Grote mond ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah. je had de topicnaam kunnen veranderen dooie...heb je wel gedaan maar is toch niks?
jazekerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon![]()
nah... ziet er niet echt lekker uit eigenlijk, zal wel veel werk zijn geweest, maar nee, niet de
moeite
oké....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
jazeker
Foto uit eigen archief even niet bij de hand, maar is echt lekker. En toch ook wel de moeite. Ik had nog twee ogen gemaakt met zilveruitjes. Werden ook opgesmikkeld bij het uitdelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]ga je pianospelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah, zou ik ook geen foto's van maken als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nog geen fotos van...
Mn camera is niet waterproofquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, zou ik ook geen foto's van maken als ik jou was
Kaas aangepastquote:
Dank je dit is alweer beter, zonder kaas is het natuurlijk geen 40+.quote:
Kaas hoort erbij, anders telt het nietquote:
Wil je me nou gaan vertellen dat we niet belegen zijn?quote:
ja, ja oké ik snap het, om Joezi in ere te houden, die heeft het bedachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
BNW / [40+ KAAS SC #699] Iedereen is welkom in deze vernieuwde SC
40+ is nu eenmaal kaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja oké ik snap het, om Joezi in ere te houden, die heeft het bedacht![]()
waarom mag Joost weten, maar misschien weet die het ook niet
Zeker weten. Het idee alleen al om door te gaan zonder kaas staat me helemaal niet aan.quote:
Jep, jullie wilden deze SC niet meer en ik zocht een nieuw stekkiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat aan jou vragen![]()
had jij toch bedacht of niet?
mag ik blijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, jullie wilden deze SC niet meer en ik zocht een nieuw stekkie
Omdat jij je zo opdringt. OK dan maar.quote:
nah... ik dring me niet op, ik was hier al, ik had even een breakquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat jij je zo opdringt. OK dan maar.
Dan bedoelde ik zeken aandringt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik dring me niet op, ik was hier al, ik had even een break
40+ heeft gewoon iemand als jou nodig. Voor de gezelligheid en de paprika's (die kunnen we dan op de kaasblokjes doen).quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ik drong aanviel wel mee vond ik
![]()
was meer een vraag uit beleefdheid
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
40+ heeft gewoon iemand als jou nodig. Voor de gezelligheid en de paprika's (die kunnen we dan op de kaasblokjes doen).
gele paprika is zoet, zoet met kaas?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:48 schreef just me het volgende:
ouwe kaas met gele paprika lijkt me wel een goeie combi
Zoet met kaas is een prima combi, wij zijn hier gewend om kaas met rinse stroop te eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
gele paprika is zoet, zoet met kaas?![]()
doe maar gewoon mosterd
kaasplankje, rinse stroop, glaasje port..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
wij zijn hier gewend om kaas met rinse stroop te eten.
Als je een echte Limburger brood met kaas geeft zal ie vragen waar de stroop is....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:51 schreef just me het volgende:
[..]
kaasplankje, rinse stroop, glaasje port..
oe.... augurk, die neiging krijg je toch als je zwanger bent?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:51 schreef Marrije het volgende:
Nu krijg ik zin in blokjes kaas met zilverui en augurk.
bah.... maar als jij het lekker vind is het goedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je een echte Limburger brood met kaas geeft zal ie vragen waar de stroop is....
ja raar hé dat ze dat raar vondenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zat ooit in Mil. Dienst in Ede, dus bij het ontbijt vroeg ik waar de stroop was, geen mens die me begreep en wat ik ermee moest. Dus ik zeg, ja, wat denk je? Voor op de kaas natuurlijk. Dat vonden ze raar.
Ik drink maar 1 kop, heel soms 2, per dag.quote:
ja normaal drink ik ook niet zoveel, maar ik had er al 2 op toen die Griekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink maar 1 kop, heel soms 2, per dag.
Ik was de enige Limburger toen daar. Nou daar kwamen ze dus achter. Ze hadden een bepaald beeld van ons dat niet echt klopte.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
zijn nou eenmaal bepaalde gewoonte, die moet je in ere houden
Ik begin de dag niet met een dansje maar met koffie en 'nquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
zijn nou eenmaal bepaalde gewoonte, die moet je in ere houden
ze hebben vaak rare gedachtes over Limburgersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was de enige Limburger toen daar. Nou daar kwamen ze dus achter. Ze hadden een bepaald beeld van ons dat niet echt klopte.
Ik begin met een peuk, echt het allereerste en laatste dat ik altijd doe.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin de dag niet met een dansje maar met koffie en 'n
wat voor beeld hadden ze dan? ik heb helemaal geen beeldquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was de enige Limburger toen daar. Nou daar kwamen ze dus achter. Ze hadden een bepaald beeld van ons dat niet echt klopte.
Zijn cliché's joh, alsof we hier allemaal precies even dom zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben vaak rare gedachtes over Limburgers
Gewoon dat Limburgers dialect spreken, katholiek (en dom) zijn en van carnaval houden. Dan ben ik zeker de enige die niks van dat alles heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor beeld hadden ze dan? ik heb helemaal geen beeld![]()
blanco bij mijik geloof niet dat ik Brabanders ken dus vandaar
Ja ik ook, een dansje zit er dan nog niet inquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin de dag niet met een dansje maar met koffie en 'n
whahaaaa, don't even askquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
oe.... augurk, die neiging krijg je toch als je zwanger bent?![]()
komt er nog eentje?
Niet zwanger meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
whahaaaa, don't even ask
Nee, tis goed zo.
Zal je gebeurenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
whahaaaa, don't even ask
Nee, tis goed zo.
Nee, die kinderen komen er op op gegeven moment zelf wel uit hoor, is tijdelijk, maar datquote:
ja vind ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind dat die kaas achter de 40+ moet staan, anders kan je er geen kaas van maken.
Nu vraagt iedereen zich af vanwaar die kaas.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu vraagt iedereen zich af vanwaar die kaas.
Ben 2 keer 'zwanger' geweest, en het deed me niks.quote:
Daar was iedereen het op jou na al over eens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het er dan perse in moet is dat wel de beste plek
ik zit nu ook gewoon te zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef just me het volgende:
Koffie drinken is voor mij ook uitstellen van dingen die ik moet doen, zo van, nog één koffie en dan ga ik echt...
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben 2 keer 'zwanger' geweest, en het deed me niks.
Dat is niet voor niets zo geregeld hoor. Verschil moet er nu eenmaal zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja is wel handig voor jullie, hebben jullie mooi mazzel mee
en bedankt hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |