Ohja, mutualisme dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het geen parasiteren noemen. Hij profiteert er immers ook van. :$
Oh ja, die zijn wel goed geloof ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ikea, dus zal wel lukken.
Witte boxspring
Kreeg je eerst een kut loon dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg nu wel fatsoenlijk loon.
Maar mag het niet uitgeven, het is voor het schoolgeld van volgend jaar.
That's better.quote:
Ik ga wel weer de voyeur uithangen hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Fera het volgende:
Zo'n serieuze reactie was helemaal niet nodig. :$
Sorry hoor.quote:
Is ook goed. Waar jij je fijn bij voelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga wel weer de voyeur uithangen hier.
Mja, toen ik post bezorgde vrij matig.quote:
Ga je mij zo voyeuren als ik ons bed in waggel?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga wel weer de voyeur uithangen hier.
Eerst kijken, daarna betasten denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:24 schreef MissMSX het volgende:
Ga je mij zo voyeuren als ik ons bed in waggel?
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, toen ik post bezorgde vrij matig.
Daarna kon ik gewoon belachelijk weinig uren maken.
Nu 12 uur per week ongeveer, dat is dan ineens wel even lekker.
quote:
Als je maar niet kieteltquote:
Ja? Ik heb echt geen verstand van bedden. En als hij dan minder lekker ligt dan wen ik er wel aan. Hoop ik.quote:
Wat vind jij slecht voor een uurloon?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
Toen ik werkloos thuis zat hoorde ik nooit iets van randstad. Nu heb ik mijn profiel op inactief staan en krijg ik de hele tijd mailtjes met voorstellen. Maar als ik het uurloon daar zie moet ik een beetje huilen.
Gewoon een middenmotertje nemen als je nergens last van hebt. Die zijn primaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja? Ik heb echt geen verstand van bedden. En als hij dan minder lekker ligt dan wen ik er wel aan. Hoop ik.
Voor mijn leeftijd vind ik onder de 8 euro wel slecht. Al zou ik als ik niets anders had, het wel gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij slecht voor een uurloon?
Ja, dat is wel erg matig inderdaad. Soms voelt het al een beetje sad om voor een tientje te werken. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mijn leeftijd vind ik onder de 8 euro wel slecht. Al zou ik als ik niets anders had, het wel gewoon doen natuurlijk.
Danny is de rekening vergeten te betalenquote:
Zoek het nu net op, minimum is al net iets over de 8 euro. Waarom krijg ik dan al die mailtjes voor onder de 8 euro?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg matig inderdaad. Soms voelt het al een beetje sad om voor een tientje te werken. :$
Ja, mijn werk is niet erg stressvol, gelukkig. Callcenter lijkt me slopend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoek het nu net op, minimum is al net iets over de 8 euro. Waarom krijg ik dan al die mailtjes voor onder de 8 euro?
10'tje is wel lekker. Zeker als je nagaat wat voor werk je doet. Ik vergelijk het altijd met een callcenter. Daar krijg je ook een tientje en sterf je een langzame en pijnlijke dood. Ik krijg 11, na mijn studie ga ik me wel druk maken over serieus geld verdienen. Tot die tijd vind ik dit eigenlijk wel meer dan prima.
Ik kan niet hosselen. Heel misschien TWi omdat die nog geen slaapplaats heeft(of inmiddels wel?). maar ik ben geen homoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker opruimenWie denk je te hosselen morgen?
Balen johquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik kan niet hosselen. Heel misschien TWi omdat die nog geen slaapplaats heeft(of inmiddels wel?). maar ik ben geen homo
Kom jij? Misschien ik dan ook wel, ondanks het gezicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik kan niet hosselen. Heel misschien TWi omdat die nog geen slaapplaats heeft(of inmiddels wel?). maar ik ben geen homo
Verslagjes typen? En na werktijd is wel kut ja. Ik zit nu vaak ook langer dan mijn diensten te werken. Denk wel dat dat minder zal worden over een poosje, ben nu nog wat langzamer. En ik heb natuurlijk helemaal geen reistijd, dat scheelt wel een beetje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn werk is niet erg stressvol, gelukkig. Callcenter lijkt me slopend.
Wel de hele tijd na werk onbetaald verslagjes typen.
Maar als ik wat meer geoefend heb moet dat onder werktijd ook wel gaan lukken.
Om de faal in perspectief te plaatsen ik heb nog nooooooit een naaktfoto van iemand gehad. Behalve toen met die tc er ineens naakte azieaten met grote piemels binnenkwamen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt 11.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoek het nu net op, minimum is al net iets over de 8 euro. Waarom krijg ik dan al die mailtjes voor onder de 8 euro?
10'tje is wel lekker. Zeker als je nagaat wat voor werk je doet. Ik vergelijk het altijd met een callcenter. Daar krijg je ook een tientje en sterf je een langzame en pijnlijke dood. Ik krijg 11, na mijn studie ga ik me wel druk maken over serieus geld verdienen. Tot die tijd vind ik dit eigenlijk wel meer dan prima.
We hebben allemaal wel eens een megaubertyfushoerenpukkel op ons tere gezichtje, Lokje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom jij? Misschien ik dan ook wel, ondanks het gezicht.
Aziaten met grote piemels? Daar klopt iets niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Om de faal in perspectief te plaatsen ik heb nog nooooooit een naaktfoto van iemand gehad. Behalve toen met die tc er ineens naakte azieaten met grote piemels binnenkwamen.
Ik las eerst betalenquote:
Roze keuken heeft niet geholpen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik las eerst betalen. Maar daar heb ik geen goede ervaring meer mee sinds de laatste faal
Ja, er moeten elke week verslagjes naar de ouders, of hun kroost wel hard genoeg gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verslagjes typen? En na werktijd is wel kut ja. Ik zit nu vaak ook langer dan mijn diensten te werken. Denk wel dat dat minder zal worden over een poosje, ben nu nog wat langzamer. En ik heb natuurlijk helemaal geen reistijd, dat scheelt wel een beetje.
Heb je wel betaald voor de meet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik las eerst betalen. Maar daar heb ik geen goede ervaring meer mee sinds de laatste faal
Het is niet eens zo lelijk, dat valt wel mee. Heb er gewoon last van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens een megaubertyfushoerenpukkel op ons tere gezichtje, Lokje.
Doesn't mean you shouldn't come
Ik heb geen betaalgegevens.quote:
Dan zou ik even HW een PM/DM sturen of in het topic kijken. Je had al betaald moeten hebben namelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb geen betaalgegevens.![]()
Irritant want moet ik dat regelen wanneer ik er ben.
Nee, gewoon zoveel liefde voor Lokje en haar aanwezigheid :$quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh god, moet dat ook nog? :$
Wist ik helemaal niet, dat dat in het voren ging.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik even HW een PM/DM sturen of in het topic kijken. Je had al betaald moeten hebben namelijk.
Pijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet eens zo lelijk, dat valt wel mee. Heb er gewoon last van.
Ik zal aan je denken Feertjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef Fera het volgende:
Wel een beetje jaloers op iedereen die morgen gaat.
Nu ik er niet naast studeer raak ik wel een beetje depressief eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, er moeten elke week verslagjes naar de ouders, of hun kroost wel hard genoeg gewerkt heeft.
Thuis kunnen werken lijkt me wel erg lekker, ja.
Dat op tempo komen zal inderdaad wel vanzelf gaan.
I bet you will you dirty bastardquote:
Hoeft niet hoor.quote:
Mag ik wel aan je denken? :$quote:
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik er niet naast studeer raak ik wel een beetje depressief eigenlijk.Ik mis wel het samenwerken. Ik voel me bijna net zo eenzaam en nutteloos als toen ik werkloos was.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, er zou veel liefde in me opwellen
Komt vanzelf weer straks.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik er niet naast studeer raak ik wel een beetje depressief eigenlijk.Ik mis wel het samenwerken. Ik voel me bijna net zo eenzaam en nutteloos als toen ik werkloos was.
Hehe. Altijd. :$quote:
Jij komt dus dat is sowieso al goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
Mocht volgens mij ook je eigen vlees meenemen ofzo.
Anyway. Ik heb de boel al met aeque geregeld dus volgens mij zit dat wel goed :$
quote:
Nouquote:
Nee dat is al zo lang terug, de laatste betaling was ongevraagd en is groterquote:
Toch was het zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aziaten met grote piemels? Daar klopt iets niet.
Kan ik niet gewoon een flesje wijn meenemen voor dat misschien halve stukje vlees dat er bij mij naar binnen gaat?quote:
quote:
Je weet t niet. Misschien is er wel someone out there die daar anders over denkt :$quote:
Gewoon niet betalenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
Eindelijk de kans zoveel mensen in één keer te meeten, heb ik geen geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
Tuurlijk wel joh, dat werkt altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een flesje wijn meenemen voor dat misschien halve stukje vlees dat er bij mij naar binnen gaat?
Ik wil last minute nog uit angst kunnen thuisblijven.
Hoe weinig geld heb je, want je mag best wat van me lenen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
Komt wel goed. Anders krijg je wel stukje vlees van mijquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een flesje wijn meenemen voor dat misschien halve stukje vlees dat er bij mij naar binnen gaat?
Ik wil last minute nog uit angst kunnen thuisblijven.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:46 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon niet betalen.
Hey Royco, hoor je dat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Rosbi-quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt wel goed. Anders krijg je wel stukje vlees van mij
/srs
[..]
Gewoon niet betalen.
Jij hebt genoeg over voor kookwaren dus zo makkelijk kom je er niet van af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt wel goed. Anders krijg je wel stukje vlees van mij
/srs
[..]
Gewoon niet betalen.
Dat vind ik niet netjes. Bovendien verwachten ze het vooraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een tientje op m'n rekening.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weinig geld heb je, want je mag best wat van me lenen hoor.Veel dure rekeningen gehad de afgelopen maand. En er komen er nog twee van de tandarts waarschijnlijk. Dus misschien is het sowieso niet slim om te gaan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, gewoon een stukje vlees, nolesboquote:
Gelukkig had ik de keer ervoor volgensmij het dubbele gegeven. Dus het heft elkaar op misschien denk ikquote:
De bbq zal het probleem toch niet zijn en als dat het wel is dan betaal ik die voor je.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
Nee hoor. Zoals op de opname te horen was vond IK de keuken nog prima. Maar zij wilde het graag.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg over voor kookwaren dus zo makkelijk kom je er niet van af.
Doe niet zo mal. Je kent me niet eens. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De bbq zal het probleem toch niet zijn en als dat het wel is dan betaal ik die voor je.
Dit is een andere meet. Contacteer HW gewoon even.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:48 schreef pluff het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de keer ervoor volgensmij het dubbele gegeven. Dus het heft elkaar op misschien denk ik
Ze kan ook in de bosjes gaan liggen spioneren. Dat is ook gratisquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De bbq zal het probleem toch niet zijn en als dat het wel is dan betaal ik die voor je.
Weet zeker dat mensen hier je wel wat willen helpen, al dan niet in ruil voor een etentje in Arnhem op een later moment. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik niet netjes. Bovendien verwachten ze het vooraf.
[..]
Misschien een tientje op m'n rekening.Veel dure rekeningen gehad de afgelopen maand. En er komen er nog twee van de tandarts waarschijnlijk. Dus misschien is het sowieso niet slim om te gaan.
Ik zou hetzelfde doen maar ik doe het niet want dan lijk ikl eng. Ze is geen hoer enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Je kent me niet eens. :$
Hoeveel meets heb je op die manier meegemaakt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:49 schreef pluff het volgende:
[..]
Ze kan ook in de bosjes gaan liggen spioneren. Dat is ook gratis
Nee, maar voor dat geld hoef ik niets te laten en als ik jou er een plezier mee kan doen, geen probleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Je kent me niet eens. :$
Hehe. Die zijn wel wat duurder dan 7,50. Maar ik deel met liefde kapsalons en Turkse pizza's uit. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet zeker dat mensen hier je wel wat willen helpen, al dan niet in ruil voor een etentje in Arnhem op een later moment. :$
Ze? Je praat wel direct tegen me hoor, schat.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen maar ik doe het niet want dan lijk ikl eng. Ze is geen hoer enzo
Faith in humanity restored.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, maar voor dat geld hoef ik niets te laten en als ik jou er een plezier mee kan doen, geen probleem.
Geen, ik durf niet zo eng te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel meets heb je op die manier meegemaakt?
Aww, kind toch. Zo zou niemand zich hoeven voelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Geen. Wel dat ik tijdens een meet alleen in bed lag te huilen, beetje mijn leven te overdenken. Dat ik niet durf en als ik wel durf ben ik niet leuk genoeg enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |