Dan zou ik even HW een PM/DM sturen of in het topic kijken. Je had al betaald moeten hebben namelijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb geen betaalgegevens.![]()
Irritant want moet ik dat regelen wanneer ik er ben.
Nee, gewoon zoveel liefde voor Lokje en haar aanwezigheid :$quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh god, moet dat ook nog? :$
Wist ik helemaal niet, dat dat in het voren ging.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik even HW een PM/DM sturen of in het topic kijken. Je had al betaald moeten hebben namelijk.
Pijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet eens zo lelijk, dat valt wel mee. Heb er gewoon last van.
Ik zal aan je denken Feertjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:42 schreef Fera het volgende:
Wel een beetje jaloers op iedereen die morgen gaat.
Nu ik er niet naast studeer raak ik wel een beetje depressief eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, er moeten elke week verslagjes naar de ouders, of hun kroost wel hard genoeg gewerkt heeft.
Thuis kunnen werken lijkt me wel erg lekker, ja.
Dat op tempo komen zal inderdaad wel vanzelf gaan.
I bet you will you dirty bastardquote:
Hoeft niet hoor.quote:
Mag ik wel aan je denken? :$quote:
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik er niet naast studeer raak ik wel een beetje depressief eigenlijk.Ik mis wel het samenwerken. Ik voel me bijna net zo eenzaam en nutteloos als toen ik werkloos was.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, er zou veel liefde in me opwellen
Komt vanzelf weer straks.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik er niet naast studeer raak ik wel een beetje depressief eigenlijk.Ik mis wel het samenwerken. Ik voel me bijna net zo eenzaam en nutteloos als toen ik werkloos was.
Hehe. Altijd. :$quote:
Jij komt dus dat is sowieso al goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
Mocht volgens mij ook je eigen vlees meenemen ofzo.
Anyway. Ik heb de boel al met aeque geregeld dus volgens mij zit dat wel goed :$
quote:
Nouquote:
Nee dat is al zo lang terug, de laatste betaling was ongevraagd en is groterquote:
Toch was het zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aziaten met grote piemels? Daar klopt iets niet.
Kan ik niet gewoon een flesje wijn meenemen voor dat misschien halve stukje vlees dat er bij mij naar binnen gaat?quote:
quote:
Je weet t niet. Misschien is er wel someone out there die daar anders over denkt :$quote:
Gewoon niet betalenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
Eindelijk de kans zoveel mensen in één keer te meeten, heb ik geen geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
Tuurlijk wel joh, dat werkt altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een flesje wijn meenemen voor dat misschien halve stukje vlees dat er bij mij naar binnen gaat?
Ik wil last minute nog uit angst kunnen thuisblijven.
Hoe weinig geld heb je, want je mag best wat van me lenen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
Eindelijk de kans zoveel mensen in één keer te meeten, heb ik geen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |