Ohja, mutualisme dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het geen parasiteren noemen. Hij profiteert er immers ook van. :$
Oh ja, die zijn wel goed geloof ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ikea, dus zal wel lukken.
Witte boxspring
Kreeg je eerst een kut loon dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg nu wel fatsoenlijk loon.
Maar mag het niet uitgeven, het is voor het schoolgeld van volgend jaar.
That's better.quote:
Ik ga wel weer de voyeur uithangen hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef Fera het volgende:
Zo'n serieuze reactie was helemaal niet nodig. :$
Sorry hoor.quote:
Is ook goed. Waar jij je fijn bij voelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga wel weer de voyeur uithangen hier.
Mja, toen ik post bezorgde vrij matig.quote:
Ga je mij zo voyeuren als ik ons bed in waggel?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga wel weer de voyeur uithangen hier.
Eerst kijken, daarna betasten denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:24 schreef MissMSX het volgende:
Ga je mij zo voyeuren als ik ons bed in waggel?
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, toen ik post bezorgde vrij matig.
Daarna kon ik gewoon belachelijk weinig uren maken.
Nu 12 uur per week ongeveer, dat is dan ineens wel even lekker.
quote:
Als je maar niet kieteltquote:
Ja? Ik heb echt geen verstand van bedden. En als hij dan minder lekker ligt dan wen ik er wel aan. Hoop ik.quote:
Wat vind jij slecht voor een uurloon?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
Toen ik werkloos thuis zat hoorde ik nooit iets van randstad. Nu heb ik mijn profiel op inactief staan en krijg ik de hele tijd mailtjes met voorstellen. Maar als ik het uurloon daar zie moet ik een beetje huilen.
Gewoon een middenmotertje nemen als je nergens last van hebt. Die zijn primaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja? Ik heb echt geen verstand van bedden. En als hij dan minder lekker ligt dan wen ik er wel aan. Hoop ik.
Voor mijn leeftijd vind ik onder de 8 euro wel slecht. Al zou ik als ik niets anders had, het wel gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind jij slecht voor een uurloon?
Ja, dat is wel erg matig inderdaad. Soms voelt het al een beetje sad om voor een tientje te werken. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mijn leeftijd vind ik onder de 8 euro wel slecht. Al zou ik als ik niets anders had, het wel gewoon doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |