Kutblanken ,quote:Op maandag 18 mei 2015 17:44 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens sowieso nogal een domme vraag. Nederland was altijd racistisch, net zoals elk ander land in de wereld. Alleen nu zijn er meer mensen die er scherper op letten, dus ook meer geconstateerde 'incidenten'.
Dus nee, 'we' (Mart komt) worden niet meer racistisch, maar hebben meer onenigheid over wat racisme precies is.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
welke kutmongool bedenkt dit
De parool/grachtgordel/vara kliekquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
Een ongeluk komt zelden alleen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
GOD-VER-DOMME
HALINA EN SYLVANA
Sylvana gaat hopelijk na vanavond nog meer gefileerd worden. Echt Halina vind ik nog niet half zo erg als dat zwartje..quote:
TR gemaakt vanwege racismequote:Op maandag 18 mei 2015 18:58 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Sylvana gaat hopelijk na vanavond nog meer gefileerd worden. Echt Halina vind ik nog niet half zo erg als dat zwartje..
Matthijs heeft er geen moeite mee hoor.\quote:Op maandag 18 mei 2015 19:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo wil er nooit iemand een kind met haar maken
Geschoren ?quote:
Matthijs zit veel te zwaar onder de plak om aan een buitenechtelijk kind te denkenquote:Op maandag 18 mei 2015 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Matthijs heeft er geen moeite mee hoor.\
Ze is zelf ook een gedroogde greppel.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:04 schreef Mani89 het volgende:
Halina weer met haar obsessie voor opgedroogde greppels.
ik zie dreadlocksquote:
Nou nou nouquote:Op maandag 18 mei 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze is zelf ook een gedroogde greppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |