Japie, hoe is het?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:50 schreef vluggejapie99 het volgende:
Deze vent. Populist die zegt wat het publiek wil horen.
Duitsers houden niet zo van plat en ordinair.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japie, hoe is het?
Is er een Duitse versie van DWDD in Duitsland?
stormlooptopicquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
tijd voor ESF / 60 jaar songfestival
Ik ben dit weekend in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Duitsers houden niet zo van plat en ordinair.
Gedraag jij je dan maar een beetje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in Duitsland.
Wel de beste ESF-act ooitquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Net wel een geile oekraiense chick
Altijd japiequote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Gedraag jij je dan maar een beetje.
Wat was dat een ramp zeg. Paul de Leeuw zei toen ze 1 punt kregen ook iets in de trant van : 'Zo, Die zijn van de nul af!'quote:
Had toen tranen in de ogenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wat was dat een ramp zeg. Paul de Leeuw zei toen ze 1 punt kregen ook iets in de trant van : 'Zo, Die zijn van de nul af!'
Ook ja, haar zang leidde de crew aan boord af waardoor de boot zonkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch die mevrouw van die boot?
Nee, wel:quote:
Alleen al daarom kom ik niet in de KARWEI. Gore baklap. Die KARWEI terreur duurt al jaren.quote:DATUM
Dinsdag 31 Maart 2009
NIEUWE KARWEI CAMPAGNE AFGETRAPT
De nieuwe campagne voor KARWEI is net afgetrapt met een televisiecommercial waarin we in de fantasiewereld van een vrouw stappen. Een vrouw? Jazeker, een vrouw. KARWEI is de eerste bouwmarkt van Nederland die zich tot vrouwen richt. Niet alleen omdat hun assortiment daar erg geschikt voor is (want KARWEI heeft verrassend veel keuze in accessoires en interieur), maar ook omdat vrouwen meestal de beslissers zijn als het gaat om klussen in en om het huis. De stem is van Sylvana Simons, de muziek van Pete Philly. Naast deze televisiecommercial heeft Sylvana tientallen radiocommercials voor KARWEI ingesproken. Ook daarin stappen we in de fantasiewereld van een vrouw. De nieuwe pay-off die daar perfect op aansluit is: Wat je ook bedenkt. Geen punt bij Karwei. Binnenkort beginnen we met de volgende commercial die later dit jaar wordt uitgezonden
Doe weg die gratenkast.quote:
Kutblanken ,quote:Op maandag 18 mei 2015 17:44 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens sowieso nogal een domme vraag. Nederland was altijd racistisch, net zoals elk ander land in de wereld. Alleen nu zijn er meer mensen die er scherper op letten, dus ook meer geconstateerde 'incidenten'.
Dus nee, 'we' (Mart komt) worden niet meer racistisch, maar hebben meer onenigheid over wat racisme precies is.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
welke kutmongool bedenkt dit
De parool/grachtgordel/vara kliekquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
Een ongeluk komt zelden alleen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
Sylvana gaat hopelijk na vanavond nog meer gefileerd worden. Echt Halina vind ik nog niet half zo erg als dat zwartje..quote:
TR gemaakt vanwege racismequote:Op maandag 18 mei 2015 18:58 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Sylvana gaat hopelijk na vanavond nog meer gefileerd worden. Echt Halina vind ik nog niet half zo erg als dat zwartje..
Matthijs heeft er geen moeite mee hoor.\quote:Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo wil er nooit iemand een kind met haar maken
Geschoren ?quote:
Matthijs zit veel te zwaar onder de plak om aan een buitenechtelijk kind te denkenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Matthijs heeft er geen moeite mee hoor.\
Ze is zelf ook een gedroogde greppel.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Halina weer met haar obsessie voor opgedroogde greppels.
ik zie dreadlocksquote:
Nou nou nouquote:Op maandag 18 mei 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is zelf ook een gedroogde greppel.
Neger > ongepast.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:06 schreef gosschalks het volgende:
Die vrouw zoekt altijd en overal een excuus om een racismediscussie te starten
nou nou nou..quote:Op maandag 18 mei 2015 19:07 schreef Confetti het volgende:
Ik krijg opeens zin in een ouderwetse lynchpartij.
Godverdomme.
Zeurpietquote:Op maandag 18 mei 2015 19:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neger > ongepast.
Zwartje > ongepast.
Hoe ze wel genoemd moeten worden zegt ze niet.
Zeurneger.
Afro-Nederlanderquote:Op maandag 18 mei 2015 19:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neger > ongepast.
Zwartje > ongepast.
Hoe ze wel genoemd moeten worden zegt ze niet.
Zeurneger.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef tong80 het volgende:
Rot op kuthoer. Met je taalgebrek en moeilijke woordgebruik. Nu echt weg ben.
Laat je in je reet neuken. Dan is het bruin.
Rustig tong, we haten haar allemaal.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef tong80 het volgende:
Deze reactie zou ik wel door Matthijs voorgelezen willen horen aan haar, als voorbeeld.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ook niet. We hebben een hele gate gemist blijkbaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dit helemaal niet gezien allemaal.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef tong80 het volgende:
Nou, nou,nouquote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het idee dat Nederlanders gemiddeld toleranter zijn dan Sylvana. Maar Sylvana is zelf zwart, dan valt racisme niet op. Racisten zijn immers blanken, dat is duidelijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
De ergernis en haat tussen bevolkingsgroepen neemt steeds verder toe. Best zorgwekkend, eigenlijk.
Dat ligt aan Nederland.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit backfired alleen nog maar meer hierna.
Is weer bootvlichtelingen aan het opvangen in Zuid-Italiëquote:Op maandag 18 mei 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Beetje jammer dat ze Simek nu niet hebben uitgenodigd voor een weerwoord
oeiquote:Op maandag 18 mei 2015 19:10 schreef superniger het volgende:
Sylvanna moeten ze gewoon aan de ketting leggen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:10 schreef Monolith het volgende:
Wellicht kan Sylvana eens aanschuiven bij VI.
Ik kan je niet 1-2-3 helpen om je rustig te krijgen.quote:
Ik vond de interventie van Sylvana eigenlijk best redelijk. Ze veroordeelde Simek niet, ze stelde een open vraag. Ze vroeg hem gewoon waarom hij dat woord gebruikte. Ik kan me eigenlijk best iets bij die vraag voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Nederlanders gemiddeld toleranter zijn dan Sylvana. Maar Sylvana is zelf zwart, dan valt racisme niet op. Racisten zijn blanken, dat is duidelijk.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=dwdd&src=typdquote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit backfired alleen nog maar meer hierna.
Woord van het jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
Dobbernegers vind ik wel een grappig woord, maar daar mag ik helemaal niet om lachen.
Uit-ste-ken-de postquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?f=realtime&q=dwdd&src=typd
![]()
![]()
Nee, ze bedoelde dat het racistisch was.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de interventie van Sylvana eigenlijk best redelijk. Ze veroordeelde Simek niet, ze stelde een open vraag. Ze vroeg hem gewoon waarom hij dat woord gebruikte. Ik kan me eigenlijk best iets bij die vraag voorstellen.
En nee, ik kies daarmee bepaald niet de kant van de racisme-jankers en het anti-Zwarte Piet-kamp.
Daar kan ik ook prima om lachen, maar ik ben dan ook geen overgevoelig zeikwijf.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
Dobbernegers vind ik wel een grappig woord, maar daar mag ik helemaal niet om lachen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef danos het volgende:
Dobbernegers is toch juist een creatieve vondst?
Sex on the beachquote:
Echte zulu-pijplippenquote:
GRAAGquote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Evertjan het volgende:
dit gesprek vraagt om inbreng van Jan Roos
open riool is hetquote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Pedroso het volgende:
Niet weten dat er op de sociale media vnl. bagger wordt gespuit
Hoho, niet zo denigrerendquote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef VelitoX het volgende:
Het zijn mensen achter anonieme twitter-accounts! Stoute mensjes!
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Sked het volgende:
Ik ga straks even Twitter maken om Sylvana belachelijk te maken
Ik heb haar dat niet horen zeggen. Sterker nog: ik heb haar dat zojuist zelfs horen weerleggen. Ze beticht Simek niet van racisme. Ze heeft het over aanspreekvormen en woordgebruik. Dat ze ageert tegen "alles moet maar kunnen" vind ik eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelde dat het racistisch was.
Matthijs verdient ruim 5 ton met een showtje van 50 min. Hij heeft hij een punt.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs zegt dat wij allemaal treurige uitzichtloze levens hebben.![]()
Nou en dat hij gelijk heeft.
En Maxim uiteraard voor de nodige vrouwvriendelijke input.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef Evertjan het volgende:
dit gesprek vraagt om inbreng van Jan Roos
twitter:Rynnaart twitterde op maandag 18-05-2015 om 19:12:53Oh gut. Niet weer die zeurpiet. #dwdd reageer retweet
ergerquote:Op maandag 18 mei 2015 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Net zo tenenkrommend als de zwarte pieten discussie dit.
Die man is meestal een oude blanke met veel geld.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Pandaplint het volgende:
Heb echt enorm veel medelijden met de man van Sylvana
Zo doorzeiken over iets kleins
Ja, zo'n fragment gebruiken om een punt te maken over alle Nederlandersquote:
wassenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een oplossing voor Sylvanaids?
tokkies en dobbernegers allemaal het land uitzettenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:14 schreef danos het volgende:
Och gut we gaan nu tokkies gebruiken om je punt te maken.
wie blijven hier dan?:Dquote:Op maandag 18 mei 2015 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tokkies en dobbernegers allemaal het land uitzetten
Dit soort opmerkingen dus. Terecht punt van Sylvana. Wat een armoe.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:16 schreef VelitoX het volgende:
Sylvana is zelf een discriminerend hoertje, kijk alleen al naar dr "mensen die geen Apple producten gebruiken zijn dom" uitspraken in ut verleden
Het gaat vanaf nu over Mart Smeets.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:18 schreef luxerobots het volgende:
Het hele punt is ook dat Simek de nuances in de Nederlandse taal niet kent, of doet alsof hij die niet kent als een gimmick. Hij helpt donkere mensen, heeft een donkere vrouw. En hij noemt ze zwartjes, is dat erg voor een Tsjech die in Italië woont?
Je klinkt als een zwartjequote:Op maandag 18 mei 2015 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
Die reacties over Sylvana in dit topic.![]()
Welk programma?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Maarten van Rossem moest zelfs lachen toen hij vorige week op tv voor het eerst het woord dobberneger hoorde, bij deze dus goedgekeurd.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:19 schreef Martinello het volgende:
Dit jaar schuift hij aan bij Tour du Jour.
Is toch een domme omhooggevallen kuthoerquote:Op maandag 18 mei 2015 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
Die reacties over Sylvana in dit topic.![]()
Doei.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Mart Smeets en zijn blinde bewondering voor een totaal ongeloofwaardige sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |