Waar zou jij dat doen? Ik heb het deze week ook overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan..quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef Greys het volgende:
Godverju nu twijfel ik of ik niet toch even een tientje op Netherlands to qualify zal zetten
Gewoon voor de leuk omdat het dan spannender is om te kijken.
Join the clubquote:
Man, nou zit je me weer opnieuw nerveus te maken. Ik moet nog kunnen slapen straks.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Kan kloppen. Iemand op songfestivalweblog heeft eerder vandaag het volgende gepost:
[..]
Heb hetzelfde gevoel en ik moet over 6 a 7 uur opquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Man, nou zit je me weer opnieuw nerveus te maken. Ik moet nog kunnen slapen straks.
Blij dat ik morgen niet werk.
Dat had ik vorig jaar heel erg. Kwamen in de loop van de avond steeds meer beelden vrij van hoe de staging eruit zou gaan zien, raakte steeds meer opgewonden, maar m'n wekker stond wel lekker op 3:30 om naar werk te gaan. Lekker was dat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gevoel en ik moet over 6 a 7 uur opBlij dat ik voor volgende week een week verlof heb opgenomen
![]()
Haha heerlijk! En de volgende dag ben je moe en denk je 'wat ben ik toch aan het doen?', maar het is het allemaal waard, tochquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar heel erg. Kwamen in de loop van de avond steeds meer beelden vrij van hoe de staging eruit zou gaan zien, raakte steeds meer opgewonden, maar m'n wekker stond wel lekker op 3:30 om naar werk te gaan. Lekker was dat.
Wauw, als dit echt waar blijkt te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Kan kloppen. Iemand op songfestivalweblog heeft eerder vandaag het volgende gepost:
[..]
Zeker! En dat was vorig jaar absoluut zo!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha heerlijk! En de volgende dag ben je moe en denk je 'wat ben ik toch aan het doen?', maar het is het allemaal waard, tochZeker als het positief uit pakt.
Ze kregen maandag niet de tv-opname te zien, maar de podiumbeelden vanuit de zaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:05 schreef aarontje112 het volgende:
Maar wat ik me dan wel afvraag, zou het morgen dan ook nog niet te zien zijn? Want maandag was het blijkbaar ook niet te zien voor de pers, terwijl die wel de 'tv-opname' zien
Ja die waren prima, maar in retroperspectief hebben ze er wel het maximale uitgesleeptquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Franklin en Maxine gingen toch ook prima?
Veel buitenlanders op youtube vinden dat nog steeds een van de leukste Nederlandse inzendingen qua liedje, van 'OJ Simpson en Ruby Wax'En zijn best aardig hoog geëindigd.
Ik ga er even vanuit dat er bepaalde software gebruikt wordt om het beeld te maken zoals het moet zijn. Als die software maandag nog niet draaide, dan heeft de pers wel de juiste camerabeelden gezien, maar nog niet hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:05 schreef aarontje112 het volgende:
Maar wat ik me dan wel afvraag, zou het morgen dan ook nog niet te zien zijn? Want maandag was het blijkbaar ook niet te zien voor de pers, terwijl die wel de 'tv-opname' zien
Volgens mij wel gewoon de camerabeelden hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:10 schreef Jif het volgende:
[..]
Ze kregen maandag niet de tv-opname te zien, maar de podiumbeelden vanuit de zaal.
Ik geloof wel dat ze al beelden van de steadicam kregen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:10 schreef Jif het volgende:
[..]
Ze kregen maandag niet de tv-opname te zien, maar de podiumbeelden vanuit de zaal.
Ik heb nog geen seconde getwijfeldquote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat er bepaalde software gebruikt wordt om het beeld te maken zoals het moet zijn. Als die software maandag nog niet draaide, dan heeft de pers wel de juiste camerabeelden gezien, maar nog niet hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.
Daarbij zeiden ze dat het wat rommelig was en dat Trijntje daar maar stond, dat kan komen doordat ze zelf nog niet zo met die camera bezig was.
Zo denk ik![]()
Je gaat nou niet de hoop verliezen, he? We hebben onze handen al vol om Greys overeind te halen, moet jij niet ook ineens gaan twijfelen.
Mooi, houden zo!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde getwijfeld
Inderdaad, iemand is op tijd wakker gewordenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Pepermuntje94 het volgende:
[..]
Echt??! Hallelujah! Nouja, wat betreft de achtergrondzangeressen dan. Dat kon ECHT niet.
Zo tofquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef Greys het volgende:
Het ging zo grappig. Rene tweette vanmorgen dat hij weer naar de persruimte ging. Ik vroeg of Cyprus vandaag ook moest omdat dat mijn favorietje is. En hij zei 'oh wat leuk, de mijne ook, ik ga een videoboodschap voor je laten maken'En voila. Gaaf he. Ik zit te grinniken als een kleuter.
Zaal meepakken is leuk natuurlijk, vooral voor de zaal, maar niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:35 schreef Unites het volgende:
Ben benieuwd of ze die techniek ook echt daadwerkelijk gaan toepassen. Je hoort er eigenlijk niemand meer over, behalve deze vage bron dan. Zou wel tof zijn, als het ook mooi wordt gebruikt en niet te nep lijkt. Ben wel benieuwd hoe ze er dan toch voor kan zorgen dat ze de zaal ook een beetje inpakt
Hopelijk zien we morgen wat meer! Alhoewel, misschien toch ook ergens weer niet. Zou tof zijn als dit de verrassing van de dinsdagavond wordt! :-)
Denk jij dat ze het niet haalt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon doen, kun je lekker doorschelden omdat ze je ook nog geld heeft gekost
Goed.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |