toch ook wel de moeite. Ik had nog twee ogen gemaakt met zilveruitjes. Werden ook opgesmikkeld bij het uitdelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]ga je pianospelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, zou ik ook geen foto's van maken als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nog geen fotos van...
Mn camera is niet waterproofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, zou ik ook geen foto's van maken als ik jou was
Kaas aangepastquote:
Dank je dit is alweer beter, zonder kaas is het natuurlijk geen 40+.quote:
Kaas hoort erbij, anders telt het nietquote:
Wil je me nou gaan vertellen dat we niet belegen zijn?quote:
ja, ja oké ik snap het, om Joezi in ere te houden, die heeft het bedachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
BNW / [40+ KAAS SC #699] Iedereen is welkom in deze vernieuwde SC
40+ is nu eenmaal kaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja oké ik snap het, om Joezi in ere te houden, die heeft het bedacht![]()
waarom mag Joost weten, maar misschien weet die het ook niet
Zeker weten. Het idee alleen al om door te gaan zonder kaas staat me helemaal niet aan.quote:
Jep, jullie wilden deze SC niet meer en ik zocht een nieuw stekkiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat aan jou vragen![]()
had jij toch bedacht of niet?
mag ik blijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, jullie wilden deze SC niet meer en ik zocht een nieuw stekkie
Omdat jij je zo opdringt. OK dan maar.quote:
nah... ik dring me niet op, ik was hier al, ik had even een breakquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat jij je zo opdringt. OK dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |