Die wolk ziet er wel geweldig uit zo richting het noordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan meld ik vanuit Breda wel gewoon zon en een paar wolken.
twitter:WilfredJanssen_ twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 19:59:32Let op de bui ten noordoosten van #Oosterhout! Zeer fel onweer en mogelijk een supercell (meldingen van mogelijke funnelclouds ontvangen) reageer retweet
Heb uitzicht op het zuiden, oosten en deels westenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die wolk ziet er wel geweldig uit zo richting het noordenZag nog wat flitsen ook.
Speciaal voor jou dan een blik richting het noorden:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb uitzicht op het zuiden, oosten en deels westen![]()
Net even buiten om het hoekje gegluurd. Beetje onhandig maar gelukkig zit het balkon op een hoekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een blik richting het noorden:
[ afbeelding ]
ZO is dan de enige plek die ik niet kan zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net even buiten om het hoekje gegluurd. Beetje onhandig maar gelukkig zit het balkon op een hoek
Best een indrukwekkende wolk ja. Ontzettend donker. Maar de zon schijnt zo hard dat ik er geen flitsen in ga zienOh, en is ook een regenboog op het ZO
vet !quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:34 schreef aloa het volgende:
Tornado bij Liessel
Weerman Reinier
Screenshot van de #tornado die even te zien was nabij Liessel, Brabant. http://t.co/diRirXo8E6 Slurf tot de grond, niet gecondenseerd.
[ afbeelding ]
Zeker terecht jaquote:
Daar komen nog wel wat daagjes bij helaas....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:03 schreef aloa het volgende:
Al 6 dagen onder het gemiddelde.
[ afbeelding ]
Ben bang van wel. Beter bewijs dat het broeikaseffect gelul is zal er wel niet komenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daar komen nog wel wat daagjes bij helaas....
Het is ook klimaatVERANDERING. Groenland is groen geweest, we hebben ijstijden gehad, en nu zitten we weer op een omslagpunt in de natuurlijke variatie. Niets aan te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Beter bewijs dat het broeikaseffect gelul is zal er wel niet komen
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daar komen nog wel wat daagjes bij helaas....
Ik hoorde in Veenendaal alleen het onweer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:49 schreef tralalala het volgende:
Niemand anders die in de regio Rhenen wonen, mini-rolwolk en alles![]()
Wowquote:
Ja die wilde ik net ook postenquote:
collega van me.quote:
Die ligt eruit idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:28 schreef HerrFritz het volgende:
Weet iemand iets over Estofex. die ligt er sinds gister(bij mijn weten) uit.
Die werken vanuit een Brabantse kippenschuur.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:28 schreef HerrFritz het volgende:
Weet iemand iets over Estofex. die ligt er sinds gister(bij mijn weten) uit.
How inconvenientquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die werken vanuit een Brabantse kippenschuur.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die werken vanuit een Brabantse kippenschuur.
Groenland is heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden groen geweest. De naam groen komt niet van het grasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het is ook klimaatVERANDERING. Groenland is groen geweest, we hebben ijstijden gehad, en nu zitten we weer op een omslagpunt in de natuurlijke variatie. Niets aan te doen.
Een orkaanquote:
Ik dacht dat de vikingen Groenland altijd Groenland hebben genoemd om meer kolonisten te lokken die mee gingen om er te wonenquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Groenland is heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden groen geweest. De naam groen komt niet van het gras
Vrij weinig! Boven de 1200 meter valt sneeuw dus dat dooit geleidelijk de komende week weer weg en zal geen piek aan water opleveren. Plus dat het meeste in het stroomgebied van de donau zal vallen en de rivieren op dit moment niet heel erg hoog staan dus wel wat kunnen hebben. Al kan het soms best pieken met zulke hoeveelheden in korte tijd. Het zal wel problemen op kunnen leveren daar...quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:28 schreef aloa het volgende:
Veel neerslag voor het Alpengebied. Gaan we in Nederland daar nog wat van merken? (rivieren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar wel idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrij weinig! Boven de 1200 meter valt sneeuw dus dat dooit geleidelijk de komende week weer weg en zal geen piek aan water opleveren. Plus dat het meeste in het stroomgebied van de donau zal vallen en de rivieren op dit moment niet heel erg hoog staan dus wel wat kunnen hebben. Al kan het soms best pieken met zulke hoeveelheden in korte tijd. Het zal wel problemen op kunnen leveren daar...
[ afbeelding ]
Je weet dat Groenland Groenland heet omdat Erik de Rode kolonisten wilde aantrekken he? En dat dat niet was omdat het er nou zo groen is?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het is ook klimaatVERANDERING. Groenland is groen geweest, we hebben ijstijden gehad, en nu zitten we weer op een omslagpunt in de natuurlijke variatie. Niets aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |