Is weer bootvlichtelingen aan het opvangen in Zuid-Italiëquote:Op maandag 18 mei 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Beetje jammer dat ze Simek nu niet hebben uitgenodigd voor een weerwoord
oeiquote:Op maandag 18 mei 2015 19:10 schreef superniger het volgende:
Sylvanna moeten ze gewoon aan de ketting leggen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:10 schreef Monolith het volgende:
Wellicht kan Sylvana eens aanschuiven bij VI.
Ik kan je niet 1-2-3 helpen om je rustig te krijgen.quote:
Ik vond de interventie van Sylvana eigenlijk best redelijk. Ze veroordeelde Simek niet, ze stelde een open vraag. Ze vroeg hem gewoon waarom hij dat woord gebruikte. Ik kan me eigenlijk best iets bij die vraag voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Nederlanders gemiddeld toleranter zijn dan Sylvana. Maar Sylvana is zelf zwart, dan valt racisme niet op. Racisten zijn blanken, dat is duidelijk.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=dwdd&src=typdquote:Op maandag 18 mei 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit backfired alleen nog maar meer hierna.
Woord van het jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
Dobbernegers vind ik wel een grappig woord, maar daar mag ik helemaal niet om lachen.
Uit-ste-ken-de postquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
welke kutmongool bedenkt dit
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?f=realtime&q=dwdd&src=typd
![]()
![]()
Nee, ze bedoelde dat het racistisch was.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond de interventie van Sylvana eigenlijk best redelijk. Ze veroordeelde Simek niet, ze stelde een open vraag. Ze vroeg hem gewoon waarom hij dat woord gebruikte. Ik kan me eigenlijk best iets bij die vraag voorstellen.
En nee, ik kies daarmee bepaald niet de kant van de racisme-jankers en het anti-Zwarte Piet-kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |