quote:Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along
Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."
"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."
'Alles geven'
De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."
Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.
De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''
Winnen
Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."
"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De TT is niet op waarheid berust.
Dat vind ik vooral het probleem. Je zit niet teveel maar het is gewoon LELIJK.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het lijkt net alsof haar jurk is gescheurd omdat ze #viesdik is. Ik weet niet of dit het plaatje is waar je naar op zoek bent, Trijntje.
Ik dacht gister hetzelfde.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we Ilse nog maar een keer gevraagd
Nee helaas nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De TT is niet op waarheid berust.
+1quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben dan wel weer heel benieuwd wat voor geluiden er allemaal opkomen als we wel naar de finale gaan. Beetje net zo als vorig jaar.
Denk dat iedereen dan zegt dat ze geluk heeft en het net kantje boord wasquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben dan wel weer heel benieuwd wat voor geluiden er allemaal opkomen als we wel naar de finale gaan. Beetje net zo als vorig jaar.
Is dat morgen? Ben totaal niet bezig geweest met esc dit jaar.. En ze gaat gewoon door hoor. En uiteraard zijn de meeste mensen die haar de grond in hebben geboord helemaal lyrisch over het nummer en over Trijntje. Net zoals vorig jaar bij common linnets. Lekker hypocrietquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:55 schreef aarontje112 het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar morgen hoor, hopelijk is de storm rond de jurk gaan liggen en wordt er gewoon naar haar zang en performance gekeken.
Is er morgen weer een repetitie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:55 schreef aarontje112 het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar morgen hoor, hopelijk is de storm rond de jurk gaan liggen en wordt er gewoon naar haar zang en performance gekeken.
Nee morgen is de tweede repetitiequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat morgen? Ben totaal niet bezig geweest met esc dit jaar.. En ze gaat gewoon door hoor. En uiteraard zijn de meeste mensen die haar de grond in hebben geboord helemaal lyrisch over het nummer en over Trijntje. Net zoals vorig jaar bij common linnets. Lekker hypocriet
Morgen tweede repetitie, maandag generalequote:Op donderdag 14 mei 2015 11:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Is er morgen weer een repetitie?
Wanneer zijn de generale/jurydingen?
Aha.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:00 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Morgen tweede repetitie, maandag generale
Precies! Met name het afgeven op haar figuur vind ik zo makkelijk en flauw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha.
Ik ben absoluut geen fan van Trijntje, maar waarom zo iemand de grond in boren. Waarom? Haar jurk is gemaakt door iemand die dat dagelijks doet en haar liedje is geschreven door iemand die dat dagelijks doet. Wie zijn wij dan om zo ontzettend te ouwehoeren. Elk jaar trouwens, het is werkelijk waar nooit goed. Laten we gewoon eerst eens dinsdagavond afwachten en dan praten we verder.
Dit, x10000000000^99quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:13 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Heerlijk hč, hoe een land dat zogenaamd niks met het Songfestival heeft, het al dáááágen over niets anders heeft. En dan zijn de generale repetities nog niet eens geweest. Hoop alleen al daarom dat ze doorgaat naar de finale. WK-stemming in het land [ link | afbeelding ]
Ik bedoel dat we niks met het songfestival hebben.quote:
Precies!quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:09 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Precies! Met name het afgeven op haar figuur vind ik zo makkelijk en flauw.
Vraag een willekeurige Nederlander wat ze van het songfestival vinden en de meerderheid zegt waarschijnlijk dat ze het niet volgen, er niks mee hebben, het één grote poppenkast vinden en dat we daar geen geld aan zouden moeten uitgeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we niks met het songfestival hebben.
Ze red de finale niet.. Want bookmakers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
Is ook zo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige Nederlander wat ze van het songfestival vinden en de meerderheid zegt waarschijnlijk dat ze het niet volgen, er niks mee hebben, het één grote poppenkast vinden en dat we daar geen geld aan zouden moeten uitgeven.
Want die hebben er ook maar enigszins verstand vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze red de finale niet.. Want bookmakers.
En die bepalen de uitslag?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
quote:
Mwah dat is overdreven, is zeker een aandeel die dat zegt en die boeit het ook echt geen kutquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige Nederlander wat ze van het songfestival vinden en de meerderheid zegt waarschijnlijk dat ze het niet volgen, er niks mee hebben, het één grote poppenkast vinden en dat we daar geen geld aan zouden moeten uitgeven.
Never trust bookies.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Bookmakers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Scheurtje boordquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:54 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dan zegt dat ze geluk heeft en het net kantje boord was
Waar baseer je dat op? Vorig jaar stond Azerbeidzjan 4e en werd uiteindelijk 23e. Ook dachten ze dat Armenië zou gaan winnen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben er over het algemeen een heel goede kijk op.
Ze hebben net zo'n goede kijk als jij en ik. Bookmakers moeten het nu doen met de voorkeuren van een kleine groep ESC-fans. Het stemgedrag van Europa en de daadwerkelijke performances zijn twee gigantische onzekere factoren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben er over het algemeen een heel goede kijk op.
En Conchita en TCL schoten pas omhoog na de halve finales. Molly stond bij de bookies in de top 5, maar werd uiteindelijk 17e. België hadden ze in de top10 staan, maar die haalde de finale niet eens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Vorig jaar stond Azerbeidzjan 4e en werd uiteindelijk 23e. Ook dachten ze dat Armenië zou gaan winnen.
Je snapt toch wel dat dit een inschatting/voorspelling is?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:21 schreef quirina het volgende:
http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision_2015
Kijk Nederland staat vrij laag hoor.
Hier staan we dus 8equote:Who will win ESC 2015?
15% Sweden (1,669 votes)
12% Italy (1,311 votes)
9% Estonia (963 votes)
9% Albania (962 votes)
5% Azerbaijan (541 votes)
4% Spain (440 votes)
4% Slovenia (435 votes)
3% Netherlands (373 votes)
3% Australia (371 votes)
3% Greece (358 votes)
3% Belgium (286 votes)
3% Israel (283 votes)
2% Norway (258 votes)
2% Poland (249 votes)
2% Serbia (246 votes)
2% Armenia (214 votes)
2% United Kingdom (202 votes)
2% Finland (188 votes)
2% Russia (180 votes)
1% Lithuania (159 votes)
1% FYR Macedonia (144 votes)
1% Germany (138 votes)
1% Latvia (134 votes)
1% Iceland (128 votes)
1% Portugal (120 votes)
1% Georgia (119 votes)
1% Romania (117 votes)
1% Denmark (111 votes)
1% Ireland (97 votes)
1% Malta (88 votes)
1% Hungary (81 votes)
1% Austria (59 votes)
0% France (56 votes)
0% Montenegro (50 votes)
0% Switzerland (39 votes)
0% Czech Republic (37 votes)
0% Cyprus (36 votes)
0% Belarus (30 votes)
0% Moldova (15 votes)
0% San Marino (13 votes)
11,300 votes
Als je kritisch kijkt weet je zelf ook wel dat Trijn geen topper is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:24 schreef Jif het volgende:
Misschien moeten we jou gewoon niet heel erg serieus nemen
Nederland werd tweede omdat het een mooi liedje is, niet omdat het anders is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je kritisch kijkt weet je zelf ook wel dat Trijn geen topper is.
Het liedje is mwah, de jurk een gigantische misser, en mijn mening over Trijn haar uiterlijk weten jullie zo onderhand wel.
Het heeft geen pit, geen power,
bij de repetitie stond ze erbij als een standbeeld.
Ik schat de kans niet hoog in.
Belgie heeft een veel interessantere act, Griekenland werd afgemaakt hier, maar dat straalt ook veel meer.
Nederland was vorig jaar tweede omdat het anders was dan anders, maar dit is gewoon mwah op alle fronten.
En of je me niet serieus wil nemen zal mij een (conchita) wurst wezen.
Ik vind dit ook zeker niet zo goed als de twee jaar hier voor (al vind ik de jurk wel gaafquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Het liedje is mwah, de jurk een gigantische misser, en mijn mening over Trijn haar uiterlijk weten jullie zo onderhand wel.
Belgie heeft een veel interessantere act, Griekenland werd afgemaakt hier, maar dat straalt ook veel meer.
Nederland was vorig jaar tweede omdat het anders was dan anders, maar dit is gewoon mwah op alle fronten.
Ik begrijp dat jij geen fan bent van het nummer, de jurk en Trijntje. Maar wat zegt dat over haar optreden dat pas aanstaande dinsdag gaat plaatsvinden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Giel is ook niks meer dan een omhoog gevallen kerel die zichzelf heel belangrijk vindt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:42 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Giel Beelen zegt in Veronica Magazine dat hij het een zaadplaat vindt. [ link | afbeelding ]
Quote: “Flop, wat een zaadplaat is dat. Dat liedje voor Het Songfestival is duidelijk aan afdankertje van Anouk. Zonde van Trijntje want die kan natuurlijk wel zingen. Bij The Common Linnets waren mensen negatief en ik gelijk enthousiast en dat is nu precies omgekeerd.”
Nou, die kunnen we alvast in onze broekzak steken.
Pff, die azijnpisser moet z'n muil eens houden. Dat is er nou echt een die ik niet zou missen als hij van de radio zou verdwijnen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:42 schreef Pepermuntje94 het volgende:
Giel Beelen zegt in Veronica Magazine dat hij het een zaadplaat vindt. [ link | afbeelding ]
Quote: “Flop, wat een zaadplaat is dat. Dat liedje voor Het Songfestival is duidelijk aan afdankertje van Anouk. Zonde van Trijntje want die kan natuurlijk wel zingen. Bij The Common Linnets waren mensen negatief en ik gelijk enthousiast en dat is nu precies omgekeerd.”
Giel zorgt wel voor een deelnemer voor volgend jaar. Die heeft zo veel talent zitten in z'n programmaquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:42 schreef Pepermuntje94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 13:56:00 ]
Voorteken. Volgend jaar Og3nequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu naar een TROS-programma op Ned 1 te kijken over 60 jaar Songfestival met allerlei interviews, die grieten van Og3ne
Belangrijke dag. Morgen moet er verbetering te zien zijn! De blogs zullen ongetwijfeld weer zeuren over het feit dat ze nog steeds dezelfde jurk draagt. Kan trouwens ook zijn dat ze morgen iets casuals dragen, bij de 2e repetitie zijn ze niet verplicht de daadwerkelijke kleding te dragen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:55 schreef aarontje112 het volgende:
Nee geen Og3ne please, wordt al helemaal niks. Ik hoor ook niks meer van zequote:Op donderdag 14 mei 2015 13:58 schreef grazz het volgende:
Heerlijke topic titel
[..]
Voorteken. Volgend jaar Og3ne
Ik geloof wel in ze, ze hebben alleen een topplaat nodig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:01 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee geen Og3ne please, wordt al helemaal niks. Ik hoor ook niks meer van ze
Was me inderdaad ook opgevallen, hoeveel positieve reacties er onder dat filmpje staan. Worden er ook steeds meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:07 schreef Unites het volgende:
Weetje, ik verwacht gewoon een kei goede score hoor.
Heel veel positieve reacties bij deze video!
Denk dat er ook een deel sympathie mee gaat spelen. Die oneerlijke stormlading aan negatieve kritiek heeft daarvoor gezorgd. Mensen zijn zeer lovend over haar vocale kwaliteiten. Het nummer is misschien niet heel goed, maar voor dit jaar wel 'bijzonder' en 'uniek' in z'n soort. Aan de act zal echt wel gewerkt worden, maar volgens mij is dat ook prima in orde. Het publiek zal een wat 'zwaardere' act misschien niet hebben zien aankomen, maar in de basis blijft het nummer toch een echte meezinger.
Misschien niet zo goed allemaal als vorig jaar, maar ze heeft veel publiciteit en mensen zijn heel blij om te horen dat ze vooral dat laatste gedeelte van 'Walk Along' anders en vooral zo krachtig zingt. Natuurlijk blijven er altijd mensen die het echt helemaal niets vinden, dat blijf je altijd houden en bij elk nummer. Dat was vorig jaar niet anders bij TCL. En, hoe liep dat af?
Dat was wel de bedoeling maar heb er nog niks over gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:09 schreef Unites het volgende:
Ik heb het eigenlijk helemaal gemist, maar... is Anouk d'r nou bij daar in Wenen?
Oh, dat lijkt me wel cool.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:13 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog teruglezen maar Songfestivalweblog gaat morgen vanaf de repetitie (die dan openbaar is!) de repetitie van Trijntje live streamen via Periscope. Of zoiets.
Marlayne viel ook erg mee. Wel een veilig liedje, maar het paste haar als een handschoen, en het geheel had sowieso niks geforceerds.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op Best24 naar alle Nederlandse inzendingen en winnaars te kijken vanaf de jaren 90 tot nu en dan zie je precies waarom Nederland echt in al die jaren niet dicht bij de overwinning meer is geweest op een enkele uitzondering na: te veilig, te bedacht in het stramien en veel te weinig out of the box muzikaal en qua performance. Alleen Ruth, Edsilia (1e keer) en Linda Wagenmakers hadden dat beetje extra qua lied én performance, bij de anderen mankeerde er altijd wel iets. Dan snap je ineens weer waarom Anouk en TCL wél scoorden.
Dat schijnt erbij te horen als het over het ESF gaat en ook geen probleem te zijn. Het is alsof je voetbalfragmenten toont en vervolgens commentaar van Catherine Keyl, Cornald Maas, Hind en Gordon daarop laat volgen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
Zit de herhaling van 60 jaar songfestival te kijken. Weer van die nobody's zonder verstand van zaken die hun mening geven.
Dat klinkt wel als een programma wat ik zou kijken, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt erbij te horen als het over het ESF gaat en ook geen probleem te zijn. Het is alsof je voetbalfragmenten toont en vervolgens commentaar van Catherine Keyl, Cornald Maas, Hind en Gordon daarop laat volgen.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt erbij te horen als het over het ESF gaat en ook geen probleem te zijn. Het is alsof je voetbalfragmenten toont en vervolgens commentaar van Catherine Keyl, Cornald Maas, Hind en Gordon daarop laat volgen.
Anouk was niet dronken, dat was een reclamestunt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:35 schreef superrmama het volgende:
In 2013 was er toch ook iets van een 'schandaal' ? Anouk dronken, kreeg toen ook veel publiciteit, die het liedje deed stijgen?
Zoiets staat mij bij. Is voor het eerst dat ik het al vanaf December volg, halve finales keek ik ook niet, was echt op DE avond zelf dat ik mijn favoriete liedjes koos. Belangrijkste, meest spannende moment, altijd het Eurovisie deuntje <3
Hoop niet dat we er een traditie van gaan maken, publiciteitstunts om hoger te eindigen....
Vorig jaar was perfect en verdiend, zo zou het altijd moeten/kunnen.
Daarom zie ik het als een publiciteitstunt. Nu de Jurk die zelfs sympathie stemmen lijkt op te gaan leveren, dat was mijn punt, eik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Anouk was niet dronken, dat was een reclamestunt.
Franklin en Maxine gingen toch ook prima?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu op Best24 naar alle Nederlandse inzendingen en winnaars te kijken vanaf de jaren 90 tot nu en dan zie je precies waarom Nederland echt in al die jaren niet dicht bij de overwinning meer is geweest op een enkele uitzondering na: te veilig, te bedacht in het stramien en veel te weinig out of the box muzikaal en qua performance. Alleen Ruth, Edsilia (1e keer) en Linda Wagenmakers hadden dat beetje extra qua lied én performance, bij de anderen mankeerde er altijd wel iets. Dan snap je ineens weer waarom Anouk en TCL wél scoorden.
iig top 10quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Franklin en Maxine gingen toch ook prima?
Veel buitenlanders op youtube vinden dat nog steeds een van de leukste Nederlandse inzendingen qua liedje, van 'OJ Simpson en Ruby Wax'En zijn best aardig hoog geëindigd.
Wat is er van hun geworden eigenlijk?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Franklin en Maxine gingen toch ook prima?
Veel buitenlanders op youtube vinden dat nog steeds een van de leukste Nederlandse inzendingen qua liedje, van 'OJ Simpson en Ruby Wax'En zijn best aardig hoog geëindigd.
Maxine heeft nog een keer een grote dancehit gehad. Franklin kon z'n handen niet van de vrouwen afhouden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is er van hun geworden eigenlijk?
Het ESF is van iedereen!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:21 schreef Fascination het volgende:
Zit de herhaling van 60 jaar songfestival te kijken. Weer van die nobody's zonder verstand van zaken die hun mening geven.
Gelul. Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maxine heeft nog een keer een grote dancehit gehad. Franklin kon z'n handen niet van de vrouwen afhouden.
Gelukkig maar en het is helaas niet ongebruikelijk bij rancuneuze exen. Al is zijn naam daardoor natuurlijk wel eeuwig besmeurd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelul. Sorry.
Een vrouwelijke collega bij de politie waar hij werkte had gezegd dat hij haar op haar kont geslagen had en klaagde hem aan. Hij is geschorst toen in afwachting van. Daarna toen het hele circus echt begon heeft zij toegegeven dat alles verzonnen was en hij kreeg zijn baan terug bij de politie. Hij was dertig jaar samen/getrouwd met dezelfde vrouw als ik het wel heb.
Overigens treden ze allebei nog zeker 3-4 keer per week op. Zowel samen als apart.
Maxine zit o.a. in de Edwin Evers Band, Franklin heeft paar keer in de Doelen gestaan met motown concerten en is de nieuwe frontman o.a. van de Tiny Little Big Band.
Dat laatste is juist waarom ik er zo fel op reageer, dat vind ik zo kut als dat aan iemand blijft plakken als het zeer onterecht is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig maar en het is helaas niet ongebruikelijk bij rancuneuze exen. Al is zijn naam daardoor natuurlijk wel eeuwig besmeurd.
Dat doen ze beter dan een bepaald ander duo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is juist waarom ik er zo fel op reageer, dat vind ik zo kut als dat aan iemand blijft plakken als het zeer onterecht is.
Ik ken hem al jaren persoonlijk via mijn werk en het is een ontzettend aardig keurig lief wezen.
Hij is ook weleens met de FOK!kers samen in de kroeg het songfestival wezen kijken
En ik vind het tof dat hij nog steeds beste vrienden met Maxine is![]()
Volgens mij was hij net zo fanatiek als jij toen, als het niet meer was.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is juist waarom ik er zo fel op reageer, dat vind ik zo kut als dat aan iemand blijft plakken als het zeer onterecht is.
Ik ken hem al jaren persoonlijk via mijn werk en het is een ontzettend aardig keurig lief wezen.
Hij is ook weleens met de FOK!kers samen in de kroeg het songfestival wezen kijken
En ik vind het tof dat hij nog steeds beste vrienden met Maxine is![]()
Echt??! Hallelujah! Nouja, wat betreft de achtergrondzangeressen dan. Dat kon ECHT niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef messi18 het volgende:
De achtergrondzangeressen doen andere kleding aan, thank god. En Trijntje twijfelt over haar jurk. http://www.radio2.nl/uitz(...)150514/wout2day.html
YESSSS weg met de kleding van de backings. Dat klinkt nu al goed. Benieuwd wat het gaat worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef messi18 het volgende:
De achtergrondzangeressen doen andere kleding aan, thank god. En Trijntje twijfelt over haar jurk. http://www.radio2.nl/uitz(...)150514/wout2day.html
Weg met de kleding van de backings? Hopelijk trekken ze toch wel iets anders aan hoor i.p.v. naakt!quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef grazz het volgende:
[..]
YESSSS weg met de kleding van de backings. I'm happy, althans nog even zien wat ze morgen dan dragen.
Trijntje mag wat mij betreft die jurk blijven dragen, staat d'r sexy. Straks kiest ze voor iets anders, oogt het weer veel te saai
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef Unites het volgende:
[..]
Weg met de kleding van de backings? Hopelijk trekken ze toch wel iets anders hoor i.p.v. naakt!
Ik denk wel dat ze de kritiek uit de samenleving mee laat wegen. Dat was vooral dat het te veel bloot was, te wild en het moest kuiser, dus morgen zullen ze wel zo op het podium verschijnen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef grazz het volgende:
[..]
YESSSS weg met de kleding van de backings. I'm happy, althans nog even zien wat ze morgen dan dragen.
Trijntje mag wat mij betreft die jurk blijven dragen, staat d'r sexy. Straks kiest ze voor iets anders, oogt het weer veel te saai
Dat denk jequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef aarontje112 het volgende:
MAAR HOEZEE DE BACKINGS DOEN WAT ANDERS AAN. Das al een zorg minder.
Denk gewoon in het zwartquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat denk je
Wie weet waar ze nu mee aankomen
![]()
Zo kan ze beginnen en dan doet ze een wisseltruc en tadaa boobiesquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze de kritiek uit de samenleving mee laat wegen. Dat was vooral dat het te veel bloot was, te wild en het moest kuiser, dus morgen zullen ze wel zo op het podium verschijnen.![]()
[ afbeelding ]
Misschien niet qua stemmen, maar het leidt natuurlijk wel af. Net zoals er bij de Poolse inzending vorig jaar ook niet echt op de muziek werd gelet, maar dat was dan ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Zo kan ze beginnen en dan doet ze een wisseltruc en tadaa boobies(zo origineel ook
)
Maar kan me niet voorstellen dat kijkers denken 'wat een lelijke jurk, ik stem hier niet op' of 'wat een mooie jurk, ik stem hier op'..Tuurlijk moet je iets kiezen waar je je prettig in voelt en wat het totaalplaatje sterker maakt, maar heb niet het idee dat haar jurk dat plaatje afzwakt... Lastig om te beoordelen als je de tv beelden niet ziet, maar toch.
Maar da's wel goed toch, anders denkt men straks weer 'dat zijn wel heel veel why-ai-ai-aitjes' en dat willen we ook niet?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Misschien niet qua stemmen, maar het leidt natuurlijk wel af. Net zoals er bij de Poolse inzending vorig jaar ook niet echt op de muziek werd gelet, maar dat was dan ook de bedoeling
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Of ze komt gewoon met een jurk die nog 10x zo ver uitgescheurd is. Heeft ze nog meer publiciteit morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat? Nu heb ik iets aan wat helemaal tot de hals gesloten is, is het nog niet goed."Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Denk dat het best het verschil kan maken hoor. Kijk naar Ierland vorig jaar. De outfits zagen eruit alsof ze zo bij ''my big fat gypsy wedding'' waren weggeplukt waardoor ik er zelfs om moest lachen en vervolgens de inzending niet meer serieus nam.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar da's wel goed toch, anders denkt men straks weer 'dat zijn wel heel veel why-ai-ai-aitjes' en dat willen we ook niet?
Ierland vorig jaar viel wel mee toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Denk dat het best het verschil kan maken hoor. Kijk naar Ierland vorig jaar. De outfits zagen eruit alsof ze zo bij ''my big fat gypsy wedding'' waren weggeplukt waardoor ik er zelfs om moest lachen en vervolgens de inzending niet meer serieus nam.
Trijntjes jurk is meer blootquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ierland vorig jaar viel wel mee toch?
Of heb ik nou een andere act in gedachte.
Ik ga hem ff opzoeken, ik weet het gewoon echt even niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Trijntjes jurk is meer blootMaar het was allemaal wel vrij camp en ordinair
Ooh wat leuk! Wat gaaf!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef Greys het volgende:
KIJK DIT DAN EEN BOODSCHAP AAN MIJ EN MIJN PARKIET
Van Cyprus
Met dank aan René Romkes van Songfestivalweblog die zelf ook een parkiet heeft![]()
![]()
https://twitter.com/Rene_Romkes/status/598921355237728257/video/1
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef Greys het volgende:
Van Cyprus
Met dank aan René Romkes van Songfestivalweblog die zelf ook een parkiet heeft![]()
![]()
Van mij ook, alleen ben ik er bang voorquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
Ok, nu mag hij van mij ook wel door naar de finale.
Leuk!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef Greys het volgende:
Van Cyprus
![]()
Van Cyprus
![]()
Ha coolquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef Greys het volgende:
Van Cyprus
![]()
Van Cyprus
![]()
Ja, zal hij wel erg zijn best moeten doen en zijn tekst onthouden (wat natuurlijk lastig is als jij hem steeds loopt af te leiden met je parkietquote:
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zal hij wel erg zijn best moeten doen en zijn tekst onthouden (wat natuurlijk lastig is als jij hem steeds loopt af te leiden met je parkiet)
Hij ziet er in die reactie trouwens veel leuker uit dan op het podium.![]()
Hmhm, ook dat. maar hij lijkt op het podium ook een wat boller gezicht te hebben, waarschijnlijk het licht enzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
JaOp het podium ziet hij er wat... nerderiger uit. Door dat pak denk ik.
Zo is hij veel leuker!
Voor ByeAlex maakte nerderigheid ook niet uit, dus hij gaat vast wel naar de finalequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
JaOp het podium ziet hij er wat... nerderiger uit. Door dat pak denk ik.
Zo is hij veel leuker!
Ohja da's waar. Die was ook leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor ByeAlex maakte nerderigheid ook niet uit, dus hij gaat vast wel naar de finale
Ik kan dit nu niet luisteren, is het 100% zeker dat de backings voor andere outfits gaan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef messi18 het volgende:
Dat was wel een andere soort nerderigheid, plus dat daar nog een gitarist naast zat die wat oogjes van de zanger af kon leiden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor ByeAlex maakte nerderigheid ook niet uit, dus hij gaat vast wel naar de finale
Koos zegt het wel erg stellig in dat stukje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan dit nu niet luisteren, is het 100% zeker dat de backings voor andere outfits gaan?![]()
![]()
![]()
Nu kan het toch gewoon niet meer misgaan, dat moet jij ook bekennenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan dit nu niet luisteren, is het 100% zeker dat de backings voor andere outfits gaan?![]()
![]()
![]()
Nou, 'niet meer misgaan' zal je van mij niet horen nu, maar....quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nu kan het toch gewoon niet meer misgaan, dat moet jij ook bekennen![]()
![]()
![]()
Hahahahaha, met TCL kwam de hoop bij jou toch ook pas op het laatste moment? Een goed teken dusquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, 'niet meer misgaan' zal je van mij niet horen nu, maar....
IK KRIJG NU GOFTEDOMME NOG HOOP OOK
Nee toen had ik ineens alle geloof na de allereerste repetitie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hahahahaha, met TCL kwam de hoop bij jou toch ook pas op het laatste moment? Een goed teken dus
Vorig jaar deed ie het niet nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef aarontje112 het volgende:
Hadden we vorig jaar eigenlijk nog een stream van de generale maandag? Of is dat al langer geleden?
Goed teken ja, zolang je het niet gaat lopen jinxen met die woordcombinatie van daarnet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hahahahaha, met TCL kwam de hoop bij jou toch ook pas op het laatste moment? Een goed teken dus
Wie kwam er toen ook alweer met die link aan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ie het niet nee.
Helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |