Unibet, omdat dat de enige site is die ik snapquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:47 schreef Jif het volgende:
[..]
Waar zou jij dat doen? Ik heb het deze week ook overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan..
Nee, niet weer!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk jij dat ze het niet haalt?
EN WAT DENKT DE BUURMAN?
Maar toen las je wel de pers daar die exact beschreven wat zij zagen, over die bewegende road onder hen en over één lange shot en dat dat zo goed werkte.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:42 schreef aarontje112 het volgende:
Zo zag de eerste repetitie van TCL eruit, zag je ook nog niks;
Dat is waar, en toen hoefde er niet eens allerlei effecten met die beelden uitgehaald worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:42 schreef aarontje112 het volgende:
Zo zag de eerste repetitie van TCL eruit, zag je ook nog niks;
Ja maar niet na maandag al, toen moesten ze eerst beelden schieten om mee te kijken of wat ze ermee wilde doen ook daadwerkelijk mogelijk is. Nu hebben ze die beelden en hebben ze gekeken, daarom zei Trijntje laatst in dat interview dat wat ze in hun hoofd hebben ook echt kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:45 schreef Greys het volgende:
Wat jij zegt heb ik ook Roger, dat ALS ze iets speciaals gaan doen (en dat morgen denk ik nog weer niet te zien is maar pas dinsdag) dat ze dan wel iets laten vallen om iedereen nieuwsgierig(er) te maken. Dat ze in elk geval bevestigen dat er *iets* mee gebeurt wat ze nu nog niet kunnen laten zien.
Goed idee, en anders kan hij vast wel even een paar gerichte vragen aan het Trijnteam stellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga even proberen te vissen bij René.
Als hij me een parkietenvideo kan regelen van McCyprus () dan heeft hij misschien ook iets in de wandelgangen gehoord over wat er nog qua God-Pannecoucke-Tovenarij te verwachten is.
Ze weten het godverdomme wel spannonnnnd te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:58 schreef Fascination het volgende:
Cornald Maas heeft het op Twitter over een cliffhanger voor morgen. Zou hij daarmee hier op doelen?
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 14-05-2015 om 23:49:59Ik doe ff een cliffhanger voor de tweede repetitie @Trijntje_O morgen (vrijdag) in Wenen #cliffhanger reageer retweet
Ja ja. Dit klinkt heel erg als 'Ja, ik wil iets vragen over SOA's. Neeneenee, niet voor mijzelf! Het is voor een vriendin!'quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:38 schreef Greys het volgende:
Ik hoop op een wonder qua act.
Het nummer wordt er niet mooier van maar ik gun het jullie vooral dat ze naar de finale gaat. Mezelf niet, ik vind het lied zelfs met de beste act van de wereld geen finaleplaats waard, maar ik zou dan dinsdag alsnog heel hard voor jullie juichen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja ja. Dit klinkt heel erg als 'Ja, ik wil iets vragen over SOA's. Neeneenee, niet voor mijzelf! Het is voor een vriendin!'
[..]
Ja ja. Dit klinkt heel erg als 'Ja, ik wil iets vragen over SOA's. Neeneenee, niet voor mijzelf! Het is voor een vriendin!'
Ja, ze krijgen andere kledij aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:42 schreef ato het volgende:
Hahaha Greys..
Nee ik ga ook nu positief denken. Vandaag zien wij meer, het gaat een toffe act worden.
Dinsdag gaat Trijntje knallen en naar de finale ( ik hoop alleen dat de achtergrond dames andere kledij aan hebben)
Ik was gisteren in de kroeg en betrapte mij en anderen dat wij hardop wyaiaiai mee aan het zingen waren.
Of zou 'ie bedoelen dat Trijntje een andere jurk aantrekt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:06 schreef Greys het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 14-05-2015 om 23:49:59Ik doe ff een cliffhanger voor de tweede repetitie @Trijntje_O morgen (vrijdag) in Wenen #cliffhanger reageer retweet
Dan is het misschien een "Klithanger"quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:56 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
Of zou 'ie bedoelen dat Trijntje een andere jurk aantrekt?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het misschien een "Klithanger"
Precies! En zodat we een beetje gerustgesteld het weekend in kunnenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:02 schreef Jif het volgende:
Ik hoop zoooo dat het goed uitpakt vandaag. Al is het maar om die nare nichten van wiwibloggs op hun plek te zetten
Ik denk dat als er maar een sprankje hoop is vandaag, dat er hier bepaald geen sprake gaat zijn van rustquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:06 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
Precies! En zodat we een beetje gerustgesteld het weekend in kunnen [ link | afbeelding ]
Nouja, laaiend enthousiast het weekend in mag ookquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat als er maar een sprankje hoop is vandaag, dat er hier bepaald geen sprake gaat zijn van rust
Nog meer shock and awequote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is het misschien een "Klithanger"
Dat... lijken maar minimalistische veranderingen danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:27 schreef Pepermuntje94 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eden_Trijntje__.html
"De veelbesproken jurk blijft. Daar is weliswaar veel ophef over geweest, maar niet omdat de jurk lelijk zou zijn.
Wel zal Trijntje meer en indringender contact met de camera zoeken en zal er meer focus zijn op haar gezicht. Verder zullen de visuele effecten op de led-wall, waarin twee mensen elkaar uiteindelijk omhelzen, helderder in beeld worden gebracht."
Ik heb alleen deze, ik denk niet dat ze beelden gaan laten zien, maar wel geluid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Unites het volgende:
Waar is die livestream ook al weer te vinden?
Voor de beelregie wellicht wel, maar wij hebben daar uberhaupt nog weinig van gezien natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat... lijken maar minimalistische veranderingen dan
[..]
Dan zijn we echt terug bij af, is van 'kwaliteit' in ieder geval geen sprake meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de AVRO er voor zorgt dat we daar verre van blijven, maar Jan Smit heeft al gezegd het te willen doen en gezien zijn huidige betrokkenheid gaat niemand hem die kans ontnemen
Ik vind haar single 'Quicksand' ook niet zoveel bijzonders eigenlijk..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond zit Caro Emerald bij Humberto Tan aan tafel en is er ook een item over het Songfestival dus ongetwijfeld zal de link gelegd worden, ik denk dat ze nog steeds niet wil helaas.
Volgens mij wel ergens in het verleden. Alain Clarke zou ik ook nog niet uitsluiten trouwens, maar da's in ieder geval nog een stuk beter dan de Volendamse kliek en talentenjachtmateriaal. Zolang hij zijn pa maar thuis laatquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jan Smit en Og3ne lijken me voor de nabije toekomst wel zekerheidjes idd. Heeft Dotan gezegd dat ie wil?
Ik vind Caro wel leuk, maar super hits heeft ze ook niet echt gehad hoor, vind ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:34 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
Ik vind haar single 'Quicksand' ook niet zoveel bijzonders eigenlijk..
Als we het toch over musicalzangers en -zangeressen hebben...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij wel ergens in het verleden. Alain Clarke zou ik ook nog niet uitsluiten trouwens, maar da's in ieder geval nog een stuk beter dan de Volendamse kliek en talentenjachtmateriaal. Zolang hij zijn pa maar thuis laat
Ik zat gisteren naar de herhaling van de musical Singalong te kijken, ja I know. Zo'n musicalzangeres als Celinde Schoenmaker met een kneiter van een ballad zou ik ook heel erg tof vinden
Kan hij wel een beetje netjes Engels dan? We willen niet iemand die Engels met een absurd zwaar steenkoolaccent staat te zingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:35 schreef Unites het volgende:
Jan Smit, mmhm... mijn gevoel roept keihard 'NEEEEEEEEEEEEE'.
Maar hij is toch wel een beetje bekend in Duitslands, België en zo?
Als hij een klein nummer kiest in het Engels, zonder te veel poespas... denk ik dat het nog best wel eens leuk kan worden. Ik vind 'Laura' en 'Stilte in de storm' (ghehehe, TCL...) best mooie platen hoor.
Maar absoluut niks Nederlands...
Ze had moeten gaan met zo'n nummer als "That Man".quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind Caro wel leuk, maar super hits heeft ze ook niet echt gehad hoor, vind ik.
Qua Tony Neef ben ik nog steeds niet over zijn laatste poging met Airforce heen, met die jaren 80-inzending geschreven door Johnny Loganquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:37 schreef Unites het volgende:
[..]
Als we het toch over musicalzangers en -zangeressen hebben...
Dan zou ik echt HEEL GRAAG Tony Neef willen zienOok met een klein nummer...
Daar is niets mis mee, maar het gaat in de eerste plaats om het liedje. Of het dan door een zanger, duo of band wordt vertolkt, maakt niet zo heel veel uit. Anouk was immers ook maar alleen, met alleen een achtergrondkoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er mis met weer eens een bandje!
Wat mij betreft het grote verschil tussen anderen en TCL namelijk dat het muziekanten waren met een band! En niet een zanger/zangeres met achtergrond geluid.
Iddquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze had moeten gaan met zo'n nummer als "That Man".
Liquid lunch! Die had ze moeten bewaren voor het songfestivalquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze had moeten gaan met zo'n nummer als "That Man".
Een band zou ik ook prima vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is er mis met weer eens een bandje!
Wat mij betreft het grote verschil tussen anderen en TCL namelijk dat het muziekanten waren met een band! En niet een zanger/zangeres met achtergrond geluid.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Liquid lunch! Die had ze moeten bewaren voor het songfestival![]()
Die vond ik dan zelf weer wat minderquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies maar waarom worden hier dan allemaal mensen genoemd die nooit leuke liedjes maken/schrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar het gaat in de eerste plaats om het liedje. Of het dan door een zanger, duo of band wordt vertolkt, maakt niet zo heel veel uit. Anouk was immers ook maar alleen, met alleen een achtergrondkoor.
Doe mij ook maar Lisa Lois.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:42 schreef Unites het volgende:
[..]
Idd
Ik zou graag Lisa Lois willen zien trouwens :$
Mag ze mijn nummer zingen:
Dit vind ik nou zo geweldig he...
Ja, dat is ook zo'n lekker nummer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ze best wil, die carriere zit volgens mij ook in een dip.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:45 schreef Unites het volgende:
Omg. Ik ga contact opzoeken met het management van Lisa Lois
Rare keuze. Ik snap nooit zo goed iets van de muziekwereld, als ik gewoon om me heen kijk wat mensen leuke muziek vinden hoor ik nooit bandjes genoemd worden die er massaal doorheen gedrukt lijken te worden zoals kensington of jett rebel.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een band zou ik ook prima vinden
En hoewel ik ze persoonlijk niet heel bijzonder vind kom je dan al snel uit bij het onvermijdelijke Kensington
De mensen die scoren op een ESF, die willen niet. En de mensen die willen, die scoren niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Rare keuze. Ik snap nooit zo goed iets van de muziekwereld, als ik gewoon om me heen kijk wat mensen leuke muziek vinden hoor ik nooit bandjes genoemd worden die er massaal doorheen gedrukt lijken te worden zoals kensington of jett rebel.
Dingen die echt lijken aan te slaan worden nooit genoemd stuur typhoon met complete band naar het songfestival bijvoorbeeld.
En toch kan ik van de winnende liedjes van de laatste 20 jaar het merendeel juist na 1 keer bijna meezingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Leuke liedjes zijn liedjes die je verrassen, liedjes waarvan je na de eerste luisterbeurt vragend achterblijft, liedjes die je niet na 1 couplet mee kunt zingen, liedjes waar toffe ideeën in zitten, liedjes die na 30 keer luisteren nog leuk zijn.
En daarom zijn het dus geen leuke liedjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch kan ik van de winnende liedjes van de laatste 20 jaar het merendeel juist na 1 keer bijna meezingen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En daarom zijn vind ik het dus geen leuke liedjes.
Ja klopt maar zeg nou zelf als je iets na 1 luisterbeurt al mee kunt zingen dan is het toch bij de 30ste keer meezingen niet zo leuk meer.quote:
Ik zie een ESF niet als goeie muziek, meer een hysterisch festival met catchy liedjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja klopt maar zeg nou zelf als je iets na 1 luisterbeurt al mee kunt zingen dan is het toch bij de 30ste keer meezingen niet zo leuk meer.
Terwijl als je een liedje pas na de 30ste keer mee kunt zingen dan wordt het liedje steeds leuker.
Een nummer als Hold Me Now of Whats Another Year, of Love Shine a Light, dat waren wat mij betreft gewoon ECHT goede nummers. Ze worden niet voor niets na honderdtwintig jaar nog steeds gedraaidquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja klopt maar zeg nou zelf als je iets na 1 luisterbeurt al mee kunt zingen dan is het toch bij de 30ste keer meezingen niet zo leuk meer.
Terwijl als je een liedje pas na de 30ste keer mee kunt zingen dan wordt het liedje steeds leuker.
Toch vond ik zowel Birds als CATS daar dus een uitzondering opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie een ESF niet als goeie muziek, meer een hysterisch festival met catchy liedjes.
Voor goeie muziek zoek ik het ESF niet opEen goeie artiest doet imo niet mee met ESF.
Dan heb je al een aardige tijd niet meer gekeken, zeker?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie een ESF niet als goeie muziek, meer een hysterisch festival met catchy liedjes.
Voor goeie muziek zoek ik het ESF niet opEen goeie artiest doet imo niet mee met ESF.
Er zijn ook mooie liedjes, o.a CATS ja. Hold Me Now vind ik ook nog steeds mooi!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch vond ik zowel Birds als CATS daar dus een uitzondering op
Op zich écht mooie liedjes, niet bepaald songfestivalachtig, en toch goed gedaan.
Ehm, ik streep elke halve finale tig liedjes af, wegens 'bagger'. Maar hey smaken verschillen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan heb je al een aardige tijd niet meer gekeken, zeker?
Ja, i know.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ehm, ik streep elke halve finale tig liedjes af, wegens 'bagger'. Maar hey smaken verschillen.
Dat zit er ook wel wat vaker tussen, maar is nog steeds niet het gemiddelde.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, i know.
Ik vind er juist de laatste jaren steeds meer goede muziek in zitten, en steeds minder 'kitsch', vandaar de reactie.
Ja dáár ben ik het dan weer helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat je je als land eigenlijk niet serieus kunt nemen als je niet probeert het beste wat je hebt naar het songfestival probeert te sturen. Nou hebben ze dat met anouk en ilse wel gedaan en dat vond ik een goede zaak. Maar om dan na zo reeks trijntje te sturen kan ik dan weer helemaal niet snappen....
Dan zeg ik het nog weer eens; de meeste goeie artiesten willen niet. Dus dan word het best moeilijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat je je als land eigenlijk niet serieus kunt nemen als je niet probeert het beste wat je hebt naar het songfestival probeert te sturen. Nou hebben ze dat met anouk en ilse wel gedaan en dat vond ik een goede zaak. Maar om dan na zo'n reeks trijntje te sturen kan ik dan weer helemaal niet snappen....
Maar De Trein is wel een goeie zangeres, alleen het nummer is wel lekker typisch ESF.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dáár ben ik het dan weer helemaal mee eens![]()
We waren verdorie zo goed bezig.
Tja en misschien dat haar eurohouse verleden nog iets aan de spirit toevoegt, al denk ik niet dat total touch iets gedaan heeft buiten nederland.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar De Trein is wel een goeie zangeres, alleen het nummer is wel lekker typisch ESF.
Ach het is geen draaiorgel iig, ik schaam me er niet voor.
Klopt, het imago van het ESF moet in de Nederlandse muziekwereld nog wat opgepoetst worden. Waarom zijn wij niet zo'n land waar het als een eer gezien wordt om mee te mogen doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zit er ook wel wat vaker tussen, maar is nog steeds niet het gemiddelde.
De gemiddelde goeie band moet al proesten als je vraagt of ze aan het ESF mee willen doen.
Ik schaam me inderdaad niet per se voor Trijn qua zangkwaliteiten, of voor het nummer, maar wel voor hoe het bij elkaar geraapt lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar De Trein is wel een goeie zangeres, alleen het nummer is wel lekker typisch ESF.
Ach het is geen draaiorgel iig, ik schaam me er niet voor.
Die hadden vorig jaar iets wat weinig mensen aansprak, dus ook zij hadden een minder jaartje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Italië wat dat betreft wel een aardig goed voorbeeld geeft de laatste jaren ook. Of het je smaak nou is of niet, Madness of Love was TOTAAL geen songfestivalnummer (beetje jazzy nachtclub pianist zanger) en hop, tweede. En dit jaar met die drie operajongens. Die zijn daar echt wereldsterren, miljoenen views op Youtube, dus sturen ze die. Ik hoop dat het beloond wordt met weer een top 3
Nou daar begon het dus nét een beetje op te gaan lijken na de vorige twee...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, het imago van het ESF moet in de Nederlandse muziekwereld nog wat opgepoetst worden. Waarom zijn wij niet zo'n land waar het als een eer gezien wordt om mee te mogen doen?
Ik heb me er bij neergelegd, dat we idd dingen bij elkaar lijken te rapenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schaam me inderdaad niet per se voor Trijn qua zangkwaliteiten, of voor het nummer, maar wel voor hoe het bij elkaar geraapt lijkt te zijn.
Oh ja, die was ik alweer vergeten, dat zegt idd wel genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hadden vorig jaar iets wat weinig mensen aansprak, dus ook zij hadden een minder jaartje.
En toch, ik vond dat juist één van de leukste Italiaanse inzendingen van na de grote afwezigheid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hadden vorig jaar iets wat weinig mensen aansprak, dus ook zij hadden een minder jaartje.
Dat komt in babystapjes, ik ben geloof ik nog zo blij met de laatste 2 jaar dat ik dit jaar Trijntje wel kan hebben. Geen orgels meer, dat is al een hele verbetering, en wie weet volgend jaar...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, het imago van het ESF moet in de Nederlandse muziekwereld nog wat opgepoetst worden. Waarom zijn wij niet zo'n land waar het als een eer gezien wordt om mee te mogen doen?
Ik vond hem ook tofquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En toch, ik vond dat juist één van de leukste Italiaanse inzendingen van na de grote afwezigheid.
Maar ook de komst van Trijntje is geen schande, dus wie weer poetst zij ook een klein beetje mee aan het imago.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze hadden alleen niet voor de Romeinse look moeten gaan, dat was ietwat misplaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |