Wowquote:
Ja die wilde ik net ook postenquote:
collega van me.quote:
Die ligt eruit idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:28 schreef HerrFritz het volgende:
Weet iemand iets over Estofex. die ligt er sinds gister(bij mijn weten) uit.
Die werken vanuit een Brabantse kippenschuur.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:28 schreef HerrFritz het volgende:
Weet iemand iets over Estofex. die ligt er sinds gister(bij mijn weten) uit.
How inconvenientquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die werken vanuit een Brabantse kippenschuur.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Die werken vanuit een Brabantse kippenschuur.
Groenland is heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden groen geweest. De naam groen komt niet van het grasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het is ook klimaatVERANDERING. Groenland is groen geweest, we hebben ijstijden gehad, en nu zitten we weer op een omslagpunt in de natuurlijke variatie. Niets aan te doen.
Een orkaanquote:
Ik dacht dat de vikingen Groenland altijd Groenland hebben genoemd om meer kolonisten te lokken die mee gingen om er te wonenquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Groenland is heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden groen geweest. De naam groen komt niet van het gras
Vrij weinig! Boven de 1200 meter valt sneeuw dus dat dooit geleidelijk de komende week weer weg en zal geen piek aan water opleveren. Plus dat het meeste in het stroomgebied van de donau zal vallen en de rivieren op dit moment niet heel erg hoog staan dus wel wat kunnen hebben. Al kan het soms best pieken met zulke hoeveelheden in korte tijd. Het zal wel problemen op kunnen leveren daar...quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:28 schreef aloa het volgende:
Veel neerslag voor het Alpengebied. Gaan we in Nederland daar nog wat van merken? (rivieren)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar wel idd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrij weinig! Boven de 1200 meter valt sneeuw dus dat dooit geleidelijk de komende week weer weg en zal geen piek aan water opleveren. Plus dat het meeste in het stroomgebied van de donau zal vallen en de rivieren op dit moment niet heel erg hoog staan dus wel wat kunnen hebben. Al kan het soms best pieken met zulke hoeveelheden in korte tijd. Het zal wel problemen op kunnen leveren daar...
[ afbeelding ]
Je weet dat Groenland Groenland heet omdat Erik de Rode kolonisten wilde aantrekken he? En dat dat niet was omdat het er nou zo groen is?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Het is ook klimaatVERANDERING. Groenland is groen geweest, we hebben ijstijden gehad, en nu zitten we weer op een omslagpunt in de natuurlijke variatie. Niets aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |