als het debiel warm of koud is dan is het van Hongarijequote:Op maandag 18 mei 2015 21:23 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik raak de draad af en toe kwijt Dven, waar de pluim vandaan is.. is het erg veel moeite in de post ff bij te zetten of het NL of Hongarije betreft ?
scheelt dat hij in Bulgarije zit. doe die pluim dan ook ffquote:Op maandag 18 mei 2015 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het debiel warm of koud is dan is het van Hongarije
Ow, fuck ja, ik haalde mijn garijes even door elkaarquote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
scheelt dat hij in Bulgarije zit. doe die pluim dan ook ff
Is vaak wel duidelijk toch?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:23 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik raak de draad af en toe kwijt Dven, waar de pluim vandaan is.. is het erg veel moeite in de post ff bij te zetten of het NL of Hongarije betreft ?
Trek ne pulleke aanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de thermostaat heel laag gedraaid van de week toen het zomers warm was. Maar nu heb ik het gewoon koud hier
Ik denk dat je er niet eens bij hoeft te zeggen dat dit Bulgarije is, aangezien zo'n voorspelling zelfs midden in de zomer in NL behooooorlijk zeldzaam zou zijn, laat staan nuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Is vaak wel duidelijk toch?Zeker omdat ik 'hier' schreef
Anyway, dit is Bulgarije
[ afbeelding ]
Bij mij staat ie weer op 23.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de thermostaat heel laag gedraaid van de week toen het zomers warm was. Maar nu heb ik het gewoon koud hier
Gast, het is 12 graden, met gevoelstemperatuur van 7 graden en harde wind met buien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Genieten dit![]()
Geen vroege hitte waar je bijna niks tegen kan doendit weer ideaal, iets warmer mag uiteraard wel, 20 graden prima genoeg
2013 all over againquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Infection het volgende:
Het wordt weer een veelbelovende zomer volgensmij...
Doet me er erg aan denken inderdaad. Warm voorjaar, herfstachtige zomer. Oftewel 6 maanden herfst en dan gelijk door de winter in.quote:
Ehm? 2013 was het jaar zonder lente, zomer viel mee. 2015 is het jaar van de eeuwigdurende herfst...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Doet me er erg aan denken inderdaad. Warm voorjaar, herfstachtige zomer. Oftewel 6 maanden herfst en dan gelijk door de winter in.
Dan ben ik waarschijnlijk in de war met een ander jaar. Was het niet 2012?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehm? 2013 was het jaar zonder lente, zomer viel mee. 2015 is het jaar van de eeuwigdurende herfst...
2012 was toch de zomer met enorme hitte in Augustus?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk in de war met een ander jaar. Was het niet 2012?
Excuus, 2011 bedoelde ik. De tijd vliegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2012 was toch de zomer met enorme hitte in Augustus?
Zie nog altijd parallellen met rampjaar 1998quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Excuus, 2011 bedoelde ik. De tijd vliegt.
http://nieuws.weeronline.nl/overzichten/jaar-2011/
Overigens was dat voorjaar wel heel wat warmer dan nu. Dit jaar zal inderdaad wel een jaar lang herfst worden zoals je zei.
twitter:SevereweatherNL twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 19:32:35#Tornado melding uit Lisse omgeving #deurne opgepast!! #Supercell structuren op de radar! http://t.co/lOQFQdIuWx reageer retweet
12 gradenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast, het is 12 graden, met gevoelstemperatuur van 7 graden en harde wind met buien.
Seriously...dat noem je "genieten" ?
Dan vind je een wortelkanaalbehandeling zeker ook "genieten" ?
Mooi was die hequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef Koelkastje het volgende:
BOOOOOOOOOOOM!
[ afbeelding ]
En verscheen er een mysterieus gat in de wolk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het, maar zo stond het in de tweetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef d.k. het volgende:
Maak van Lisse Liessel en ze komen in de buurt ;-) Wij zaten aan de noordkant van die bui, mooi gezicht maar het viel hier erg mee (of tegen) beetje gerommel en wat wind. Vooral mooie felle zon en regenbogen erna.
Dan meld ik vanuit Breda wel gewoon zon en een paar wolken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Ook bij Oosterhout nu meldingen van funnelclouds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |