Ik denk dat dat publiek zit omdat er waarschijnlijk ook nog heel andere optredens waren.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat zittende publiek ook, dit is een soort van the darkness die zichzelf iets te serieus neemt
Heeft ie al:quote:Op maandag 23 april 2012 01:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als Joan Franka nou haar indianentooi aan wigwam geeft dan eindigen we misschien nog boven Albanie
Ja? Net zoals de meeste bands die aan het ESF of de voorrondes daarvan meededen bestonden ze al even.quote:Op maandag 23 april 2012 01:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar ze zijn begonnen in 2001, dus in 2005 bestonden ze al 4 jaar.
Oh sorry ik dacht dat je bedoelde dat je dacht dat ze voor het ESF opgericht waren.quote:Op maandag 23 april 2012 01:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja? Net zoals de meeste bands die aan het ESF of de voorrondes daarvan meededen bestonden ze al even.
Neenee, zou sowieso een gemis zijn geweest aangezien zulke bandjes over het algemeen geen 4 jaar bestaansrecht hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 02:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je bedoelde dat je dacht dat ze voor het ESF opgericht waren.
Aangezien het topic WTF muziek heet de 3-5 grootste WTF nummers met de meest bizarre clips. Wat achtergrondinfo (wiki) erbij en 1-2 goede plaatjes erbij plakken en klaar.quote:Op maandag 23 april 2012 12:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op welk liedje doelde je dan precies?![]()
Vanaf 03:40 'Do you wanna taste it', dat klinkt zo live ook echt leuk zeg!:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |